مراقبت‌های شخصی فوراورلیوینگ

تجربه ای بی نظیر از آلوئه ورا

 

محصولات مراقبت شخصی فوراور

 

محصولات مراقبت شخصی فوراور

کارخانه تولید محصولات آلوئه ورای فوراور

کمپانی فوراور اصلی ترین و با کیفیت ترین محصولات را در زمینه ی مراقبت های شخصی تولید کرده است. این محصولات به طور کلی جهت استفاده ی روزانه ی افراد مورد استفاده قرار می گیرد. محصولاتی مانند خمیردندان، لوسیون ها، انواع کرم ها و محصولات بهداشت شخصی میباشند.

یعنی می توان گفت کم تر کسی را می توان پیدا کرد که با این محصولات آشنایی نداشته باشد و از آن ها در طول روز استفاده نکند. قاعدتا همه ی ما به بهداشت شخصی اهمیت فراوان میدهیم. این نکته حائز اهمیت است که اغلب بیماری ها و مشکلاتی که درگیر آن میشویم مربوط به رعایت نکردن نکات بهداشتی در رابطه با محیطمان میباشد.

به این جهت فروشگاه فوراور ایران محصولات مراقبت شخصی فوراور را با تضمین اصالت کالا برای شما عزیزان فراهم نموده است.


کیفیت محصولات فوراور

کیفیت محصولات فوراور لیوینگ در حال استفاده

کمپانی فوراور در واقع دارای بالاترین حد کیفیت در خصوص محصولات بهداشتی و مراقبت های شخصی است. یکی از ویژگی های سیستم فروش مستقیم صرف هزینه های بالا در بخش تحقیق و توسعه شرکت هاست. محصولات مراقبت شخصی فوراور به صورت کاملا گیاهی و طبیعی می باشد. این محصولات عاری از هر گونه مواد شیمیایی و یا افزودنی های مصنوعی می باشد.


فوراور، شناخته شده با آلوئه ورای خالص

خمیر دندان طبیعی فوراور

یکی از ویژگی های همیشگی محصولات شرکت فوراور، استفاده از آلوئه ورای خالص و طبیعی میباشد که وجه تمایز محصولات این شرکت با شرکت های دیگر است.

بعنوان مثال استفاده از آلوئه ورا و عسل در خمیردندان فور اور باعث شده یکی از بهترین خمیردندان ها در دنیا باشد.

چند ویژگی و برتری این محصول را نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار ببینیم:

  • خاصیت سفیدکنندگی فوق العاده بدون مواد شیمیایی
  • مناسب برای افراد گیاه خوار به سبب استفاده نکردن از ترکیبات حیوانی
  • بدون فلوراید و آسیب به مینای دندان
  • خاصیت ضد التهابی عالی

و ...

این فقط یک مورد از محصولات مراقبت شخصی بر پایه آلوئه ورا فوراور بود که خدمتتان عرض کردیم.


توصیه به مطالعه مقاله: بهترین خمیر دندان دنیا چیست؟


همچنین برای توضیح بیشتر میتوانید به صفحه محصول خمیر دندان فوراور سری بزنید.

هدف کمپانی فوراور هدیه کردن سلامتی به افراد و جلب رضایت مشتریان است تا از محصولات طبیعی و سالم استفاده نمایند.

محصولات فوراور برپایه آلوئه ورای خالص

 

برای مشاهده و خرید محصولات مراقبت شخصی فروشگاه فوراور ایران بر روی صفحه محصول مورد نظر در قسمت پایین کلیک کنید. برای راحتی شما عزیزان در مورد قیمت، مقاله قیمت محصولات فوراور نیز نگارش شده است.


همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

022

لیپس لب فوراور + آلوئه ورا (مرطوب کننده لب با روغن جوجوبا) | Forever Aloe Lips

خاصیت نرم کنندگی آلوئه ورا برای استفاده بر روی لب ها جهت مرطوب نگه داشتن و جلوگیری از خشکی لب ها بسیار مناسب است. ما برای تولید یک محصول مؤثر و قابل استفاده در کلیه فصول سال، بهترین ترکیبات مانند روغن جوجوبا و موم زنبور عسل را نیز به این فرآورده افزوده ایم.
۳۲۷,۷۰۰ تومان ۲۲۹,۴۰۰ تومان
028

خمیردندان فوراور + آلوئه ورا، عسل و بدون فلوراید | Forever Bright Toothgel

برای استفاده روزانه تمام اعضای خانواده فرموله شده است و بهترین مواد اولیه درآن بکار رفته است و علاوه بر ماده اصلی آن که همان ژل پایدار آلوئه ورا است حاوی بی پروپولیس یا آنتی بیوتیک زنبور عسل نیز می باشد. وجود این دو ترکیب ضد باکتری در آن موجب خواص ضد پلاک و جرم شده، دهان را خوشبو می کند و به علت ضد التهاب بودن برای لثه ها و بافت درونی نازک شده دندانها مفید است. در خونریزی های لثه و زخم های دهانی بکار می رود و هنگامی که مسواک زدن موجب درد می شود می توان آن را به تنهایی استفاده کرد.
۷۱۱,۱۰۰ تومان ۴۹۷,۸۰۰ تومان
040

