مشاهده کل مجله

سلامتی؛ هدیه ی فوراور (Forever) به تمام اعضای خانواده

سلامتی؛ هدیه ی فوراور (Forever) به تمام اعضای خانواده

سلامتی؛ هدیه ی فوراور (Forever) به تمام اعضای خانواده

امروزه میلیون ها انسان در سراسر جهان از بیماری های قلبی،عروقی،مفصلی،پوستی و ...رنج می‌برند. سلامتی یک نعمت بسیار ارزشمند است که بعضی از انسان ها به دلایل مختلف ارثی و یا محیطی از ان بی بهره هستند. عده ای از انسان ها بر اثر شرایط محیطی و رعابت نکردن و سایر عوامل به بیماری های زیادی مبتلا می شوند. اما چگونه می توان زندگی سالم و مفیدی را تجربه کرد تا در سراسر عمر بتوان از زندگی لذت برد؟ برای لذت بردن از زندگی و سالم ماندن باید از همان ابتدا از بیمار شدن پیشگیری نماییم که با روش های ساده امکان پذیر است. از طریق تغذیه ی سالم، ورزش و داشتن فعالیت جسمانی مناسب و کنترل فشار های روانی و در نتیجه رفع استرس و افسردگی و همچنین تناسب اندام می شود سالم ماند. 

در عصر حاضر توجه به سلامت جسمانی امری  اجتناب ناپذیر است.سلامت جسمانی از طریق تمرینات ورزشی، تحریک ذهن، فکر با مطالعه و مصرف مواد مغذی حفظ می‌شود.

تغذیه متعادل برای حفظ سلامتی ضروری است.یک برنامه غذایی شامل انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی‌،اسیدهای چرب، ویتامین دی، کلسیم و آهن و فیبر می‌باشد.

امروزه کمپانی های بسیاری در زمینه غذا و دارو فعالیت می‌کنند؛ از این رو در این بازار شلوغ، یافتن برندی معتبر برای محصولات غذایی،آرایشی و بهداشتی امری دشوار به نظر می‌رسد.

اما محصولات فوراور لیوینگ با بیش از چهل سال سابقه انتخاب را برای شما آسان کرده است.

قصد داریم در این مقاله به معرفی و بررسی محصولات این برند معتبر آمریکایی بپردازیم؛

فوراور؛ چهار دهه زیبایی و سلامتی

فوراور؛ چهار دهه زیبایی و سلامتی 

 

همان طور که گفته شد کمپانی های زیادی در حال حاضر در این زمینه فعالیت می کنند اما باید توجه کرد که همه ی این محصولات و کمپانی ها قابل اعتماد نبوده و باید در انتخاب اآن ها دقت نمود. فوراور(forever) با بیش از چهل سال تجربه برای یافتن خالص ترین مواد موجود در طبیعت و همگون سازی آنها با آخرین دستاوردهای علمی روز دنیادر سراسر جهان به جستجو می‌پردازد. به این منظور محصولات فوراور از جدیدترین دستاوردهای روز دنیا استفاده می‌کنند؛ چرا که تنها هدف این شرکت، کمک به شما و خانواده شما برای داشتن ظاهر و احساسی بهتر است.

این شرکت با استفاده از مواد غنی به تهیه محصولات غذایی،آرایشی و بهداشتی می‌پردازد.

آلوورا؛ سبز با خواص شگفت انگیز

تقریبا کسی نیست که از خواص بی شمار آلوورا خبر نداشته باشد. آلوورا (آلوئه ورا) تاثیر بسیاری بر سلامتی دارد. آلوئه ورا درمانی است که همیشه می‌توانید به آن اتکا کنید. 

خواص درمانی آلوئه ورا به شرح زیر است:

  • کمک به سلامت دستگاه گوارش
  • سلامت و بهداشت دهان و دندان
  • آرامش بخش و تقويت اعصاب
  • تقویت سیستم ایمنی و عملکرد دفاعی بدن
  • بازسازی کلاژن و الاستین
  • کمک به کنترل سلامت وزن و تناسب اندام
  • حاوی انواع مینرال ها و ویتامین ها
  • قدرت بدنسازی و عضله سازی
  • تقویت قوای جنسی و باروری
  • سلامت مو و ترمیم پوست

 

آلوورا یک آبرسان قدرتمند برای پوست است و فواید شگفت انگیزی برای پوست دارد. از جمله؛

با اینکه بیشترین خواص آلوورا در آبرسانی به پوست است و باعث رطوبت رسانی به پوست و مو می شود، اما ما به هیچ وجه استفاده مستقیم این گیاه بر پوست را به شما توصیه نمی‌کنیم.

