سرماخوردگی، آنفولانزا، زکام، سرفه (تقویت سیستم ایمنی)

سرماخوردگی، آنفولانزا، زکام، سرفه (تقویت سیستم ایمنی)

همه ما از اهمیت شستن دست، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای به حداقل رساندن شیوع ویروس هایی از قبیل کرونا، آنفولانزا و ... را می دانیم. اما آیا تقویت سیستم ایمنی بدن از طریق غذاهایی که می خوریم نیز می تواند تغییری ایجاد کند؟ در این مطلب به اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن در مبارزه با انواع ویروس ها از جمله کرونا ویروس میپردازیم.

کد کالا: 1036
5.0 / 1

کد محصول = ۱۰۳۶


تقویت سیستم ایمنی (زکام، سرماخوردگی و ..)

تقویت سیستم ایمنیهمه ما از اهمیت شستن دست، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای به حداقل رساندن شیوع ویروس هایی از قبیل کرونا، آنفولانزا و ... را می دانیم. اما آیا تقویت سیستم ایمنی بدن از طریق غذاهایی که می خوریم نیز می تواند تغییری ایجاد کند؟ در این مطلب به اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن در مبارزه با انواع ویروس ها از جمله کرونا ویروس میپردازیم.


حفظ و تقویت سیستم ایمنی، اولین سد در برابر ویروس

جهت ایجاد تغذیه مناسب برای سلامتی دستگاه ایمنی بدن، متخصصان تغذیه 4 پیشنهاد به ما میدهند:

  • غذاهای سرشار از مواد مغذی بخورید.
  • سلامت روده و معده را تقویت کنید.
  • رژیم غذایی خود را سرشار از مواد غذایی سالم به همراه مکمل های طبیعی بکنید.

مواد مغذی دارای بیشترین سهم در تقویت سیستم ایمنی

مواد مغذی مهم برای تقویت سیستم ایمنی

  • میوه های رنگی و سبزیجات

بهترین مواد مغذی برای حمایت از سیستم ایمنی بدن غذاهایی هستند كه سرشار از آنتی اکسیدان باشند و از بدن در برابر آسیب سلول حفاظت میکنند. آنتی اکسیدان هایی مانند بتاکاروتن، ویتامین سی و ای در بسیاری از میوه و سبزیجات یافت میشوند. سبزیجات و میوه های رنگارنگ از جمله اسفناج، فلفل دلمه ای، توت فرنگی، کلم بروکلی و لیمو ترش سرشار از ویتامین C و ویتامین E هستند.

  • پروتئین

پروتئین در حفظ و تقویت سیستم ایمنی نقش مهمی را ایفا میکند. پروتئین های گیاهی مانند انواع آجیل و خشکبار، لبنیات کم چرب، مرغ، ماهی و سویا یافت میشود.

  • زینک (روی)

تحقیقات نشان داده است که زینک برای تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن لازم است و بدون آن بدن بیشتر مستعد بیماری میشود. زینک به میزان فراوان در مرغ، بوقلمون، غلات کامل، شیر و ماهی یافت میشود.


محصولات فوراور برای تقویت سیستم ایمنی (بهبود زکام، سرماخوردگی، آنفولانزا و سرفه)

از جمله بهترین محصولات فوراور برای تقویت سیستم ایمنی، مکمل ایموبلند است که با ترکیب 4 نوع قارچ درمانی و موارد بالا توانسته گام موثری در پیشگیری از ابتلا به انواع ویروس بردارد. سایر محصولات مناسب برای بهبود عبارتند از:


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

سرماخوردگی، آنفولانزا، زکام، سرفه

مهمان

سلام وقت بخیر
این پک می تواند برای کرونا مفید باشد؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله محصولاتی که به تقویت سیستم ایمنی کمک میکنند قطعا در پیشگیری و بهبود بیماری های ویروسی و عفونی از جمله آنفلوآنزا و سرماخوردگی و حتی کرونا مفید و موثر خواهند بود.