مشاهده کل مجله

خواص آلوئه ورا برای پوست

خواص آلوئه ورا برای پوست

                                          خواص آلوئه ورا، این لَــــزِج دوست داشتنی!

 آلوئه ورا

در دنیای مدرن امروزی که زیبایی حرف اول را برای افراد می زند. پوست نقش بسیار تعیین کننده ای را برای افراد دارد. در واقع پوست به ویژه پوست صورت بخش مهمی از زیبایی فردی بوده و افراد برای پوست صورت خود اهمیت زیادی قائل هستند.شما که برای پوست صورت خود ارزش زیادی قائل هستید و به دنبال بهبود و شادابی پوست خود هستید بهتر است از یک روش بسیار عالی جهت پاکسازی و بهبود پوست خود استفاده نمایید. تقریبا کسی نیست که از خواص بی شمار آلوورا خبر نداشته باشد. آلوورا یا همان (آلوئه ورا) برای پوست فواید بسیاری دارد؛ خواه آفتاب سوختگی باشد یا یک آکنه‌ی ناجور و یا حتی جوش های بزرگی که شما از وجود آن بر روی صورت خود رنج می برید. مصرف آلوورا درمانی است که همیشه می‌توانید به آن اتکا کنید. اما آیا میدانستید که ما به هیچ وجه به شما توصیه نمیکنیم که این گیاه را به صورت مستقیم روی پوست خود استفاده کنید؟!

 

 

آلوئه ورا و تاثیر شگفت آور آن بر روی پوست

 

آلوورا مجموعه‌ای از ترکیبات مفید و مضر برای پوست شماست و تمام ترکیبات آن برای پوست مفید نیست. حتی در مواردی استفاده مستقیم از گیاه آلوئه ورا می‌تواند منجر به بروز حساسیت در پوست شما شود. بنابراین ما تحت هیچ شرایطی مصرف مستقیم آن را بر روی پوست توصیه نمی کنیم. 

هزاران سال است بشر از خواص دارویی آلوئه ورا در تولید لوازم آرایشی، داروها و صنایع غذایی بهره می برد.به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین گیاهان جهان به شمار می‌رود.

هر برگ از آلوورا حاوی بافت‌های لزجی است که آب را در خود ذخیره می‌کند و به همین دلیل است که برگهای این گیاه ضخیم هستند. این بافت‌های لزج و پرآب ژل  آلوورا هستند که بیشترین خواص آلوورا در همین قسمت این گیاه است؛ چرا که بیشترین ترکیبات بافت زنده شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و آنتی‌اکسیدان‌ها را در خود جای می‌دهد.

آلوورا برای بدن فواید بسیاری دارد و در قسمت های مختلف بدن برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد اما ما در این مقاله به بررسی خواص آلوورا برای پوست میپردازیم چرا که بیشترین خواص آلوورا در آبرسانی به پوست است و باعث آب رسانی به پوست و مو می شود. در واقع آلوئه ورا در بهبود لک های پوستی، بهبود چین و چروک ، شادابی و همچنین آبرسانی بسیار موثر بوده و طراوت و تازگی را مهمان صورت شما می کند.

خواص آلوئه ورا برای پوست

خواص گیاه آلوورا در یک نگاه

 

آلوئه ورا حاوی ترکیبات بافت زنده است که می‌تواند به بهبودی سلامتی کمک شایانی نماید از جمله؛

  • تقویت و متعادل کردن دستگاه ایمنی بدن
  • درمان یبوست
  • تمیز کردن روده
  • تصفیه خون
  • کنترل قند خون
  • جلوگیری از ریزش مو
  • درمان بیماری‌های التهابی و ویروسی
  • و درمان مشکلات پوستی 

خواص آلوورا برای پوست

فواید و تاثیرات شگفت انگیز آلوورا برای پوست بسیار است،  همان طور که گفته شد شما برای درمان انواع مشکلات پوستی می توانید از این گیاه شگفت آور استفاده نمایید.اما مهمترین نکته دربارۀ خواص آلوورا این است که برای هر فردی با هر نوع پوستی سازگار است؛ افرادی دارای پوست چرب، پوست خشک، پوست حساس و یا پوست طبیعی.این سبز دوست داشتنی برای ترمیم زخم، ترمیم آسیب‌های ناشی از سوختگی بسیار مفید است و خاصیت ضدالتهابی دارد.

خواص آلوورا برای پوست

با چین و چروک خداحافظی کنید!

چین و چروک و خطوط عمیق به ناچار شما را مسن جلوه می‌دهد.  ممکن است این چین و چروک ها بر اثر خط خنده و یا خطوطی کوچک در اطراف چشم شما باشد که همین خطوط  بر سن شما می افزاید. اما شاید عوامل دیگر این فرآیند طبیعی را تسریع کند. از مهم‌ترین خواص آلوئه ورا برای پوست جلوگیری از این نشانه‌های زودهنگام پیری است. آلوورا سلول‌های مرده پوست شما را از بین می‌برد و سلول‌های زنده را جایگزین آن می‌کند بنابرین برای جوانی و شادابی پوستتان فوق‌العاده است.آلوورا به علت داشتن کلاژن و ویتامین E برای پوست‌های خشک معجزه می‌کند. چرا که یکی از مهم‌ترین فواید این گیاه آبرسانی به پوست است و این خشکی پوست را از بین می‌برد.

