محصولات آرایشی سونیا

A Makeup collection enriched by the goodness of Aloe to explore and express their perception of beauty

Create your look with flawless

محصولات آرایشی سونیا 

 

محصولات آرایشی سونیا



اصل یا تقلبی، مسئله این است.

محصولات اصل فوراور لیوینگ

همانطور که میدانید ایران سومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه است. بنابراین نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیریم شناسایی محصولات اصل از تقلبی است، مخصوصا در مورد لوازم آرایشی که در تماس مستقیم با پوست هستند و حتی امکان بلعیده شدن نیز دارند. از صدمات جبران ناپذیر استفاده از محصولات تقلبی میتوان به انواع لکه های پوستی، جذب مواد خطرناک از جمله سرب و حتی صدمه زدن به جنین خانم های باردار اشاره کرد.


محصولات فوراور ضامن سلامتی

محصولات فوراور برپایه آلوئه ورای خالص

شرکت فوراور لیوینگ با سابقه بیش از 40 سال در حوزه بهبود سلامتی، اقدام به تولید محصولات بر پایه آلوئه ورا، بصورت مستقیم و بدون واسطه، کرده است و معجزه این محصولات را با یک سرچ ساده داخل مرورگر متوجه خواهیم شد.
پس اصالت یک کالا بخصوص در حوزه لوازم آرایشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
فروشگاه فوراور ایران با افتخار محصولات شرکت فوراور لیوینگ آمریکا را با بالاترین کیفیت، ارسال رایگان و تضمین اصالت کالا در اختیار هموطنان عزیزمان قرار داده است.


محصولات آرایشی سونیای فوراور

خط چشم مایع پرسیژن سونیا فوراور

 
در حوزه محصولات آرایشی باید بسیار دقت نمود چرا که ترکیبات این محصولات، مستقیم یا غیرمستقیم توسط دهان و پوست جذب میشود و وارد گوارش و جربان خون میگردد.
 مسئله ای که بار ها با افتخار بیان شده است پایه گیاهی محصولات فوراور میباشد.
محصولات کمپانی فوراور فاقد مواد شیمیایی بوده و برای سلامتی انسان کاملا بدون ضرر هستند.
 از جمله موادی که در ترکیبات محصولات آرایشی سونیا فوراور وجود دارد، آلوئه ورای خالص است که ترکیب آن با روغن کرچک خواص فوق العاده ای را ایجاد میکند.



از ویژگی های کلی محصولات آرایشی فوراور میتوان موارد زیر را نام برد:

  • استفاده از آلوئه ورای خالص
  • کاملا گیاهی و ارگانیک
  • فاقد مواد شیمیایی مضر
  • دارای تاییدیه و گواهینامه های استاندارد جهانی

همچنین شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره با ما تماس حاصل بفرمایید.

372

کرم پودر ضدآفتاب آلوئه بی بی (رنگ سندی) | Aloe BB creme Sandy

با استفاده از این محصولات، آرایش خود را بهبود بخشید. این کرم پوست را مرطوب کرده و پوستی صاف با پوشش طبیعی و درخشنده به همراه ضد آفتاب برای شما به ارمغان می آورد. از ویژگی های بارز این محصول، دارا بودن عصاره برگ آلوئه ورا بوده که آبرسان بوده و پوستی لطیف را به شما هدیه می دهد.
419

خط چشم مایع پرسیژن سونیا | Sonya Precision Liquid Eyeliner

خط چشم مایع پرسیژن، محصول فوراور لیوینگ مجهز به یک نوک بسیار ظریف و دقیق است که به شما امکان میدهد چشمان خود را به شیوه دلخواهتان خط بکشید، خواه این خط باریک و ظریف، و خواه ضخیم و توپر باشد. نوکِ انعطاف پذیر این مداد به شما امکان میدهد کنترل کامل بر خط چشم داشته باشید و خطوطی دقیق با پهنای دلخواه خود بکشید. شکلِ باریک و ویژهی این محصول به شما امکان میدهد تا مستقیما خطی منحنی ترسیم نمایید.