مشاهده کل مجله

بهترین خمیر دندان دنیا

بهترین خمیر دندان دنیا

خمیردندان فوراور بهترین خمیردندان دنیا

کافیست به هر زبانی در گوگل سرچ کنید «بهترین خمیردندان دنیا»، اما چرا #خمیر_دندان_فوراور بهترین در دنیاست؟ از چه محتویاتی ساخته شده است که به عنوان بهترین خمیر دندان معرفی می شود و خمیر دندان فور اور چه فوایدی نسبت به دیگر خمیر دندان ها دارد؟

جهت سفارش و خرید بهترین خمیر دندان دنیا، اینجا را لمس کنید.

آیا فلوراید در خمیر دندان مضر است؟

خمیر دندان های حاوی فلوراید برای دهه ها به عنوان استانداردی برای مراقبت از دندان معروف بوده اند، اما اکنون با وجود محصولات مراقبتی دهان و دندان "بدون فلوراید"، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا خمیر دندان حاوی فلوراید برای شما مضر است یا خیر؟ در ادامه به توضیح این سوال مهم می پردازیم:

فلوراید چیست؟

فلوراید ماده شیمیایی است که به مقدار کم در خاک، سنگ، آب، هوا و حتی برخی گیاهان یافت می شود. قطعا اسم فلوراید به عنوان یک ماده رایج در محصولات بهداشت دهان و دندان مانند خمیر دندان و دهان شویه زیاد به گوشتان خورده است.

آیا فلوراید مضر است؟

میزان فلوراید موجود در محصولات بهداشت دهان و دندان در صورت مصرف زیاد می تواند سمی باشد، به همین دلیل خمیر دندان های حاوی فلوراید به طور معمول برای کودکان زیر شش سال توصیه نمی شود. خوردن خمیردندان های حاوی فلوراید می تواند منجر به فلوروز (یکی از بیماری های دهان و دندان) شود که در ایجاد مینای دندان تداخل ایجاد می کند و باعث ایجاد رگه های سفید روی دندان می شود. اگر مقدار مصرف فلوراید از مقداری بیشتر شود، باعث ایجاد مشکلات گوارشی می شود.


بهترین خمیر دندان های دنیا به انتخاب متخصصان دندانپزشکی

  1. خمیر دندان فوراور لیوینگ (Forever Bright Toothgel)

خمیر دندان فوراور، بهترین خمیر دندان دنیا

فواید خمیر دندان فوراور

 خمیردندان فوراور به  عنوان بهترین خمیر دندان دنیا بدون فلوراید و برگرفته از آلوئه ورا می باشد. آلوئه ورا مدتهاست که برای کیفیت و چند منظوره بودن، شامل مراقبت های مربوط به دندان گرامی داشته می شود. دندان های شما با خمیر دندان فوراور، یکی از بهترین خمیر دندانهای موجود در بازار، برق می زند. این خمیر دندان با فرمولسازی برای استفاده کل اعضای خانواده حاوی مواد اولیه با بهترین کیفیت می باشد. با استفاده از خمیر دندان فور اور شما می توانید درخشندگی را به دندان های خود هدیه کرده و لبخند خود را زیبا کنید.

همچنین این خمیر دندان برای افراد گیاه خوار مناسب است چراکه حاوی هیچ محصول جنبی حیوانی نمی باشد. قرص نعناع طبیعی و نعناع طعمهایی هستند که به دهان شما احساس تازگی و تمیزی اهدا می کنند. در واقع خمیر دندان فور اور به صورتی ساخته شده است که بهترین گزینه برای همه ی افراد خانواده به ویژه گیاه خواران است چرا که کاملا طبیعی بوده و حس تازگی را در شما ایجاد می کند. خمیر دندان فور اور به عنوان مرغوب ترین و بی ضرر ترین خمیر دندان شناخته شده است و برای عضو حساسی مثل دندان بهترین گزینه است.

