آلوئه بالانسینگ سونیا (کرم متعادل کننده) Sonya Aloe Balancing Cream
ناموجود
5.0 / 1

آلوئه بالانسینگ سونیا (کرم متعادل کننده) | Sonya Aloe Balancing Cream

قیمت: ۲,۷۷۸,۷۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۹۴۵,۱۰۰ تومان

کرم تعادلی آلوئه سونیا حاوی آلوئه و عصاره های احیا کننده پوست و مرطوب کننده های پیشرفته است. این ترکیبات غنی، به تعادل رطوبت پوست و شادابی ظاهری آن کمک می کنند. اگر این محصول را با سرم تقویتی آلوئه استفاده کنید، پوست شما احساس نرمی، صافی و شادابی بی نظیری می کند که تا کنون هرگز آن را تجربه نکرده اید.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 280

کد محصول = ۲۸۰


کرم بالانس کننده آلوئه سونیا | Sonya Aloe Balancing Cream

بالانسینگ تونر سونیا

کرم تعادلی آلوئه سونیا حاوی آلوئه‌ورا خالص، عصاره ‌های احیا‌ کننده پوست و مرطوب کننده های پیشرفته است. این ترکیبات غنی، به تعادل رطوبت پوست و شادابی ظاهری آن بسیار کمک می‌کنند. اگر این محصول را با سرم تقویتی آلوئه استفاده کنید، پوست شما احساس نرمی، صافی و شادابی بی‌نظیری می‌کند که تا کنون هرگز آن را تجربه نکرده اید.


خواص آلوئه بالانسینگ سونیا فوراور

خواص و ویژگی های کرم متعادل کننده فوراور

  • حاوی آلوئه‌ورا خالص، عصاره مرکبات و گلیسیرین طبیعی
  • حفظ و تعادل رطوبت پوست
  • نرم کننده و ایجاد حالت شادابی در پوست
  • دارای تاییدیه انجمن آلوئه ورا آمریکا، کروئلی فری و گلوتن فری

ترکیبات: عصاره برگ آلوئه باربادنسیس (ژل غنی شده آلوئه ورا)، آّب، پلی سوربیتون هیدروژن دار، دای متیکن، آمونیوم اکریلویل دی متیل تارات/ کوپو لیمر وی پی، پلی اکریل آمید، ایزو پارافین سی ۱۳- ۱۴، لوریت ۷، سدیم هیالو رونات، توکو فریل اسیتات، گلیسیرین، عصاره میوه های مرکبات (لیمو)، عصاره برگ کامیلیا سینیسیس، هگزا ندیول ۱ و ۲، کاپریلیل گلیکول، تروپولون، مواد معطر گیاهی.
محتوی: ۷۱ گرم
روش استفاده: این محصول برای استفاده روزانه و شبانه پس از مصرف سرم تقویتی آلوئه سونیا بسیار مناسب است. پیمانه و صفحه زیر درپوش کرم را درآورید، چند پیمانه از کرم را بردارید و روی صفحه‌ای که برای همین کار تعبیه شده است قرار دهید. با استفاده از نوک انگشتان، کرم را از روی آن صفحه برداشته و به صورت و گردن خود بمالید و سپس آن را روی پوست خود ماساژ دهید. پس از هر بار مصرف، پیمانه و صفحه را با آب داغ شستشو داده و قبل از قرار دادنشان در محل تعبیه شده، در زیر درپوش کرم، آن را با یک پارچه تمیز خشک نمایید تا برای استفاده‌های بعدی آماده باشند.


مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Sonya Balancing
مهمان

سلام. اصالت محصولات رو از کجا بفهمیم؟

0
0
پاسخ مدیر :

سلام. محصولات کاملا اورجینال بوده و توسط سیستم فروش مستقیم عرضه میشوند و به همین دلیل محصول تقلبی وجود ندارد چون داخل بازار این محصولات را یافت نمیکنید.