محصولات فوراور مناسب برای بوی بد پا

بوی بد پا | Forever Smelly Feet

بوی بد پا و بدن در کودکان و بزرگسالانی که روزانه کفش و جوراب می پوشند، امری بسیار شایع است. افرادی که دارای پاهای بدبو هستند نیز ممکن است از تعریق پا رنج ببرند.

کد کالا: 1022

کد محصول = ۱۰۲۲


بوی بد پا | smelly feet

بوی بد پا و بدن

بوی بد پا و بدن در کودکان و بزرگسالانی که روزانه کفش و جوراب می پوشند، امری بسیار شایع است. افرادی که دارای پاهای بدبو هستند نیز ممکن است از تعریق پا رنج ببرند. بیشتر افراد مبتلا به این عارضه، نه فقط در ماه های گرم تابستان بلکه در تمام طول سال بوی بد پا را با خود دارند. این بو بوسیله باکتری ها و یا قارچ هایی تولید می شود که در کفش رشد کرده و به پوست بدن می چسبند. برخی از باکتری ها در واقع لایه اولیه پوست را می خورند و بوی بدی ایجاد می کنند. رعایت بهداشت فردی برای جلوگیری از بوی بد پا بسیار مهم است. پا باید روزانه با آب و صابون شسته شود و جوراب ها نیز تمیز شوند. برخی از مواد مصنوعی مورد استفاده در کفش ها هنگامی که با عرق و باکتری مخلوط شوند، می توانند سبب بوی بد پا شوند. منبع: clevelandclinich


4 روش برای بهبود بوی بد پا

راه های از بین بردن بوی بد پا

  1. تمیز کردن روزانه پا با آب و صابون یا سرکه و نمک

شستشوی پا با نمک و سرکه سبب میشود تمامی باکتری ها و میکروب های عامل بوی بد پا از بین روند. اگر پای شما در برابر سرکه تحریک پذیر است یا دارای زخم و بریدگی هستید از اجرای این روش دوری کنید.

  1. پای خود را تا حد ممکن خشک نگه دارید!

بوی نامطبوع پا ناشی از رطوبت است، بنابراین مهم است که پا، کفش و جوراب را تا حد ممکن خشک نگه دارید. اگر با گذشت روز پاهای شما عرق می کند، یک جفت جوراب اضافی در کیف خود قرار دهید و جوراب های خود را در زمان ناهار یا بعد از تمرین تعویض کنید.

  1. کفش های خود را ضد عفونی کنید!

اسپری ضد عفونی کننده چند منظوره مانند همانی که در آشپزخانه خود استفاده می کنید، می تواند از بوی نامطبوع ناشی از تعریق کفش جلوگیری کند. استفاده از اسپری الکل و اتانول باعث از بین رفتن باکتری ها میشود.

  1. بهبود بوی بد پا و بدن با محصولات فوراور

محصولات آلوئه بث ژل، مام فوراور و نوشیدنی آلوئه ورا فوراور میتواند در مبارزه با بوی بد پا و بدن شما را یاری کند. شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.


بوی پا و بدن