محصولات فوراور برای ارتروز

آرتروز (ورم مفاصل)، استئوپروز و روماتوئید | Forever Arthrosis

آرتروز به دردهای مزمنی گفته می شود که در اثر تخریب لایه ها و غضروف های بین مفصلی در استخوان ها اتفاق می افتد. در این هنگام معمولا دامنه ی حرکتی عضو کاهش یافته و منجر می شود در قسمت اتفاق افتاده فرد نتواند حرکت زیادی داشته باشد. این روند معمولا به همراه درد بوده و بسیار آزارد دهنده است.

کد کالا: 1017

کد محصول = ۱۰۱۷


آرتروز چیست؟

آرتروز چیست

آرتروز به دردهای مزمنی گفته می شود که در اثر تخریب لایه ها و غضروف های بین مفصلی در استخوان ها اتفاق می افتد. در این هنگام معمولا دامنه ی حرکتی عضو کاهش یافته و سبب می شود فرد در مفاصل نتواند حرکت زیادی داشته باشد. این روند معمولا به همراه درد بوده و بسیار آزار دهنده است.

به طور نمونه هنگامی که غضروف های بین دیسک در ستون مهره ها بر اثر کار زیاد و یا کهولت سن از بین می روند فرد دچار آرتروز کمر می شود و در این هنگام دچار کمر درد های شدید شده و دیگر قادر به انجام برخی از کار ها نخواهد بود. از این رو آرتروز و یا استئوآرتریت به بیماری گفت می شود که با از بین رفتن غضروف های بین مفصلی فرد دیگر قادر به انجام برخی از حرکات نخواهد بود.


دلیل ابتلا به آرتروز چیست؟

علل بروز درد مفاصل و آرتروز

یکی از اصلی ترین سوال ها که باید پاسخ داده شود دلیل اصلی آرتروز است. آرتروز به چند دلیل ممکن است رخ دهد. یکی از دلایل اصلی وقوع آرتروز، ژنتیک فرد است. دلیل دوم در رابطه با انجام ورزش های سنگین و یا انجام فعالیت های روزانه به شیوه ای غلط است. به طور مثال هنگامی که یک خانم خانه دار دائما در روز با زانو و یا کمر خود خم و راست میشود، پس از مدتی غضروف های بین مفصلی وی از بین رفته و دچار آسیب در نقاط گفته شده میشود.

از طرفی پوکی استخوان می تواند منجر به بروز بیماری آرتروز شود. بنابراین معمولا به افراد و به خصوص خانم ها توصیه می شود حتما روزانه از شیر و یا مکمل های طبیعی برای جذب کلسیم استفاده نمایند. این مورد با افزایش سن ضرورت بیشتری پیدا می کند. افزایش سن دلیلی دیگر برای ابتلا به بیماری آرتروز است. با مراجعه به مقاله ی مربوط به درمان درد های استخوانی و آرتروز در وبلاگ سلامتی فوراور ایران می توانید در مورد این بیماری و علائم آن مطالعه ی بیشتری داشته باشید.


محصولات فوراور برای بهبود آرتروز و روماتوئید

محصولات فوراور برای ارتروز

فوراور ایران در جهت درمان و بهبود بیماری آرتروز محصولاتی کاملا گیاهی و ارگانیک را در اختیار شما قرار می دهد که شامل موارد زیر است:

این مکمل که شامل 100 کپسول گیاهی است که به نام مکمل گارلیک تایم فوراور شهرت دارد. همان طور که می دانید سیر و آویشن دو دسته از سبزیجاتی هستند که برای درمان بیماری های مفصلی و پوکی استخوان بسیار مفیدند. این مکمل علاوه بر بهبود آرتروز و کمک به پیشگیری از آن در جهت بهبود بیماری های مربوط به فشار خون، پیشگیری از سرطان و افزایش ایمنی بدن بسیار مفید است.

آرکتیک سی یا قرص امگای فوراور دارای انواع امگا 3، 6، 9 و ویتامین های مورد نیاز در جهت رشد و بازسازی استخوان ها می باشد. این مکمل طبیعی حاوی دو روغن مفید ماهی و زیتون بوده و برای کاهش درد های مفصلی، کاهش کلسترول خون، بهبود بیماری های قلبی و عروقی و سلامت چشم ها بسیار مفید است.

این نوشیدنی که سرشار از آلوئه ورای خالص می باشد به عنوان کاهش دهنده درد های مفصلی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوشیدنی مستقیما در کارکرد غضروف ها اثر گذاشته و موجب بهبود آنها خواهد شد. علاوه بر این درد و التهابات عضلانی را به طور موثر کاهش خواهد داد.

لوسین آلوئه هیت لوشن فوراور به عنوان لوسین ضد درد و گرفتگی عضلات مورد استفاده قرار گرفته و تمامی افراد در هر سنی می توانند از آن استفاده نمایند. استفاده از این لوسیون به طور مرتب علاوه بر کاهش و بهبود درد ها و آسیب های ورزشی موجب بهبود درد مفاصل و آرتروز می شود.

ابسوربنت ویتامین سی به همراه جو دوسر یک مکمل عالی برای سلامتی شماست. این مکمل علاوه بر بهبود درد های مفصلی موجب سلامت دندان و استخوان ها، سلامت قلب و عروق، ارتقای سیستم ایمنی و جلوگیری از پیری پوست صورت می شود.

خوردن این مکمل گیاهی برای بهبود درد های مفصلی شما بسیار عالی است. می توانید در کنار راه های درمانی دیگر برای کاهش دردهای عضلانی و مفصلی از این مکمل در جهت پیشگیری و بهبود درد های مفاصل استفاده نمایید.

ژل مفصل ساز را می توانید برای کاهش درد و التهابات عضلانی و بهبود کمر درد و پا درد استفاده نمایید. این ژل سرشار از آلوئه ورا و مواد طبیعی بوده و می توانید از آن در هر قسمت از بدن که احساس درد می کنید، استفاده نمایید.

این مکمل به مکمل حرکت فوراور معروف است. خوردن این قرص گیاهی به بهبود درد های مفصلی، ماهیچه ای و همچنین افزایش دامنه ی حرکتی آن ها در هنگام آرتروز کمک شایانی می کند. هنگامی که شما بر اثر آرتروز دچار آتروفی و کاهش دامنه ی حرکتی شدید می توانید از این مکمل استفاده نمایید.


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

آرتروز (ورم مفاصل)، استئوپروز و روماتوئید