آلوئه فرست (اسپری ترمیم و تقویت پوست و مو) | Aloe First Spray

آلوئه فرست، مکملی عالی برای تمام جعبه های کمک های اولیه است. دارای فرمولی منحصر به فرد برای تسکین پوست و بهترین گزینه اولیه برای آرام کردن سوزش های خفیف پوستی است. آلوئه فرست که با پایه ژل غنی شده آلوئه ورا تهیه شده است که برای تقویت و رشد مو و سلامت و ترمیم پوست مناسب می‌باشد، همچنین حاوی پراپولیس زنبور عسل، آلانتوین و یازده عصاره گیاهی منحصر به فرد است. موم زنبور عسل، به طور طبیعی خواص تسکین بخشی پوست و پاک کنندگی ژل آلوئه ورا را افزایش می دهد و به همین دلیل به این فرمول اضافه شده است.
۱,۸۳۶,۴۰۰ تومان ۱,۲۸۵,۵۰۰ تومان
051

کرم پروپولیس فوراور | Aloe Propolis Creme

کرم آلوئه پروپولیس معروف به کرم عسل فوراور به عنوان یک کرم نرم کننده و مرطوب کننده، ترکیبی عالی از ژل غنی شده آلوئه ورا با پراپولیس زنبور عسل است که با عناصر دیگری که همگی برای سلامت و بهداشت پوست بسیار مفید هستند، در هم آمیخته شده اند. بابونه که یکی از معروف ترین گیاهان برای سلامت پوست است نیز به این ترکیب اضافه شده است. چیزی که این فرمول را تکمیل می کند، ویتامین های A و E است که هر دو دارای خواص طبیعی نرم کنندگی برای پوست هستند. اگر خواهان سلامت بافت پوست خود هستید و به دنبال یک محصول مناسب جهت بهبود جای زخم و سوختگی و یا لک های پوستی می باشید، حتما کرم آلوئه پراپولیس را امتحان کنید. این کرم را برای تسکین و مرطوب کردن پوست های زبر و خشک استفاده نمایید.
۱,۸۳۶,۴۰۰ تومان ۱,۲۸۵,۵۰۰ تومان
061

کرم آلوئه ورا ژلی | Aloe Vera Gelly

اگر پوست شما نیاز به مراقبت بیشتری دارد، ما ژل آلوئه ورا را به شما پیشنهاد می کنیم. با استفاده از برگ گیاه آلوئه ورا در این محصول، این ژل ١٠٠ ٪ تثبیت شده نرمی و لطافت خاصی به پوست های حساس می بخشد. برای تسکین موقت ناراحتی های پوستی، این محصول می تواند گزینه ای مناسب در جعبه کمک های اولیه و در حمام شما باشد. پس از اعمال این کرم، به دلیل احساسی که در پوست شما ایجاد می شود، شما را شگفت زده خواهد کرد.
۱,۳۷۸,۹۰۰ تومان ۹۶۵,۲۰۰ تومان
063

آلوئه مویسچرایزینگ لوشن (لوسیون مرطوب کننده فوراور) | Aloe Moisturizing Lotion

این لوسیون منحصر به فرد، دارای ویژگی های خارق العاده ای در مرطوب کردن پوست و جذب رطوبت در پوست است. این محصول، حاوی کلاژن و الاستین است که پوست را نرم و منعطف نگه می دارند و در عین حال، تعادل طبیعیِ پی هاش در پوست را برقرار می سازد. این محصول که غلیظ تر از لوسیون آلوئه است، برای تجدید و احیای نرمی و رطوبتِ از دست رفته پوست، بسیار ایده آل است. لوسیون مرطوب کننده آلوئه، محصولی بسیار عالی برای صورت، دست ها و بدن بوده و مقاومتی عالی در برابر آلودگی ها و محیط از خود نشان می دهد. به محض این که لوسیون مرطوب کننده آلوئه بر روی پوست قرار گرفته و جذب پوست شود، می توان به راحتی بر روی آن آرایش نمود.
۱,۳۷۸,۹۰۰ تومان ۹۶۵,۲۰۰ تومان
064

