درباره ما


تماس با نماینده فوراور



درباره ما (محصولات فوراور لیوینگ امریکا)


خالص از سرزمین آلوئه ورا

محصولات فوراور بر پایه آلوئه ورا خالص

بیش از چهل سال است که شرکت فوراور لیوینگ امریکا با جستجو در سراسر جهان به منظور یافتن خالص ترین مواد موجود در طبیعت و همگون سازی آنها با آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا میباشد.

تنها هدف این شرکت، ارائه محصولات با کیفیت عالی و خالص در جهت دادن حسی خوشایند به مهم ترین عنصر اجتماع، خانواده میباشد.


ناب ترین مزارع کشت آلوئه ورا

مزارع کشت آلوئه ورا فوراور لیوینگ

به دلیل فواید سحرآمیز گیاه آلوئه ورا، فوراور لیوینگ تمرکز خود را در بخش کاشت و زرع بصورت اختصاصی به این گیاه اختصاص داده است. هم اکنون ما دارای بیش از 50 میلیون گیاه آلوئه ورا در آریزونا، تگزاس و جمهوری دومینیکن واقع در ایالات متحده امریکا هستیم که در جهان رتبه نخست را داریم.

در فرایند تولید و استخراج ژل آلوئه ورا کم ترین ناخالصی اجازه راهیابی به محصولات را ندارد. این ژل با ظرافت قبل از فرایند تثبیت از برگ جدا میشود، به همین دلیل با قدرت میگوییم که ناب ترین و تازه ترین ژل آلوئه ورا را تولید میکنیم. 


قدرت گرفته از مواد اولیه خالص

آلوئه ورای خالص در محصولات فوراور

شرکت امریکایی فوراور لیوینگ پروداکتز، تمام نیروی خود را به منظور یافتن بهترین منابع طبیعی برای سلامت و زیبایی به کار گرفته است تا بتواند این محصولات قدرتمند را در سرتاسر جهان به دست ما برساند. محصولات ما دارای اولین تاییدیه از نهاد تخصصی در زمینه محصولات آلوئه ورا به جهت درجه خلوص آلوئه ورای استفاده شده در محصولات است. ما ابتدا با قدرت گیری از عصاره خالص آلوئه ورا و ترکیب آن با مواد مغذی به شیوه های بسیار پیشرفته و علمی، خواص محصولات را چند برابر کردیم.


♥️صداقت در فوراور اصل اول است♥️

صداقت اصل اول است

شرکت فوراور امریکا محصولات خود را به هیچ وجه بر روی حیوانات آزمایش نمی کند و دارای تاییدیه های فراوان از جمله تاییدیه حلال، کرولتی فری، فری گلوتن و فری پارابن در تمامی محصولات میباشد.
به دلیل اطمینان و ضمانت کیفیت محصولات در صورت عدم رضایت از محصولات ضمانت بازگشت مبلغ خرید به مدت 30 روز را به مشتریان میدهیم. باعث افتخار ماست که در بیش از 160 کشور، فعالیت مستمر توام با موفقیت بالا داشتیم و همواره از داشتن مشتریانی مانند شما به خود میبالیم. 

همچنین پیشنهاد میکنیم با کلیک بر روی مقاله زیر از اصل و یا تقلبی بودن محصولات اطمینان حاصل نمایید:

مهم ترین ملاک های تشخیص محصولات اصل فوراور



گوشه ای از دیدگاه بنیانگذار شرکت فوراور

رکس موان، بنیانگذار فوراور لیوینگ هدف و دیدگاهش زندگی سالم تر و زیباتر برای تمام افراد می باشد.

رکس موان موسس فوراور لیوینگ

وی ارزشی به نام زندگی سالم تر و زیباتر برای همه افراد را در شرکت پایه گذاری کرده است. این همان چیزی است که موجب شده محصولات فوراور لیوینگ در سال ١٩٧٨ در ایالات متحده امریکا رونمایی شود. چشم انداز وی به ارمغان آوردن عظمت فوائد آلوئه ورا برای همگان در همه جای دنیاست. راهی جهت ایجاد حس بهتر و ظاهری زیباتر، راهی که با کمک به دیگران و ایجاد حس رضایت و لبخند تمام میشود.


ما معتقدیم اگر برای شما در جهتی قدم برمیداریم تنها راه آن، بهترین و با کیفیت ترین بودن است.

از انتخاب خود لذت ببرید، ما همیشه در کنار شما هستیم.

 

CONTACT US: HOME OFFICE

7501 E McCormick Pkwy
Scottsdale, AZ 85258
U.S.A.

CUSTOMER CARE:

 

Forever - Middle East

Khaled Khayati

Indigo Central 8, Al Manara,
P.O. BOX # 54305, Dubai, UAE
TRN: 100240039600003

 

CONTACT US: