آبسه ها و جوش ها (ورم چرکین و دمل) | فوراور ایران www.forever-iran.net

آبسه ها و جوش ها (ورم چرکین و دمل) | Forever Abscess

آبسه یک عارضه ی چرکی بر روی پوست و یا درون بدن است که به دلیل تجمع باکتری در بخش های مختلف ایجاد می شود. برای درمان آبسه می توانید از محصولات فوراور ایران استفاده نمایید.

کد کالا: 1002
5.0 / 1

کد محصول = 1002


آبسه چیست؟

آبسه چیست

آبسه همان جوش های چرکی و بسیار دردناکی است که بر روی صورت و یا قسمت های دیگر بدن بعضی از افراد ایجاد شده و علاوه بر کاهش زیبایی فرد منجر به درد و آزار فرد نیز خواهد شد. آبسه معمولا شامل آبسه ی داخلی و آبسه ی پوستی است که در نوع اول آبسه بر روی پوست ایجاد شده و در نوع دوم در بین یک عضو انتشار یافته و بسیار دردناک می باشد.


چرا آبسه ایجاد می شود؟

دلیل ایجاد آبسه اصولا عفونت در بدن است. به این صورت که یک عفونت باکتریایی در بدن ایجاد شده و منجر به چنین عارضه ی پوستی می گردد. هنگامی که گلبول های سفید خون با باکتری ها می جنگند و برآمدگی روی پوست بدن ایجاد می شود، این برآمدگی با چرک پر شده و به شکل آبسه در بدن فرد بروز می کند. معمولا آبسه در مواردی رخ می دهد که روی پوست عارضه ای به شکل زخم، ریشه ی مو و یا مسدود شدن غدد تعریق رخ می دهد.


برای درمان آبسه چه باید کرد؟

در وهله ی اول برای پیشگیری از ابتلا به آبسه بر روی پوست می بایست بهداشت فردی رعایت شده و تا حد امکان زخم را ضدعفونی نمود. در جهت درمان آبسه هرگز نباید آن را تخلیه نمایید؛ چرا که این کار منجر به بدتر شدن اوضاع و پخش باکتری به محیط اطراف شده و ممکن است زخم را بدتر نماید. بنابراین باید از طریق به کارگیری روش های مناسب اقدام به برطرف نمودن آن کرد. مصرف یک دسته از پماد ها و دارو ها برای درمان آبسه معمولا موثر واقع می شوند.

آبسه می تواند بر روی پوست صورت، دهان، مقعد و اطراف آن، جمجمه، دور لوزه و حتی در مقاطع نخاعی ایجاد شده که در این مورد فرد نیاز به عمل دارد. این حالت معمولا با برگشتن مو در نخاع اتفاق افتاده که درمان آن نیز سخت تر است. اما به طور کلی برای درمان آبسه بهتر است از دارو های گیاهی و یا شیمیایی به صورت پماد یا قطره استفاده شده و حتما آن را ضدعفونی نمود؛ چرا که یک غده ی باکتریایی است.


محصولات فوراور مناسب برای بهبود آبسه و پیشگیری از آن

محصولات فوراور برای آبسه و جوش

فوراور ایران با پیشنهاد محصولات خود قادر است شما را در بهبود آبسه و جوش های چرکی یاری کرده تا شما از این مسئله راحت شوید. از آن جایی که تمامی محصولات فوراور گیاهی هستند، می توانید با اطمینان خاطر و بدون عوارض محصولات مربوط به آبسه و یا محصولات دیگر فوراور را مصرف نمایید (برای مشاهده هر محصول روی نام آنها کلیک کنید):

نوشیدنی ژل آلوئه ورا

با خوردن این نوشیدنی می توانید سیستم ایمنی بدن را در برابر باکتری ارتقا داده و بدن خود را سم زدایی نمایید. این امر سبب پیشگیری و بهتر شدن آبسه در شما خواهد شد. همچنین در جهت سلامت دستگاه گوارش و بهبود زخم، جراحات و عارضه های پوستی می توانید از نوشیدنی بهبود دهنده آلوئه ورا استفاده نمایید.

مکمل طبیعی بی پروپولیس فوراور

فوراور بی پروپولیس (بره موم عسل) را می توانید در جهت بهبود هر نوع بیماری عفونی مورد استفاده قرار داد. موم عسل طبیعی موجود در این قرص یک آنتی بیوتیک ارگانیک در جهت درمان آبسه ی پوست شماست. با استفاده از این محصول فوق العاده ی فوراور قادر هستید انواع عفونت و عارضه های پوستی و سوختگی ها را نیز التیام بخشید.

کرم آلوئه ورا ژلی فوراور

این کرم علاوه بر این که یک کرم کامل برای تغذیه ی پوست و مو است، در جهت ترمیم انواع زخم روی پوست شما میتواند مورد استفاده قرار گیرد. اگر دچار آکنه، جوش، تبخال، قارچ و یا حتی اگزما هستید با استفاده از کرم آلوئه ورا ژلی ساخته شده از ژل آلوئه ورا می توانید آن را کنترل و بهبود نمایید.

مکمل سیر و آویشن فوراور

این مکمل با داشتن دو ماده ای که ضد عفونی کننده ی قوی هستند می تواند عفونت و چرک هایی که منجر به ایجاد آبسه شده را از بین برده و آن را درمان نماید. این قرص علاوه بر این در درمان بسیاری از بیماری های عفونی دیگر نقش دارد.

صابون آووکادو و آلوئه ورا فوراور

در بهبود سریع آکنه مهم ترین نکته رعایت بهداشت است. با استفاده از صابون گیاهی آووکادو و آلوئه فوراور برای همیشه با آکنه ی خود خداحافظی نمایید. این صابون یک شوینده طبیعی و ضد حساسیت با خواص بی شمار در جهت حفظ لطافت و پاکیزگی پوست شما است.

کرم پروپولیس فوراور

این کرم یک ترکیب فوق العاده در جهت حفظ سلامت پوست و از بین بردن جوش و آکنه است. حتی اگر صورت شما دچار لک و جوش های کوچک است می توانید به راحتی با استفاده از این ترکیب طبیعی فوق العاده بدون هیچ عوارض خاصی آن را بهبود دهید.


شما میتوانید دستور مصرف تمامی محصولات مورد استفاده در پکیج ابسه فوراور را در تصویر زیر مشاهده کنید:

آبسه ها و جوش ها (ورم چرکین و دمل)

مهمان

چه مدت باید استفاده بشه؟

3
0
پاسخ مدیر :

پیشنهاد خود کمپانی استفاده حداقل سه دوره پیوسته از محصولات است.