آلوئه هیت لوشن (لوسیون گرمازا، ضد درد، ضد گرفتگی عضلات) | Aloe Heat Lotion

این لوسیون نرم کننده غنی، حاوی عناصر گرمابخشی است که برای ماساژ دادن عضلات خسته و پوست خشک تان بسیار ایده آل اند. لوسیون گرمایی آلوئه، متعادل کننده پی هاش پوست است و به منظور استفاده جهت ماساژ بدن و آرام بخشی به پوست طراحی و تولید شده است. قدرت این لوسیون در نفوذ دادن آلوئه ورا به لایه های زیرین پوست سبب خواهد شد تا عضلات تان بعد از ورزش و کارهای سخت روزانه به آرامش برسد.
۱,۳۷۸,۹۰۰ تومان ۹۶۵,۲۰۰ تومان
067

آلوئه اور شیلد دئودورانت (مام خوشبو کننده فوراور) | Aloe Ever-Shield Deodorant

این مام خوشبو کننده حاوی ژل آلوئه ورا است و خطرات و مضرات ضد عرق های حاوی نمک آلومینیم موجود در فروشگاهها و داروخانه را ندارد، آلومینیوم یک فلز سمی خطرناک است که می تواند به داخل پوست نفوذ کند. قرار گرفتن در معرض ضد عرق ها بطور دائم می تواند خطر ابتلا به سرطان سینه، آلزایمر و ناتوانی کلیه و بیماری های استخوانی را بالا ببرد. به دلیل تاثیرات آلومینیم بر فعالیت غده پاراتیروئید بر روی غلظت کلسیم به طوری که افزایش این سم موجب افزایش کلسیم خون و به نوبه خود درد های استخوانی، مشکلات روانی و پوست می شود.
۸۳۱,۰۰۰ تومان ۶۶۴,۸۰۰ تومان
070

افترشیو فوراور (جنتلمنز پراید) | Gentleman's Pride

این کرم بعد از اصلاح که در قالب لوسیونی نرم ارایه شده است، نرمی پوست را دو برابر می کند تا پوست شما بعد از اصلاح، تازه شود. ترکیب آلوئه ورا با نرم کننده های طبیعی و ویژه ای چون رزماری و بابونه به طراوت و شادابی پوست شما کمک خواهد کرد. وقتی تیغ خودتراش روی صورت تان به حرکت در می آید، می تواند باعث بریدگی، خراشیدگی یا "تیغ سوختگی" شده و پوست تان را خشک و ملتهب کند. با رطوبت موجود در افترشیوِ بدون الکلِ جنتلمن پراید، نرمی، رطوبت، آرامش و پاکیزگی را به صورت خود هدیه دهید. نشاط و خنکی این ترکیب منحصر به فرد از نرم کننده ها و مرطوب کننده های بی نظیر که از آمیخته شدن با ژل خالص و غنی شده آلوئه ورا به دست آمده اند را تجربه کنید.
۱,۵۴۴,۳۰۰ تومان ۱,۲۳۵,۵۰۰ تومان
205

ژل مفصل ساز ام اس ام آلوئه (ضد جوش) | Aloe MSM Gel

هر وقت به دنبال تسکین و آرامش مفاصل بودید، به سراغ ژل ام اس ام آلوئه بروید. ام اس ام مخفف متیل سولفات متان است، که خود، یک سولفور ارگانیک بوده و در تمام ارگانیسم های زنده یافت می شود. سولفور در واقع، سومین ماده ای است که به وفور در بدن وجود دارد. ماده اصلی دیگری که در ژل ام اس ام آلوئه وجود دارد، آلوئه ورای خالص و غنی شده است. ژل ام اس ام آلوئه، این دو ماده قدرتمند را با عصاره های گیاهی و سایر مواد دستچین شده و عالی برای آرامش بخشیدن به شما در هم آمیخته است.
۲,۲۴۴,۵۰۰ تومان ۱,۵۷۱,۱۰۰ تومان
238

فوراور آلوئه اسکراب | Forever Aloe Scrub

این محصول چیزی بیش از رسیدگی ظاهری به پوست است. این محصول با ترکیب ژل غنی شده آلوئه ورا و مواد جامدِ به دست آمده از روغن جوجوبا، پاک کننده ای بسیار موثر برای پوست است که می توان آن را هر روز استفاده کرد و با استفاده منظم آن، آلودگی های جمع شده در منافذ پوست را به کلی پاک کرد. ترکیب دو ماده فوق الذکر، با پاک کردن پوست، امکان فرایند نوسازی پوست را فراهم می آورند و در عین حال، از پوست در برابر خشک شدگی و آسیب های ناشی از پاک کننده های مصنوعی حمایت می کنند.
۱,۴۵۳,۱۰۰ تومان ۱,۰۱۷,۲۰۰ تومان
284