 با چین و چروک خداحافظی کنید!

در زندگی زخم هایی هست که فقط با آلوورا خوب می شود!

آلوئه ورا دارای آنزیم‌های گلوکوماناز، آرابینانز، گالاکتاز است که در درمان سوختگی و جراحات بسیار مناسب است. از مهم‌ترین خواص آلوئه ورا ، خاصیت درمانی آن است. این ماده روند درمان بسیاری از جراحات پوستی از جمله زخم‌ها، بریدگی‌ها، پارگی‌، خراش‌ها، سوزش‌ها و گزیدگی‌های حشرات را تسکین و التیام می بخشد.

سوختگی درجه سه و دشمن درجه یک!

این گیاه دوست داشتنی در درمان سوختگی اثر معجزه آسایی دارد و درد ناشی از سوختگی را کاهش می‌دهد. همچنین ناحیه سوختگی درجه ۲ و ۳ مانند آفتاب زدگی و یا سوختگی ناشی از اشعه و لیزر را ترمیم می‌کند. گیاه آلوئه ورا پوست هایی که در اثر تابش آفتاب سوختگی پیدا کردند را نرم می کند.

اما همانطور که اشاره شد آلوئه ورا مجموعه‌ای از ترکیبات مفید و مضر است و تمام ترکیبات آن برای پوست مفید نیست. حتی در مواردی استفاده مستقیم از گیاه می‌تواند منجر به بروز حساسیت در پوست شما شود. پس هرگز این گیاه را مستقیم بر روی پوست خود قرار ندهید.

به جای استعمال مستقیم این گیاه روی پوست، توصیه می‌شود از فراورده‌های متنوع آلوئه ورا که  تهیه شده از این گیاه است مانند ژل آلوئه ورا، ماسک آلوورا، کرم آلوورا، شربت، صابون،قرص و کرم آن استفاده کنید.

خواص آلوئه ورا خالص

محصولات فوراور چگونه از خواص آلوئه ورا برای پوست صورت بهترین استفاده را می‌کنند؟

محصولات فوراور لیوینگ امریکا (forever living products) با بیش از چهل سال سابقه به دنبال یافتن پر خاصیت‌ترین و خالص‌ترین مواد آلی و معدنی مفید آلوئه ورا هستند. محصولات فوراور از جدیدترین دستاوردهای روز دنیا به این منظور استفاده می‌کنند، بنابرین تنها مزایای آلوورا است که نصیب شما می‌شود. شما با استفاده از محصولات آلوئه ورای فوراور می توانید شادابی و تازگی را به پوست خود هدیه داده و از چین و چروک های خود رهایی یابید. 

محلول پاک کنندۀ آلوئه ورا

پاک کننده آلوئه از مواد ضد حساسیت تشکیل شده است تا لوسیونی سبک، غیر چرب و ضد حساسیت در اختیار شما قرار دهد که رطوبت و پی هاش پوست را متعادل نگه می دارد. این لوسیون به سرعت، آرایش و آلودگی های پوست را پاک می کند. این محصول را به عنوان اولین لوسیون پاک کننده مورد استفاده قرار دهید، یا حتی می توانید آن را به صورت روزانه در برنامه روتین مراقبت های پوستی و رژیم زیبایی خود قرار دهید. پاک کننده آلوئه حاوی میزان مناسبی از روغن جوجوبا و آب است تا احساس طراوت را به پوست تان برگرداند و بدون خشک کردن پوست، آن را پاکیزه نماید.

برای خرید این محصول صفحه ی آلوئه کلینزر (کرم پاک کننده) را در سایت ما مشاهده کنید.

 

کرم آبرسان آلوئه ورا

آب رسانی به پوست صورت بسیار مهم است تا شما قدم اول را در بهبود پوست و نشاط و شادابی پوست خود بردارید. کرم مرطوب کننده عمیق آلوئه سونیا که حاوی عصاره پوست درخت کاج است، عطش پوست شما به رطوبت را به کاملاً رفع می کند و پوست تان را سیراب تر از همیشه می نماید. عصاره پوست درخت کاج، حاوی موادی طبیعی است که اُ پی سی (اولیگومریک پرونتو سیانیدینس) نامیده می شوند. این مواد دارای برخی از قوی ترین خواص آنتی آکسیدانیِ موجود در طبیعت هستند. در نتیجه، عصاره پوست درخت کاج، دشمنی سرسخت برای رادیکال های آزاد به شمار می رود و می تواند کلاژن پوست را حفظ و تقویت نماید. کلاژن، سرشارترین پروتئین موجود در بدن انسان است. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که مبارزه با رادیکال های آزاد، بهترین راه مقابله با علایم پیری است. ترکیب عصاره پوست درخت کاج با آلوئه ورای خالی و غنی شده، سرامیدها و آخرین نسل مرطوب کننده ها که در کرم مرطوب کننده عمیق آلوئه سونیا گرد آمده اند، می تواند رطوبت را تا عمق پوست شما و لایه های زیرین آن رسانده و از این طریق، جوانی را به پوست شما بازگرداند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول صفحه ی آلوئه دیپ مویسچرایزینگ سونیا (کرم مرطوب کننده و آبرسان عمیق و ضد چروک) Sonya Aloe Deep Moisturizing Cream را در سایت ما  ببینید.

