تب مخملک (تب سرخ)

تب مخملک (تب سرخ) | Forever scarlet fever

تب مخملک یا تب سرخ، عفونتی باکتریایی است که توسط استرپتوکوک بتا همولیتیک A ایجاد میشود. این باکتری هنگامی که درون بدن میزبان ساکن شود، نوعی سم قرمز رنگ به نام سم اریتروژنیک تولید میکند. این سم در بدن با علائمی مانند قرمز شدن زبان و بدن خود را بروز می دهد.

کد کالا: 1106

کد محصول = ۱۱۰۶


تب مخملک (تب سرخ)

علائم تب مخملک یا تب سرخ

تب مخملک یا تب سرخ، عفونتی باکتریایی است که توسط استرپتوکوک بتا همولیتیک A ایجاد میشود. این باکتری هنگامی که درون بدن میزبان ساکن شود، نوعی سم قرمز رنگ به نام سم اریتروژنیک تولید میکند. این سم در بدن با علائمی مانند قرمز شدن زبان و بدن خود را بروز می دهد. خوشبختانه بیش از 80 درصد کودکان هنگامی که سن 10 سالگی را رد کنند، آنتی بادی محافظتی در برابر این باکتری دارند.

دوره نهفتگی تب مخملک بین 12 ساعت تا 7 روز میتواند طول بکشد و در این مدت بسیار مسری است. موارد پر خطر برای ابتلا به این بیماری، تجمع بیش از حد در مراکز درمانی، مدارس و خوابگاه ها برای دانش آموزان 5 تا 15 سال است.

علائم و نشانه های تب مخملک (تب سرخ)


درمان تب مخملک یا تب سرخ چگونه است؟

درمان تب مخملک

درمان پزشکی تب مخملک اغلب تجویز آنتی بیوتیک هایی است که به مبارزه با عفونت های باکتریایی میپردازند. آنتی بیوتیک ها از عوارض حاد بیماری تب مخملک مانند تب روماتیسمی می توانند جلوگیری کنند. به علاوه برای بهبود طول دوره درمان نیز میتوانید از محصولات طبیعی فوراور به ترتیب زیر استفاده کنید:


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

تب مخملک (تب سرخ)