صابون صورت و بدن آووکادو فوراور | Aloe Avocado Face & Body Soap

نقطه آغاز زیبایی طبیعی، پاکیزگی و سلامت پوست است؛ و نقطه آغاز سلامتی و پاکیزگی پوست، طبیعت است. کمپانی فوراِور لیوینگ بیش از ٤٠ سال است که پیشگامِ یافتن و استفاده از منابع طبیعی برای کمک به نرمی، سلامت و زیبایی پوست است. نمونه بارز این تلاش ها را می توان در صابون دست و صورت آووکادو دید. صابون دست و صورت آووکادو که از کره ۱۰۰ ٪ طبیعی آووکادو تولید شده است، با پوست شما سازگاری کامل دارد و آن را با خواص میوه ای و طبیعی خود، مرطوب و پاکیزه می کند. آووکادو تقریبا برای تمام انواع پوست ها مناسب است و تمام منافذپوست چرب شما را به نرمی و بدون ایجاد هر گونه عوارض و التهاب، تمیز و سالم می کند. از طرفی، این محصول، پوست های حساس و خشک را به سرعت نرم نموده و در پوست نفوذ می کند تا آن را تغذیه و مرطوب کند. از آن جا که صابون دست و صورت آووکادو، نرم کننده و مرطوب کننده نیز هست، می توان پس از استحمام نیز از آن استفاده کرد. بوی مرکبات تازه در این محصول، نشانه ای از آن است که این صابون، در تمام طول روز، یاوری برای نرم و سالم نگه داشتن پوست است.
۶۳۰,۷۰۰ تومان ۴۴۱,۵۰۰ تومان
521

شامپو آلوئه جوجوبا | Aloe-Jojoba Shampoo

پاک کننده ای با فرمول جدید! این محصول حاوی آلوئه ورا بوده و ساپونین را به طور طبیعی تامین می کند و دارای کف بسیار ملایم است. جوجوبا تاثیر کراتینه را برای موهای شما به ارمغان می آورد و رنگ طبیعی و درخشش مو را به همراه دارد. ترکیبات این شامپو باعث کاهش التهاب پوست سر شده و چربی اضافی را از بین می برد. شادابی موهای خود را با محصول جدید شرکت فوراور تجربه کنید.
۱,۸۶۱,۱۰۰ تومان ۱,۳۰۲,۸۰۰ تومان
617

ضد آفتاب آلوئه ورا جدید فوراور (ضد لک و آبرسان) | Aloe Sunscreen new

ضد آفتاب جدید و بی رنگ فوراور با بهره گیری از فناوری نانو، مقاومت بیش از 80 دقیقه در برابر آب، ویتامین ای، روی و آلوئه ورا خالص، باعث محافظت کامل شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی میگردد.
۱,۷۳۷,۵۰۰ تومان ۱,۳۰۳,۱۰۰ تومان
633

صابون مایع فوراور (جدید) | Aloe Liquid Soap

صابون مایع جدید فوراور Aloe Liquid Soap با فرمولاسیون غنی از آلوئه ورا خالص، روغن آرگان، روغن دانه جوجوبا و عصاره خیار به هنگام شستشو علاوه بر پاکسازی کامل دست و صورت، پوست شما را شاداب و تازه میکند.
۱,۸۱۷,۹۰۰ تومان ۱,۲۷۲,۵۰۰ تومان
640

شامپو آلوئه جوجوبا فوراور (بسته بندی تیوپی) | Aloe-Jojoba Shampoo

شامپو فوق العاده آلوئه جوجوبا فوراور هم اکنون با فرمولاسیونی قوی تر و بسته بندی جدید جذاب، عرضه شد.
۱,۸۶۱,۱۰۰ تومان ۱,۳۰۲,۸۰۰ تومان
641

شامپو نرم کننده آلوئه جوجوبا فوراور (بسته بندی تیوپی) | Aloe Jojoba Conditioner

بسته بندی جدید و استفاده راحت به همراه فرمولاسیون غنی جدید امپو نرم کننده کاندیشنر آلوئه جوجوبا فوراور معرکست!
۲,۰۰۲,۱۰۰ تومان ۱,۴۰۱,۵۰۰ تومان
646

آلوئه بادی واش (شامپو بدن گیاهی فوراور) | Aloe Body Wash

با آلوئه بادی واش جدید فوراور، بهترین موادی که در طبیعت وجود دارد را به پوست بدن خود برسانید. فرمولاسیون این شامپو بدن بدون سولفات بوده و دارای پاکسازی قوی و در عین حال ملایم با ترکیبات نرم کننده پوست است که آلودگی ها را شسته و به پوست شما احساس لطافت و طراوت می دهد.
۲,۲۱۳,۶۰۰ تومان ۱,۵۴۹,۵۰۰ تومان
647

لوسیون بدن آلوئه ورا فوراور | Aloe Body Lotion

لوسیون بدن آلوئه بادی لوشن فوراور، مرطوب کننده روزانه عالی برای نرم کردن پوست و ایجاد حس سلامتی، هیدراته و لطافت به آن است. فرمولاسیون این کرم که بسیار نرم و با بافتی سبک ساخته شده است اجازه نفوذ تمامی مواد مغذی از آن به سطح پوست را می دهد.
۲,۲۱۳,۶۰۰ تومان ۱,۵۴۹,۵۰۰ تومان
014

