خط چشم مایع پرسیژن سونیا Sonya Precision Liquid Eyeliner
ناموجود
5.0 / 1

خط چشم مایع پرسیژن سونیا | Sonya Precision Liquid Eyeliner

قیمت: ۲,۰۴۷,۸۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۴۳۳,۵۰۰ تومان

خط چشم مایع پرسیژن، محصول فوراور لیوینگ مجهز به یک نوک بسیار ظریف و دقیق است که به شما امکان میدهد چشمان خود را به شیوه دلخواهتان خط بکشید، خواه این خط باریک و ظریف، و خواه ضخیم و توپر باشد. نوکِ انعطاف پذیر این مداد به شما امکان میدهد کنترل کامل بر خط چشم داشته باشید و خطوطی دقیق با پهنای دلخواه خود بکشید. شکلِ باریک و ویژهی این محصول به شما امکان میدهد تا مستقیما خطی منحنی ترسیم نمایید.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 419

کد محصول = ۴۱۹


خط چشم مایع پرسیژن سونیا | Sonya Precision Liquid Eyeliner

خط چشم مایع پرسیژن فوراور

انواع مختلفی از خط چشم برای آراستن و غمزه دار کرن چشم شما وجود دارد، اما بهترین آنها خط چشم مایع است. یکی از نگرانی های بانوان در خصوص خرید لوازم آرایشی، اصل یا تقلبی بودن محصولات است و ان امر کاملا قابل درک میباشد. بیش از 90 درصد لوازم آرایشی داخل کشور تقلبی بوده و این باعث نگرانی در خصوص استفاده از مصحولات شده است. افتخار داریم که کمپانی فوراور امریکا، خط چشم مایع خود را با خواص بسیار عالی عرضه کرده است.

خط چشم مایع پرسیژن، محصول شرکت فوراور لیوینگ امریکا، مجهز به یک نوک بسیار ظریف و دقیق است که به شما امکان میدهد چشمان خود را به شیوه دلخواهتان بیارایید. خواه این خط باریک و ظریف، و خواه ضخیم و توپر باشد. نوکِ انعطاف پذیر این مداد به شما امکان میدهد کنترل کامل بر خط چشم داشته باشید و خطوطی دقیق با پهنای دلخواه خود بکشید. شکلِ باریک و ویژهی این محصول دست شما را برای کشیدن خطوط مستقیم و دلخواه باز میگذارد.

این خط چشم با داشتن 9 ماده نرم کننده منحصر به فرد از جمله آلوئه ورا خالص، روغن کرچک، روغن دانه آفتابگردان، آنتی اکسیدان و انواع ویتامین ها بدون هیچ گونه آسیبی آرایشی درخور برای شما فراهم میاورد. این خط چشم داخل یک بستر ارگونومیک نگهداری میشود و مایع داخل آن بعد از قرار گرفتن روی سطح پوست، خشک شده و بدون ریختن یا تکه تکه شدن، زیبایی منحصر به فردی به چشمان شما میدهد.


ویژگی های خط چشم مایع پرسیژن

ویژگی های خط چشم سونیا

  • دارای رنگ زیبا و غنی inky-black
  • دارای برس نازک و انعطاف پذیر برای ایجاد خطوط ظریف
  • حاوی 9 ماده نرم کننده و رطوبت رسان سطح پوست
  • حاوی ژل خالص الوئه ورا، روغن دانه آفتابگردان، کرچک و آنتی اکسیدان طبیعی
  • دارای تاییدیه از طرف انجمن تخصصی آلوئه ورا آمریکا

محتویات خط چشم مایع فوراور

WATER/AQUA/EAU, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, POLYURETHANE-35, LAURETH-21, POLYGLYCERYL-2 CAPRATE, METHYLPROPANEDIOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, GLYCERIN, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER, CAPRYLYL GLYCOL, PHENYLPROPANOL, TRI-C12-13 ALKYL CITRATE, PANTHENOL, BUTYLENE GLYCOL, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, CITRIC ACID, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, BLACK 2.


شما عزیزان میتوانید علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی با مراجعه به لینک زیر، اطلاعات لاتین این محصول را کسب نمایید.

مشاهده پی دی اف محصول

 جهت مشاهده مشخصات دقیق خط چشم فوراور اینجا را لمس کنید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Liquid Eyeliner
مهمان

سلام
ریمل موجود دارین؟

3
0
پاسخ مدیر :

سلام
کمپانی فوراور لیوینگ امریکا مدت زیادی هست که دیگه لوازم آرایش و محصولات میکاپ تولید نمیکنه و فقط خط چشم مایع پرسیژن موجود هست.