شاید بار ها برایتان پیش آمده باشد که در حال مسواک زدن  اندکی حس درد کنید. خمیر دندان فور اور راه حل مناسبی را برای رهایی از این حس و در نتیجه سلامت کامل لثه های شما پیدا کرده است.  ترکیب ژل آلوئه ورای مستحکم و موم، لثه ها و پوشش دهان را نرم کرده و می تواند مستقیما زمانیکه مسواک زدن بسیار دردناک است، مورد استفاده قرار گیرد تا ابن حس را در شما از بین ببرد و سلامت بهداشت دهان و دندان شما را تضمین کند.

نتیجه سالها تحقیق، توسعه و تعاون توسط دانشمندان و دندانپزشکان فرمول مطلوبی برای فوراورلیونیگ ارائه کرده اند که در تمیز کردن دهان و دندان موثر واقع شد. نتیجه یک فرمول براساس آلوئه ورا می باشد که تنفس را تازه و دندانها را بدون سائیدگی، سفید می کند. خانواده شما از طعم و احساس تمیزی دهان خود بسیار راضی خواهند بود و از این حس تازگی و پاکیزگی نهایت لذت را خواهند برد.

خمیر دندان بدون فلوراید فور اور

شاید برایتان سوال باشد که چرا خمیر دندان فور اور بدون فلوراید است. در پاسخ به این سوال لازم به ذکر است که بگوییم نداشتن فلوراید موجب فواید زیادی شده است. شاید به این مسئله توجه کرده باشید که در حین مسواک زدن داخل دهان و لثه ها دچار سوزش می شوند اما در مسواک زدن با خمیر دندان فور اور دیگر با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد. خاصیت غیر سوزندگی بافت و ترکیبات خمیردندان فوراور برای دندان و لثه مفید است. جوش شیرین یا پر اکسیدی که در دیگر محصولات وجود دارد، مینای دندان را از بین می برد و موجب تحلیل لثه، زردی دندان و حساس شدن آنها می شود. اما در خمیر دندان فور اور این ماده وجود ندارد. نعنای طبیعی دارای طعم مطبوع و تاثیرات ضد التهابی است.

این خمیر دندان فاقد فلوراید است و برای دهان و بدن مفید است. استفاده مرتب از فلوراید در واقع برای دندان ضرر دارد و می تواند موجب بروز مشکلات جدی در مغز، دستگاه گوارش، کلیه، استخوانها و دیگر اندام ها شود. فلوراید با خطر ابتلا به سرطان نیز مرتبط است.


چگونه خمیر دندان فور اور موجب رفع بوی بد دهان می شود؟

خمیردندان فوراور بهترین خمیردندان دنیا

این خمیر دندان ژله ای می تواند باعث بر طرف کردن بوی بد دهان در اثر وجود باکتری ها و جرم های روی زبان و نیز غذاهای باقی مانده در لابه لای دندان ها شود البته اگر این غذاهای باقی مانده در زیر لثه گیر کرده باشند، قابل دسترسی نیستند و این مورد بسیار شایع می باشد و یکی از عوامل بدبویی ناشناخته دهان می باشد که بهترین روش در کنار این خمیردندان ژله ای استفاده از خدمات دندانپزشکی لیزری می باشد.

 خمیر دندان ژله ای فوراور بدون هیچ ماده ساینده و سفید کننده می تواند دندانهای شما را به مرور و سریعتر از سایر خمیر دندان ها سفید کند و آسیبی به مینای دندان وارد نمی کند و حتی کسانی بوده اند که از خمیر دندان سنسوداین برای سفید کردن و بر طرف کردن درد ها یا حساسیت های دندانی استفاده می کردند اما الان دیگر ترجیح می دهند این ژل تمیز کننده دهان و دندان را مصرف نمایند.


خواص ژل دندان فور اور

خمیر دندان بدون فلوراید

خواص ژل دندان فور اور شامل این موارد است: بدون فلوراید و مواد شیمیایی دیگر، سفید کننده، ضد پوسیدگی درد و حساسیت های فصلى دندانی، جرمگیری دندان، ضد عفونى کننده کامل دهان و دندان، بهبود خونریزی لثه، آفت، بوی بد دهان، بهترین گزینه برای استفاده کودکان، سفیدی طبیعی دندان ها بدون مواد شیمیایی.