شامپو بدن فوراور (آلوئه بث ژلی) | Aloe Bath Gelee

وقتی خستگی های روزمره، شما را به سمت حمام می کشانند تا زیر دوش، بدن خود را به آرامش برسانید، اجازه دهید تا ژل حمام آلوئه، بانی این آرامش باشد. این ژل که سرشار از آلوئه ورای خالص است، حاوی عصاره هایی گیاهی می باشد که همگی به منظور تازه کردن و آرامش بخشیدن به بدن شما در این ژل با هم ترکیب شده اند.
030

فرمول دامپزشکى آلوئه ورا (ضد عفونی کننده و ضد درد) | Aloe Veterinary Formula

حیوانات خانگی بخشی از خانواده ما به شمار می روند. با استفاده از این محصول شما قادر خواهید بود تا زخم های جزیی حیوانات خود را به راحتی التیام بخشیده و تسکین دهید. ژل تثبیت شده آلوئه ورا به همراه آلاتونین تسکین کننده بسیار قوی را به وجود می آورد. این اسپری برای هر سایز حیوانی مناسب است.
038

صابون مایع دست و صورت آلوئه | Aloe Hand & Face Soap

صابون مایع دست و صورت آلوئه، صابونی بسیار غنی، مرطوب کننده و مرواریدگون است که مقادیر فراوانی آلوئه در ساخت آن به کار رفته است. این صابون، کفی بی نظیر تولید می کند و احساس پاکیزگی، نرمی و لطافت را بیش از هر صابون دیگری برای پوست تان به ارمغان می آورد.
055

مجموعه ضد سلولیت و لاغری موضعی فوراور | Aloe Body Toning Kit

اگر می خواهید با بدنتان مهربانتر باشید، از نوار بدن (پک ضد سلولیت) که برای استفاده در منزل و جهت سفت کردن و تنظیم (اندام) بدنتان طراحی شده است، استفاده کنید. این نوار، بُروز و پیدایش سلولیت را به حداقل می رساند. ترکیب گیاهان اروپایی و عوامل گرم کننده بدن، سلاح ویژه بدن شما در مبارزه با پیدایش سلولیت هاست. ما به این مجموعه عالی افتخار می کنیم چرا که بدنتان را به نحوی شایسته، تنظیم می کند. کیت تنظیم بدن آلوئه، عالی ترین چیزی است که می تواند بدنتان را به بهترین حالت برساند.
056

آلوئه بادی تونر (کرم سفت کننده و ضد سلولیت) | Aloe Body Toner

این کرم مخصوص، برای زیباسازی و سفت کردن پوست طراحی شده و مواد تشکیل دهنده آن به گونه ای انتخاب شده اند که به بهترین نحو ممکن، احساس گرما و سفت شدگی را به پوست بدهند. راز این محصول را می توان در ترکیب آلوئه و دستچینی از گیاهان اروپایی با دو عامل گرم کننده، یعنی روغن دارچین و فلفل دلمه ای یافت. آلوئه بادی تونر یا تنظیم کننده بدن آلوئه، کرمی شگفت انگیز برای گرم کردن و تقویت پوست است. این محصول، ترکیبی از ژل غنی شده آلوئه ورا است که با هدف شکل دهی و تقویت پوست ارایه شده است. این کرم که برای استفاده به همراه نوار سلوفانی تهیه شده است، حاوی مواد امولسیونی، مرطوب کننده، جذب کننده رطوبت و عوامل گرم کننده است.
057

آلوئه بادی کاندیشنینگ (کرم سفت کننده پوست بدن و ضد سلولیت) | Aloe Body Conditioning Creme

کرم نرم کننده بدن آلوئه، همراهی ایده آل برای تنظیم کننده بدن آلوئه (آلوئه بادی تونر) است که احساس نرمی و انعطاف پذیری را به پوست تان می دهد. این عناصرِ مکمل کیت تنظیم بدن، اگر با رژیمی مناسب و ورزش مستمر و منظم همراه شوند، می توانند سبب کاهش بروز سلولیت ها شوند. بروز سلولیت، دلایل مختلفی دارد. اصلی ترین عوامل بروز سلولیت، عدم تعادل در فعالیت هورمون ها و افزایش سطح استروژن ها هستند.
062

آلوئه لوشن (لوسیون همه منظوره صورت و بدن) | Aloe Lotion

یکی از محصولات صاحب نام ما، لوسیون آلوئه است که لوسیونی خارق العاده و چند منظوره برای پوست بوده و حاوی آلوئه غنی شده و خالص، به همراه روغن جوجوبا، روغن هسته زرد آلو و ویتامین E می باشد که برای مرطوب کردن و تسکین پوست به این ترکیب اضافه شده اند. به علاوه، کلاژن و الاستین نیز به این محصول افزوده شده اند تا ترکیب نهایی " لوسیون آلوئه" پوست را نرم و انعطاف پذیر نماید. این لوسیون، گزینه ای ایده آل برای کسانی است که پوستی خشک، سایشی و متورم دارند.
194

