ادکلن خوشبو کننده مردانه فوراور 25th Edition Cologne Spray for Men
ناموجود
5.0 / 3

ادکلن مردانه فوراور | 25th Edition Cologne Spray for Men

قیمت: ۴,۰۸۰,۸۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲,۸۵۶,۶۰۰ تومان

نمونه ۲۵ ادکلن خوشبو کننده مردانه، مایعی معطر و خوشبو است که حس و بوی مردانگی را به شما می بخشد. این عطر مردانه، ترکیبی از میوه ها و گیاهان است که بوی آن برای مدت های طولانی بر جای می ماند. این محصول خوشبو، حاصل ترکیب ریحان خرد شده، سنبل مدیترانه ای، آناناس خنک و نارنج کالابریایی است. رایحه لایت و میوه ای این محصول، تا قلب انسان نفوذ می کند و عصاره برگ چای و شمعدانی، حسی نوستالژیک را در فرد بیدار می نماید. در نمونه ۲۵ این محصول، بوی مردانه ای که از چوب درخت بلوط، چوب درخت صندل میسوری و چوب درخت سدر ویرجینیا به دست آمده، اضافه گردیده است.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 209

کد محصول = ۲۰۹


ادکلن خوشبو کننده مردانه فوراور

 

ادکلن خوشبو کننده اقایان فوراور

این عطر اصیل، برای اقایان بسیار فوق العاده است. جذابیت و کششی که پس از زدن این عطر پیدا می کنید شما را در مهمانی ها و مجالس خصوصی همراهی میکند. یکی از مواردی که در فوراورلیوینگ همواره بر آن تاکید داشتیم، عدم استفاده مواد شیمیایی در تمامی محصولات فوراور است. متاسفانه اکثر عطر های داخل بازار یا از جنس فیک هستند، یا دارای مواد شیمیایی سرطان زا میباشند.


عطر فوراور امریکا 100 درصد طبیعی و دارای پرفیوم خالص

عطر اقایان فوراور 25 ادیشن

این ادکلن مردانه، مایعی معطر و خوشبو است که حس و بوی مردانگی را به شما می بخشند. ادکلن مردانه فوراور، ترکیبی از میوه ها و گیاهان است که بوی آن برای مدت های طولانی بر جای می‌ماند. در این ادکلن از مواد نگهدارنده، مضر و دارای چربی استفاده نشده است، به همین دلیل شما به راحتی و با اطمینان میتوانید آن را روی لباس خود بزنید و از عطر عالی آن لذت ببرید.


ترکیبات و رایحه ادکلن مردانه فوراور

این محصول خوشبوی کاملا ارگانیک و بدون مواد شیمیایی حساسیت زا، حاصل ترکیب ریحان خرد شده، سنبل مدیترانه‌ای، آناناس خنک، و نارنج کالابریایی است. رایحه لایت و میوه‌ای این محصول، تا قلب انسان نفوذ می‌کند و عصاره برگ چای و شمعدانی، حسی نوستالژیک را در فرد بیدار می نماید. در این محصول، بوی مردانه ای که از چوب درخت بلوط، چوب درخت صندل میسوری، و چوب درخت سدر ویرجینیا به دست آمده، اضافه گردیده است.


حاوی: ۵۰ میلی لیتر

جهت مشاهده مشخصات دقیق این محصول، علاوه بر عضویت در گروه تلگرامی راز سلامت جهت پرسش سوالات خود، میتوانید به لینک زیر هم مراجعه کنید.

 

دانلود پی دی اف ادکلن فوراور

جهت مشاهده مشخصات و پی دی اف انگلیسی این عطر اینجا را کلیک کنید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Spray Men
مهمان

پارسال خریدم و هنوز دارم. انقد خوبه دلم نمیاد زیاد بزنم:))))

8
1
مهمان

بسیار خوشبو و باکلاس هست و خاطرات خوبی با اون دارم😊

2
0
hamed yeganehpour

چجوری میتونم وقتی موجود شد بهم اطلاع داده بشه؟

0
0
پاسخ مدیر :

موجودی محصولات رو از طریق سایت فوراور ایران و صفحه محصول مربوطه پیگیری بفرمایید