ژل آلوئه ورا به طور طبیعی خاصیت میکروب زدایی، ضد التهاب، ضد درد و جلوگیری از عفونت و ترمیم کننده است. این خمیر دندان می تواند کسانی که مشکلات حساسیت و درد های دندانی دارند (سرما و گرما) و با مصرف خمیر دندان ضد حساسیت به نتیجه نرسیدند، با استفاده از این خمیردندان مشکل خود را برطرف کنند.
موم زنبور یا بی پروپولیس بکار رفته در آن نیز خاصیت ضد باکتریایی دارد و پوسیدگی سطحی دندان و بوی بد دهان که در اثر تجمع باکتری ها و یا عفونت ها می باشد را کاهش دهد و جلوگیری از پوسیده شدن دندان می شود.

رفع آفت و زخم های دهانی

این خمیردندان می تواند برای از بین بردن آفت و زخمهای دهانی به خوبی موثر و کاربری باشد. البته باید بدانید علت اصلی این زخمها فعال شدن ویروس عفونی هرپس می باشد که زمینه ایجاد آن، کاهش شدید همزمان ویتامین های A,E و ویتامین C می باشد که در حال حاضر از طریق غذا و میوهای ما به مقدار لازم ممکن است جبران نشود و با تامین طبیعی و کامل آن از شر این زخمهای دهانی خلاص می شوید.

خمیردندان آلوئه ورا فوراور


خصوصیت خمیر دندان فوراور

  1. باعث جلوگیری از خونریزی لثه می‌شود.
  2. بهبود زخم‌های دهان.... تنها کافیست مقداری از آن را روی محل آسیب‌دیده قرار دهید.
  3. بوی بد دهان... کافیست مانند یک خمیردندان معمولی از آن استفاده کنید.
  4. کمک به افراد سیگاری... مقداری از آن را روی لب‌ها قرار دهید.
  5. کمک به سرفه... مقداری از آن را ببلعید.
  6. رفع جوش ... کمی از آن را روی جوش ها بمالید.
  7. درمان سرماخوردگی... با آب داغ مخلوط کرده و استنشاق کنید.
  8. رفع سردرد. مقداری از آن را روی پیشانی بمالید.
  9. درمان گزیدگی پشه و مورچه... کمی از آن را روی محل گزیدگی بمالید.
  10. سوختگی و زخم‌های پوستی... به‌سرعت کمی از آن را روی پوست آسیب‌دیده قرار دهید.
  11. می‌تواند برای رفع خشکی، تیرگی، ترک و زخم‌های پا استفاده شود.
  12. به رفع ترک و خشکی پاشنه پا کمک می‌کند.
  13. به تسکین درد سوراخ دندان کمک می‌کند... کافیست مقداری از آن را روی محل درد قرار دهید.
  14. می‌توان از آن برای شستشوی صورت استفاده کرد... استفاده منظم.
  15. درمان بواسیر... به‌صورت خارجی استعمال شود.
  16. عارضه‌های پوستی... مانند عفونت‌های قارچی.
  17. درمان زخم‌ها... مقداری از ژل دندان را روی زخم قرار دهید.
  18. برای تسکین گلودرد... کمی از خمیردندان را با آب گرم مخلوط کرده و قرقره کنید.

محتوی: ١٣٠ گرم ژل خالص

شما این خمیردندان اصیل، با کیفیت و کاملا طبیعی را می توانید از سایت فوراور ایران، نمایندگی و فروشگاه محصولات فوراور امریکا در ایران انتخاب و خرید بفرمایید.


  1. Colgate Total

خمیر دندان Colgate Total

خمیر دندان Colgate Total نیز با فورمولاسیون پیشرفته بمدت 12 ساعت از دندان ها محافظت می کند. مشکلی که اغلب این خمیر دندان دارد، وجود فلوراید و خاصیت سفیدکنندگی آن است که به دلیل استفاده از مواد شیمیایی بصورت مکرر قابل استفاده نیست.