ژل حالت دهنده مو فوراور | Forever Aloe Styling Gel

شما پس از حالت دادن به موهای خود، آن را رها کرده و دیگر به آن فکر نمی کنید، اما ژل حالت دهنده آلوئه ورا به کار خود ادامه داده و موهای شما را تقویت می کند. این ژل بدون الکل بوده و حاوی روغن دانه جوجوبا، ویتامین E و پانتنول، نوعی ویتامین B5 است که آنتی استاتیک بوده و باعث درخشندگی و تقویت موهای شما می شود. این ژل چند منظوره برای زنان و مردان ایده آل بوده و شما چه موهایتان را با دستان تان حالت دهید، چه به صورت طبیعی خشک شود و چه با سشوار، ژل حالت دهنده آلوئه فوراِور برای حالت دهی به موها و زیبا شدن ظاهر آنها بسیار ایده آل است.
199

آلوئه سانسکرین (کرم ضد آفتاب آبرسان و ضد لک) Aloe Sunscreen

این محصول بی نظیر دارای بالاترین قدرت برای حفاظت پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA می باشد. وقتی پوست شما طولانی مدت در معرض اشعه خورشید قرار گیرد، نه تنها موجب سوختگی پوست شده بلکه خشکی پوست و از دست دادن رطوبت آن را نیز به همراه دارد. این فرمول جدید حاوی هامکتانت های قدرتمند است که از دست دادن رطوبت پوست را کاهش می دهد. با دارا بودن ژل تثبیت شده آلوئه ورا و دیگر عوامل نرم کننده پوست، این محصول احیا کننده پوست شماست. با استفاده از این محصول، از پوست خود محافظت کنید.
208

عطر خوشبو کننده زنانه فوراور | 25th Edition Perfume Spray for Women

نمونه ۲۵ ادکلن خوشبو کننده زنانه نیز رایحه گل های سفید است که از گلبرگ گل های گرم و مشکبار به دست آمده تا حس و شخصیتی زنانه به این محصول ببخشد. این محصول منحصر به فرد، از ترکیب گل کاکتوس و گل فریزیای زرد به عمل آمده است که برگ های پاپیتال نیز به عنوان رایحه ای شاداب کننده به این ترکیب افزوده شده است. مکمل این ترکیب منحصر به فرد، گلبرگ های رز، یاسمین، لاله سفید، و مگنولیاست. در نهایت، با اضافه شدن عصاره چوب گیلاس، مُشک پوست و نعنای هندی، تمام حس های زنانه را می توان از این ادکلن گیاهی استشمام کرد.
209

ادکلن مردانه فوراور | 25th Edition Cologne Spray for Men

نمونه ۲۵ ادکلن خوشبو کننده مردانه، مایعی معطر و خوشبو است که حس و بوی مردانگی را به شما می بخشد. این عطر مردانه، ترکیبی از میوه ها و گیاهان است که بوی آن برای مدت های طولانی بر جای می ماند. این محصول خوشبو، حاصل ترکیب ریحان خرد شده، سنبل مدیترانه ای، آناناس خنک و نارنج کالابریایی است. رایحه لایت و میوه ای این محصول، تا قلب انسان نفوذ می کند و عصاره برگ چای و شمعدانی، حسی نوستالژیک را در فرد بیدار می نماید. در نمونه ۲۵ این محصول، بوی مردانه ای که از چوب درخت بلوط، چوب درخت صندل میسوری و چوب درخت سدر ویرجینیا به دست آمده، اضافه گردیده است.
285

مجموعه آروما اسپا (پک آرامش بخش حمام) | Aroma Spa Collection

با سه محصولی که در یک مجموعه جمع شده اند و در واقع باید نام شان را محصولات عطردرمانی(آروماتراپی= معالجه توسط ماساژ با روغن معطر) نام نهاد، حس های خود را رها کنید. این مجموعه شامل سه محصول است: نمک های آرامش بخش حمام، ژل آرامش بخش حمام و لوسیون آرامش بخش ماساژ. این محصولات چه به تنهایی استفاده شوند و چه در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند، لذت فراوانی را از تجربه عطردرمانی نصیب شما خواهند کرد و این همه لذت و آرامش را می توانید در منزل خود تجربه کنید.
286

نمک دریایی فوراور (آرامش بخش و تسکین دهنده) | Relaxation Bath Salts

با نمک های آرامش بخش حمام که از نمک دریای مرده (بحر المیت)، سنبل و روغن های گیاهی به دست آمده است، بدن خود را خیس کنید. از زمان مصریان باستان، مردم از سراسر دنیا به بحر المیت سفر می کردند تا از تاثیرات درمانی نمک های این دریا بهره مند شوند. نمک های بحر المیت، منبعی عالی برای آرامش بخشیدن و مرطوب سازی پوست است.
287