آلوورا مجموعه‌ای از ترکیبات مفید و مضر برای پوست شماست اما تمام ترکیبات آن برای پوست مفید نیست. حتی در مواردی استفاده مستقیم از گیاه آلوئه ورا می‌تواند منجر به بروز حساسیت در پوست شما شود.

به جای استعمال مستقیم این گیاه روی پوست، توصیه می‌شود از محصولات متنوع آلوورای فوراور مانند کرم آبرسان آلوئه ورا، محلول پاک کننده‌ی آلوئه ورا، پودر ماسک آلوئه ورا استفاده کنید.

سلامتی و زیبایی با محصولات فوراور لیوینگ امریکا

سلامتی به شیرینی عسل

از زمان های قدیم، عسل به دلیل سالم و مغذی بودن از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است. این شهد نه تنها شیرین است بلکه مزایای بسیاری برای بدن دارد.عسل به لحاظ داشتن برخی مواد تخمیری در تبادلات غذایی و کمک به هضم غذا بالاترین مرتبه را در میان غذاها دارد.

از خواص فوق العاده عسل می‌توان به

  • درمان آکنه
  • درمان زخم های دیابتی
  • تسریع روند سوخت و ساز
  • کاهش وزن
  • درمان خستگی مفرط
  • تقویت هشیاری
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

اشاره کرد.

شرکت فوراور گنج طلایی و واقعی درطبیعت را با  مجموعه ای از ترکیبات با ارزش در اختیار ما قرار می‌دهد. تمام محصولات زنبور عسل فوراور، طبیعی بوده و مکمل ایده آلی برای گیاه آلوورا نیز به شمار می‌رود. از عسل خالص فوراور به عنوان یک منبع انرژی طبیعی لذت برده و آن را به همراه چای گیاهی آلوئه ورا میل نمایید.

 عسل فوراور طلای خالص

فوراور برندی با محصولات متنوع

از دیگر محصولات کمپانی فوراور می‌توان از نوشیدنی های خالص، مکمل های غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبت شخصی، محصولات مراقبت پوستی و محصولات کنترل وزن و تناسب اندام نام برد.

 

عملکرد صادقانه فوراور

شرکت فوراور محصولات خود را بر روی حیوانات آزمایش نمی کند و بسیاری از محصولات این شرکت دارای تاییدیه از سوی انجمن اسلامی بوده و حلال می باشند.

ماباور داریم که همه افراد به محصولات ما علاقه مند خواهند شد

میلیون ها نفر در ایالات متحده و بیش از ۱۶۰ کشور در سراسر جهان از محصولات ما بهره مند شده اند. ما امیدواریم که شما نفر بعدی باشید که مزایای شگفت انگیز آلوئه ورا را تجربه خواهد کرد.

آنچه که بهترین نباشد ارزشی ندارد.

هدف و دیدگاه رکس موان، بنیانگذار شرکت فوراور لیوینگ، زندگی سالم تر برای تمام افراد می باشد. از آن جایی که تمامی محصولات فوراور کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و حاوی هیچ مواد نگهدارنده و یا افزودنی های شیمیایی نمی باشد از این رو شما می توانید با خیال راحت از محصولات این کمپانی بدون ترس از عوارض بعدی استفاده نمایید.

این همان چیزی است که موجب شده محصولات فوراور لیوینگ در سال ١٩٧٨ رونمایی شود. چشم انداز او به ارمغان آوردن عظمت فوائد آلوئه ورا برای همگان در همه جای دنیا می باشد تا راهی باشد جهت نگاه بهتر و حس بهتر و کمک به دیگران تا همین مسیر را ادامه دهند.

رکس موان موسس کمپانی محصولات فوراور لیوینگ امریکا

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 1

avatar
سلام پیج هایی که تو اینستا محصولات شما رو میفروشند نمایندگی های شما هستند یا خودشون از شما خرید میکنندو گرونتر به مشتری ها عرضه میکننیگد،چطوری میشه نماینده فروش باشیم.ــ
۱۴۰۰/۲/۱۴
پاسخ مدیر :

سلام. از طریق بخش تماس با ما میتونید در ارتباط باشیم و در مورد دریافت نمایندگی اطلاعات کسب کنید.