از جمله ویژگی های این خمیردندان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد لک و سفید کننده دندان
  • کاهش التهاب لثه
  • جلوگیری از پوسیدگی دندان ها

  1. Crest Pro-Health

خمیر دندان Crest Pro-Health

این خمیر دندان جزو معدود خمیر دندان هایی است که توانسته در 6 دسته، برتری ADA را به خود جذب کند. Crest Pro-Health دارای ویژگی های کاهش حساسیت، جلوگیری از پوسیدگی، مقابله با بوی بد دهان و ... است.


  1. Sensodyne ProNamel

خمیر دندان Sensodyne ProNamelاین خمیر دندان علاوه بر خاصیت سفیدکنندگی، میتواند مینای ضعیف شده دندان های حساس را تقویت کرده و از پوسیدگی بیشتر جلوگیری میکند.


  1. Crest Tartar Protection

خمیر دندان Crest Tartar Protectionکسی نیست که مارک مطرح کرست در حوزه سلامت دهان و دندان را نشناسد. این خمیردندان از تشکیل پلاک روی دندان ها جلوگیری کرده و بوی بدن دهان را از بین می برد.


بهترین خمیر دندان گیاهی

با توجه به اینکه ممکن است در روز دو یا چند بار از خمیر دندان برای شستشوی دندان هایمان استفاده کنیم، اطمینان از گیاهی بودن خمیردندان می تواند با آسودگی خاطر همراه باشد. خمیر دندان های طبیعی و ارگانیک حاوی پارابن، فلوراید، سولفات ، تریکلوزان یا سایر مواد نامطبوع نیستند. از این رو، خمیر دندان فوراور که بدون فلوراید بوده و حاوی ژل خالص آلوئه ورا و بره موم عسل است، یکی از گزینه های عالی برای انتخاب خمیردندانی گیاهی می باشد.

برای مشاهده قیمت و سفارش این محصول، علاوه بر مراجعه به صفحه خمیر دندان فوراور، میتوانید از طریق صفحه تماس با ما، از کارشناسان متخصص پوست و تغذیه فوراور مشاوره رایگان دریافت کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 32

avatar
اصل بدل خمردندان فوراور چه جوری معلوم کنیم
۱۳۹۷/۱/۲۶
پاسخ مدیر :

تا جایی که اطلاع داریم فعلا محصولات فوراور لیوینگ تقلبی و غیر اصل ندارند، اما با خرید از نماینده اصلی کمپانی میتونید این احتمال رو به صفر برسونید.

avatar
تا جایی که اطلاع داریم فعلا محصولات فوراور لیوینگ تقلبی و غیر اصل ندارند، اما با خرید از نماینده اصلی کمپانی میتونید این احتمال رو به صفر برسونید.
۱۳۹۷/۱/۲۷
avatar
چگونه تهیه کنیم
۱۳۹۷/۳/۱۷
avatar
از طریق خرید آنلاین از سایت فوراور ایران
یا تماس با شماره تلفن سایت
09201514239
قائمی
۱۳۹۷/۴/۲
avatar
بهترین خمیردندان دنیا بدون فلوراید هست
۱۳۹۷/۴/۱۰
avatar
سلام من اين خمير دندان از بيرون خريدم برخلاف عكس روش نوشته هاي عربي هم داره ايا اين دليل بر تقلبي بودن ان است يا همچين مدلي هم هست با تشكر.
۱۳۹۷/۴/۱۹
avatar
کمپانی فوراور لیوینگ امریکا در بیش از ۱۶۰ کشور نمایندگی داره و اگر محصولات از نمایندگی امارات تهیه شده باشند به زبان عربی هم روی لیبل محصولات نوشته شده و همه تولید امریکا می باشند.
۱۳۹۷/۵/۸
avatar
سلام.من به ترکیبات سولفور و مشتقات ان ،که در تمامی خمیر دندان ها موجود است.حساسیت شدید دارم .ایا خمیر دندان فوق  عاری از ترکیبات سولفات است.لطفا راهنمایی فرمایید.
۰۹۱۲۳۲۷۲۱۳۵
۱۳۹۷/۸/۹
avatar
سلام
مشخصات و ترکیبات خمیردندان فوراور، در فایل PDF ضمیمه محصول قرار داده شده که می توانید آن را ملاحظه بفرمایید، اما قطعا اگر کسی بخواهد بهترین انتخاب را داشته باشد حتما گزینه مناسبی هست و پیشنهاد می کنیم حتما یک بار آن را امتحان بفرمایید.
۱۳۹۷/۸/۲۹
avatar
سلام خیلی گرونه قیمتش 90 هزار تومنه!
۱۳۹۸/۶/۳۰
avatar
سلام قیمتشومیگین لطفا
۱۳۹۸/۹/۱۶
avatar
سلام.میخواستم ببینم این خمیر دندون می‌تونه دندون هایی رو که به خاطر رنگدانه بزاق سیاه شدن رو سفید کنه؟
اگه سفید می‌کنه چطور به مینای دندان آسیب نمیزنه؟
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
avatar
سلام توی سایت چندتا قیمت خورده قیمت اصلی خمیردندون چند هست؟
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
avatar
قیمت ها در سایت فوراور ایران به روز هستند و بر اساس نرخ دلار و درهم لحظه ای تغییر میکنند.
در اکثر وبلاگ ها لینک ملاحظه قیمت و توضیحات محصولات مربوطه با رنگ دیگر مشخص شده و قابل کلیک می باشند.
همچنین به راحتی میتونید از دسته بندی ها یا قسمت جستجوی بالای سایت، محصولات مورد نظرتون رو جستجو و توضیحات کامل، دستور مصرف و قیمت روز اونها رو ملاحظه بفرمایید.