ژل حمام ریلکسیشن (شامپو بدن آرامش بخش) | Relaxation Shower Gel

با استفاده از ژل آرامش بخش لایه برداری ملایمی در سطح پوست انجام می گیرد بدین صورت که سلول های مرده پوست را از سطح پوست جدا کرده وآنرا التیام می دهد و باعث ظاهر شدن پوستی صاف و نرم می شود. این ژل آرامش بخش حاوی ژل آلوئه ورا ٬روغن های ضروری و عصاره های گیاهی مفید از جمله اسطوخودوس ٬ ترنج ٬ پرتقال و خیار می باشد. این محصول آرامش بخش ٬ مرطوب کننده و پاک کننده ی پوست بدن است.
288

ریلکسیشن ماساژ لوشن (لوسیون آرامش بخش) | Relaxation Massage Lotion

با استفاده از لوسیون ماساژ آرامش بخش و معطر رطوبت مورد نیاز پوست تأمین شده و پایانی عالی برای یک آروماتراپی لذت بخش می باشد .این محصول حاوی آلوئه ورا ٬روغن های ضروری, چای سفید و عصاره ی میوه ها می باشد. ماده اصلی تشکیل دهنده این لوسیون چای سفید است و همانطور که می دانیم چای سفید از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند عملکرد سلول های پوست را بالا برده و از تخریب پوست در مقابل نور ماورای بنفش محافظت می کند. همچنین ، پوست را جوان می سازد . چای سفید دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشد. آنتی اکسیدان ها در برابر آسیب رادیکال های آزاد، از بدن محافظت می کنند. رادیکال های آزاد موجب پیر شدن و تخریب سلول های پوستی می شوند.
307

شوینده چند منظوره فوراور آلوئه ام پی دی | Forever Aloe MPD 2X Ultra

این محصول، شوینده و پاک کننده چند منظوره است. قدرت تمیز کنندگی آن برای از بین برنده جرم و رفع آلودگی بوده و قابل استفاده بر روی سطوح حمام می باشد و دست ها و لباس ها را نرم و لطیف می کند. با تنها چند قطره، قدرت پاکیزگی این محصول را مشاهده کنید. این پاک کننده از لحاظ زیست محیطی دوستار طبیعت میباشد و کاملا ارگانیک است.
318

ضدعفونی کننده دست فوراور (حاوی آلوئه ورا و عسل) | Forever Hand Sanitizer

٨٠٪ از تمام عفونت توسط دست منتقل می شود. یک راه آسان برای تمیز نگه داشتن دست، استفاده از ژل ضد عفونی کننده فوراور است که ۹۹.۹۹٪ میکروب ها را از بین می برد. با توجه به سایز کوچک آن، به راحتی قابل حمل بوده و همچنین با از بین بردن میکروبها، دست ها را نیز مرطوب نگه می دارد.
319

اسپری ضد آفتاب فوراور (آبرسان و ضد لک) | Aloe Sunscreen Spray

کافی است همیشه یک اسپری ضد آفتاب آلوئه به همراه داشته باشید. این اسپری حاوی فاکتور محافظت در برابر خورشید (فاکتور ۳۰ ) و آلوئه ورای طبیعی است تا پوست شما را در برابر سالخوردگی و اثرات ناشی از پرتوهای خورشیدی نگه دارد. به علاوه، این اسپری در برابر آب مقاوم است و از این رو به راحتی می توانید بی هیچ نگرانی ای، زیر آفتاب شنا کنید. فقط کافی است افشانه را فشار دهید و آن گاه آماده رفتن باشید. داشتن پوست سالم در تابستان، هیچ گاه تا این حد ساده نبوده است.
349

شامپو هیدرات سونیا (شامپو آبرسان) | Sonya Hydrate Shampoo

موهای خود را با شامپو هیدارت سونیا خنک کنید. شامپو هیدرات سونیا شروعی عالی برای مراقبت های روزانه از موهای شماست. این شامپوی مرطوب کننده غنی، دارای فرمولی منحصر به فرد و اولترا هیدراته (فوق العاده آبرسان) است که موها را مقام تر و پر انرژی تر می کند و بر درخشندگی موها می افزاید. آلوئه ورا و رویال ژلی، تعادل رطوبت موهای خشک شما را به طور طبیعی باز می گرداند و موهایتان را به میزان قابل توجهی تمیزتر، درخشان تر و سالم تر می کند و در عین حال، قابلیت فرم دهی به مو را افزایش می دهد. به علاوه، بوی خوش این محصول را دوست خواهید داشت و موهایتان نیز عاشق رطوبتی می شوند که این محصول به موها می دهد. این شامپو برای موهای رنگ شده نیز قابل استفاده است.
350