 

پودر ماسک آلوئه ورا

پودر ماسک، ترکیبی منحصر به فرد از مواد و عناصری غنی است که هر یک از آنها به خاطر خواص ویژ و تاثیرشان بر وضعیت پوست و پاکیزگی منافذ پوستی انتخاب شده اند. این پودر به طور خاص به منظور ترکیب شدن با آلوئه اکتیویتور تهیه شده است تا پودری سبک خلق نماید که به راحتی می توانید آن را برای پوست صورت و گردن استفاده نمایید. نشاسته و سفیده تخم مرغ دارای خواص تقویتی هستند و کائولین نیز برای جذب بیشتر روغن و چربی به این محصول اضافه شده است. به علاوه، آلانسیون و بابونه نیز به نرم کنندگی و جوانی پوست کمک می کنند.

برای خرید این محصول صفحه ی پودر ماسک را در سایت ما مشاهده کنید.

 

کرم ریکاوری شب آلوئه ورا

کرم ریکاوری شبانه، یکی از بخش های اصلی مجموعه "آلوئه فلور دو ژوانس" است. این کرم حاوی پلی ساکاریدها و سایر مواد جذب کننده رطوبت است و لایه ای محافظ در برابر فقدان رطوبت پوست را ایجاد می کند. برای برقراری تعادل آب و روغن پوست، لیپیدهای طبیعی که از گلیسیریدهای گندم و روغن هسته زردآلو گرفته شده اند به این کرم اضافه شده است. کلاژن محلول نیز برای حفظ ساختار پوست و کاهش چروکیدگی های ظاهری پوست و علایم کهنسالی به این کرم افزوده شده است. به علاوه، این کرم حاوی تقویت کننده های ویژ پوست است که از گیاهان طبیعی و عصاره های محصولات زنبور عسل به دست آمده است.

برای مشاهده این محصول صفحه کرم ریکاورینگ نایت کرم (کرم شب آبرسان و ترمیم کننده پوست) را در سایت ما ببینید.

 

پکیج شکوفه جوانی (آلوئه فلور دو ژوانس)

اﯾﻦ ﺗﺮﮐﯿﺐ، ﻣﻨﺤصر ﺑﻪ ﻓﺮدﺗﺮﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮل در زﻣﯿﻨﻪ ﻣﺮاﻗﺒﺖ ﻫﺎی ﭘﻮﺳﺘﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﻄﺮات ﭘﯿﺮی، آب و ﻫﻮا و ﻋﻨﺎصر آﻟﻮدگی زای ﻣﺤﯿﻄﯽ ﻣﺒﺎرزه ﻣﯽ ﮐﻨﺪ .ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ی"آﻟﻮﺋﻪ ﻓﻠﻮر دو ژواﻧﺲ" رژﯾﻤﯽ روزاﻧﻪ را ﺑﺮای ﻣﺮاﻗﺒﺖ از ﭘﻮﺳﺖ اراﺋﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺧﺼﻠﺖ ﻫﺎی ﭘﯿﺸﮕﯿﺮاﻧﻪ و اﺣﯿﺎﮔﺮاﻧﻪ ﺟﻮاﻧﯽ، ﻧﯿﺮو، ﺗﺎزﮔﯽ و درﺧﺸﻨﺪﮔﯽ را ﺑﻪ ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﺎﻣﻼ ﻃﺒﯿﻌﯽ در ﭘﻮﺳﺖ ارﺗﻘﺎ ﻣﯽ دﻫﺪ .آﻟﻮورا ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺮای ﭘﻮﺳﺖ ﻋﺎﻟﯽ ﺑﻮده است.

ﻣﺤﺼﻮلات فوراور لیوینگ در ﻣﺠﻤﻮع ﺑﺎ دﻗﺖ ﻓﺮاوان ﺗﻬﯿﻪ ﺷﺪه اند ﺗﺎ ﻧﯿﺎزﻫﺎی روزاﻧﻪ ﭘﻮﺳﺖ ﺷما را ﺗﺎﻣﯿﻦ نمایند.

برای دریافت اطلاعات و مشاهده محصولات بیشتر به صفحه محصولات سلامت پوست فوراور مراجعه کنید.

ژل آلوئه ورای خالص

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 2

avatar
خیلی مفید بود.ممنوم.
۱۳۹۷/۱/۲۶
avatar
خواهش میکنم
سلامت باشید.
۱۳۹۷/۷/۵