جهت ملاحظه توضیحات کامل، دستور مصرف، قیمت و خرید خمیردندان بی نظیر فوراور، روی لینک زیر از سایت فوراور ایران کلیک بفرمایید:

https://www.forever-iran.net/فوراور-برایت-توث-ژل-خمیردندان-آلوئه-ورا-و-عسل-فوراور-سفیدکننده-بدون-فلوراید-forever-bright-toothgel
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
avatar
آیا از این خمیر دندان در داروخانه‌ای شهر دزفول داره یا نمایندگی مستقل داره
۱۳۹۸/۱۲/۲۲
avatar
محصولات فوراور مغازه ای و داروخانه ای نیستند و در سراسر دنیا به صورت آنلاین و شبکه ای از طریق نمایندگی ها و یا نماینده های رسمی به دست مصرف کننده نهایی میرسند.
در فوراور ایران هم شما میتوانید از طریق فروشگاه سایت به صورت آنلاین و یا از بخش تماس با ما به صورت تلفنی جهت خرید اقدام بفرمایید و به آدرس شما پست پیشتاز خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۲
avatar
سلام در داروخانه های معمولی هم این خمیردندان موجود است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۳۹۹/۱/۱۸
avatar
سلام خدمت شما. خیر، محصولات فوراور به دلیل عرضه در سیستم فروش مستقیم و امکان تقلبی بودن، داخل داروخانه ها موجود نمیباشند. محصولات اصل فوراور را با ضمانت اصالت کالا، قیمت اصل و امکان مرجوع کردن کالا فقط از فوراور ایران دریافت کنید.
۱۳۹۹/۱/۱۹
avatar
بسیارعالی است
۱۳۹۹/۲/۲۳
avatar
از همه دلایلی که این بالا ذکر شده برای استفاده از خمیر دندان بدون فلوراید مهم تر این هست که فلوراید باعث مسدود شدن چاکراها میشه و بعد از مدتی کاملا قدرت فکر کردن رو از انسان ها میگیره و دیگه انسان هیچ فرقی با مخلوقات دیگه نخواهد داشت اگر در رابطه با علوم غریبه مطالعه داشته باشید متوجه منظور بنده خواهید شد.
اگر به هر دلیلی نتونستید کامنت بنده رو در سایت قرار بدید حتما خودتون راجع به فلوراید و تاپیراتش بر چاکراها و بدن مطالعه بفرمایید
۱۳۹۹/۴/۱۲
avatar
سلام آیا این خمیردندون کاملا ارگانیک هست یا نه؟
۱۳۹۹/۵/۹
پاسخ مدیر :

سلام. بله از عسل و آلوئه ورا خالص باربادنسیس میلر ساخته شده و فاقد ماده مضر فلوراید هم هست.