کاندیشنر هیدرات سونیا (نرم کننده آبرسان) | Sonya Hydrate Conditioner

فرمول منحصر به فرد نرم کننده هیدرات سونیا حاوی آلوئه ورا و رویال ژلی است و به موهای خشک و شکننده کمک می کند تا رطوبت شان حفظ شود. این خاصیت به نوبه خود به تقویت موی سر و کنترل فرهای مو کمک کرده و مو را نرم و درخشان می نماید و حالت دهی به موها را بسیار ساده می کند. به علاوه، یقینا از رایحه مطبوع این شامپو لذت خواهید برد.
351

شامپو ولوم سونیا (شامپو حجم دهنده) | Sonya Volume Shampoo

وقتی موهایتان نیاز به فرم دهی دارند، شامپو حجم دهنده سونیا راه حل مشکل شماست. فرمول منحصر به فرد این محصول، حجمی کامل و درخششی بی نظیر به موهای شما می دهد و به شما این امکان را می دهد تا موهایتان متعادل و در کنترل شما باشند. دو عنصر اصلی این شامپو، آلوئه ورا و رویال ژلی است که موهایتان را پر پشت تر و ضخیم تر می کنند. شامپو حجم دهنده سونیا بدون هیچ ماده تقویتی اضافه شده، سلامت و درخشندگی موهایتان را افزایش می دهد. این محصول برای موهای رنگ شده کاملا مناسب است.
352

کاندیشنر ولوم سونیا (نرم کننده و حجم دهنده) | Sonya Volume Conditioner

پس از استفاده از شامپو حجم دهنده سونیا، حتما برای افزایش حجم موهای خود از این نرم کننده استفاده کنید. مرحله آخر حمام کردن از اهمیت خاصی بر خوردار است. این نرم کننده، موهای آسیب دیده را به خوبی ترمیم می کند. با استفاده از این محصول که از روغن دانه ماکادمیا تهیه شده است، شما از درخشش و لطافت موهای خود لذت خواهید برد. این شامپو برای موهای رنگ شده نیز مناسب است.
462

سان لیپس فوراور (مرطوب کننده + ضد آفتاب) | Forever Sun Lips

لب ها یکی از حساس ترین مناطق پوست شما به شمار می رود. با استفاده از محافظ لب فوراور، از آنها به خوبی در برابر اشعه های UVB و UVA محافظت کنید. لب ها ممکن است با در معرض قرار گرفتن اشعه ماوراء بنفش خورشید، حالت و زیبایی خود را از دست بدهد. بنابراین با استفاده از این محصول بینظیر آلوئه ورا و نعنا، احساس شادابی را به لب ها خود هدیه دهید.
515

آلوئه شیو ژل (کف اصلاح) | Aloe Shave Gel

با استفاده از این ژل فوق العاده اصلاحی جدید را تجربه کنید. مرطوب کننده های متعددی که در این محصول وجود دارد، به شما احساس شادابی و لطافت در پوستتان می بخشد. کوکوآمفواسیتید دی سدیم که از مشتقات اسیدهای چرب روغن نارگیل است محصولی بی نظیر به وجود آورده که هنگام اصلاح احساس شادابی و طراوت در پوست ایجاد می کند.
522

شامپو نرم کننده کاندیشنینگ فوراور | Aloe-Jojoba Conditioning Rinse NEW

محصولات ما نیز با پیشرفت های علمی روز دنیا همگام است. ما فرمول قدیمی محصول را با جوجوبا و آلوئه ورا در آمیخته ایم. این محصول حاوی ویتامین B کمپلکس، ماکادمیا، جوجوبا و اسانس روغن اسطوخودوس بوده که به درخشندگی فوق العاده مو کمک می کند. این محصول با دارا بودن فرمول متعادل pH از ایجاد مو خوره در مو جلوگیری می کند.
523

صابون مایع دست آلوئه فوراور | Aloe Hand Soap

با هر بار استفاده از صابون آلوئه ورا با فرمول جدید، تجربه ای آرامش بخش داشته باشید. این محصول بر پایه ژل آلوئه ورای ٪ ١٠٠ تثبیت شده و خالص و همچنین پاک کننده های طبیعی بوده و این فرمول بدون پارابن با عصاره میوه شادابی و لطافت را به پوست شما باز می گرداند.
524

فوراور تراول کیت (بسته مسافرتی فوراور) | Forever Travel Kit

شرکت فوراور، بسته ای را برای شما تهیه کرده که می توانید در هر زمان و هر مکان آن را به همراه داشته باشید. این بسته شامل: شامپو بدن آلوئه ورا، لوسیون مرطوب کننده آلوئه ورا، شامپو آلوئه ورا و جوجوبا، نرم کننده موی آلوئه ورا و جوجوبا و خمیر دندان فوراور و سایز این بسته نیز مورد تایید برای سفرهای هوایی می باشد.