آلوئه بادی کاندیشنینگ (کرم نرم کننده بدن و ضد سلولیت) Aloe Body Conditioning Creme
ناموجود

آلوئه بادی کاندیشنینگ (کرم سفت کننده پوست بدن و ضد سلولیت) | Aloe Body Conditioning Creme

قیمت: ۳,۳۶۳,۶۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲,۳۵۴,۵۰۰ تومان

کرم نرم کننده بدن آلوئه، همراهی ایده آل برای تنظیم کننده بدن آلوئه (آلوئه بادی تونر) است که احساس نرمی و انعطاف پذیری را به پوست تان می دهد. این عناصرِ مکمل کیت تنظیم بدن، اگر با رژیمی مناسب و ورزش مستمر و منظم همراه شوند، می توانند سبب کاهش بروز سلولیت ها شوند. بروز سلولیت، دلایل مختلفی دارد. اصلی ترین عوامل بروز سلولیت، عدم تعادل در فعالیت هورمون ها و افزایش سطح استروژن ها هستند.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 057

کد محصول = ۰۵۷


کرم سفت کننده پوست بدن آلوئه  بادی کاندیشنینگ

آلوئه بادی کاندیشنینگ فوراور، نرم کننده و ضد سلولیت بدن

 

این کرم علاوه بر خواص ضد سلولیتی که برای لاغری موضعی مورد استفاده قرار میگیرند، دارای خاصیت نرم کنندگی و رطوبت رسانی پوست نیز هست. این کرم در پکیج ضد سلولیت فوراور موجود است و یکی از محصولات اصلی این پکیج میباشد. پیش رو در مورد این محصول صحبت میکنیم.


کرم آلوئه بادی کاندیشنینگ، فاقد چربی و حاوی ژل خالص آلوئه ورا

 

کرم نرم کننده و لاغری موضعی فوراور

این کرم ملین، غلیظ و فاقد چربی، جهت نرم کردن و انعطاف پذیری پوست بدن استفاده میشود. همچنین برای از بین بردن سلولیت (رسوب بد شکل چربی ها در زیر پوست) و دیگر ناهمواری های زیر پوست و داشتن پوستی صاف و هموار استفاده از این کرم پیشنهاد میشود. کرم نرم کننده و  ضد سلولیت فوراور قابل استفاده همراه با رژیم های غذایی و تمرینات ورزشی جهت جلوگیری از ترک های پوستی ناشی از چاقی و لاغری میباشد.


خواص و ویژگی های کرم آلوئه بادی کاندیشنینگ فوراور

  • غنی شده با عصاره های گیاهی.
  • پاک کننده لکه های نواحی ران، پاها و سایر نواحی بدن.
  • از بین بردن سولیت و سلول های مرده پوست
  • تحریک گردش خون زیر پوست و از بین رفتن چربی های موضعی و کمک به لاغری موضعی
  • عملکرد بسیار عالی به عنوان کرم ماساژ
  • دارای گواهینامه کروئلی فری جهت عدم تست روی حیوانات

کرم نرم کننده بدن آلوئه، همراهی ایده آل برای تنظیم کننده بدن آلوئه (آلوئه بادی تونر) است که احساس نرمی و انعطاف پذیری را به پوست تان می دهد. این عناصرِ مکمل کیت تنظیم بدن، اگر با رژیمی مناسب و ورزش مستمر و منظم همراه شوند، می توانند سبب کاهش بروز سلولیت ها شوند. بروز سلولیت، دلایل مختلفی دارد. اصلی ترین عوامل بروز سلولیت، عدم تعادل در فعالیت هورمون ها و افزایش سطح استروژن ها هستند. بروز سلولیت می تواند ناشی از مشکلات سیستم عروقی باشد. (مکمل های غذایی مناسب برای تقویت سیستم عروقی عبارت اند از «فوراوِر کاردیو هلث»، «نیچر- مین»، «ابزوربنت ث»، و «آ- بتا کِر- ای»).


آلوئه بادی کاندیشنینگ فوراور مخصوص لاغری موضعی و ضد سلولیت

طبق بررسی فوراور ایران، کرم نرم کننده بدن آلوئه، جریان گردش خون در زیر پوست را تحریک می کند و این امر سبب روان شدن مایعات و بافت های چربی­ می شود و بدین طریق، مانع شکل گیری سلولیت می گردد. کرم نرم کننده بدن آلوئه که یک کرم نرم کننده غلیظ است، سرشار از عصاره های گیاهان اروپایی، مواد تقویت کننده و مواد جذب کننده رطوبت می باشد. این کرم که تاثیری مانند کرم های ماساژ دارد را می توان به صورت موضعی بر تمام نواحی پا و ران مورد استفاده قرار داد و یا آن را در مورد قسمت هایی از بدن به کار برد که نمی توان از نوار تقویتی برای آن نواحی استفاده کرد و در نتیجه موجب لاغری موضعی می‌شود. این کرم نرم کننده و غیر چرب، احساس برافروختگی و گرمی به بدن تان می دهد.


محتوی: ۱۱۳ گرم

همچنین شما عزیزان میتوانید با مراجعه به لینک زیر، مشخصات دقیق بادی کاندیشنینگ فوراور را مشاهده کنید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Body Condition