avatar
آیا برای کودک زیر دوسال میشه استفاده کرد؟؟
۱۳۹۹/۵/۱۲
پاسخ مدیر :

بله. این محصول کاملا گیاهی و خوراکی بوده و بدون عوارض جانبی احتمالی است و از ابتدا دندان در آوردن کودکان قابل استفاده هست.

avatar
برای خرید این محصول باید چه کرد؟
۱۳۹۹/۵/۱۴
پاسخ مدیر :

میتوانید از طریق جستجوی گوگل (خمیر دندان فوراور) وارد صفحه محصول شوید و سپس سفارش خود را کامل کنید. همچنین برای هر سوالی هنم میتوانید از بالای صفحه و گزینه تماس با ما استفاده کنید.

avatar
سلام.موجود دارید چطور میتونم سفارش بدم
۱۳۹۹/۵/۱۵
پاسخ مدیر :

سلام. از طریق لینک محصول که داخل مقاله هست میتونید سفارش بدید و براتون ارسال میشه. همچنین هر سوال یا مشاوره ای بود در قسمت تماس با ما میتوانید مطرح یا تماس بگیرید. مشاورین ما پاسخگوی شما هستند.

avatar
از کجا تهیه کنم
۱۳۹۹/۸/۱۳
پاسخ مدیر :

سلام. از طریق لینک محصول که داخل مقاله هست میتونید سفارش بدید و براتون ارسال میشه. همچنین هر سوال یا مشاوره ای بود در قسمت تماس با ما میتوانید مطرح یا تماس بگیرید. مشاورین ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

avatar
سلام
آیا میشه این خمیر دندان رو برای بچه یک ساله استفاده کرد؟ چون احتمال بلع توسط بچه هست
۱۳۹۹/۱۰/۸
پاسخ مدیر :

سلام. بله این محصول کاملا طبیعی هست و از عسل و آلوئه ورا استفاده شده به همین دلیل برای تمامی اعضای خانواده مفید و مناسب است.

avatar
بهترین نوع خمیردندان خمیردندان بدون فلوراید هست بخصوص برای کودکان و نوجوانان که کمترین میزان مواد سمی وارد بدن میشه.
۱۴۰۰/۳/۲۵
avatar
قیمت این محصول چقدره
۱۴۰۰/۴/۲۳
پاسخ مدیر :

داخل صفحه محصول خمیر دندان فوراور میتوانید قیمت و نحوه سفارش را مطالعه نمایید.

avatar
خمیر دندان فوراور رو با رضایت کامل استفاده می کنم
۱۴۰۰/۵/۲
avatar
باسلام من مدت 7 شب از خمیردندان فوراور استفاده میکنم ودیشب به یکبار دیدم دوقسمت از دندانم پودر شد وخرابی دندانم که از زیر سیاه شده بودمشخص شد
الان میترسم برای بقیه دندان هام همین اتفاق بیفته، آیا با جنس دندان من سازگاری نداشته؟!!!
۱۴۰۰/۵/۱۷
پاسخ مدیر :

خمیردندان فوراور بهترین ژل دندان طبیعی دنیا هست و مقالات زیادی درباره اون چاپ شده و میلیونها نفر در حال استفاده و رضایت هستند و در گوگل به هر زبانی جستجو کنید "بهترین خمیردندان دنیا" برایت توث ژل فوراور رو به شما نشون میده.
همچین فیدبکی تا الان نداشتیم و احتمال زیاد دندان های شما از قبل مشکل داشته و یا دچار پوکی استخوان هستید و بهتره هر چه سریعتر به پزشک و دندانپزشکی مراجعه بفرمایید تا چکاپ کامل بشید.

avatar
قیمتش چند
۱۴۰۰/۹/۱۲
پاسخ مدیر :

لطف بفرمایید در صفحه محصول که در بالا ذکر شده قیمت و توضیحات کامل رو مطالعه بفرمایید.

avatar
خمیر دندان فوراور عالیه اگه دندونت درد میکنه بزنی خوب میشه و چند برابر خمیر دندان های عادی کف می کنه
۱۴۰۱/۸/۲۷