فوراور الورینگ آیز (کرم دور چشم) Forever Alluring Eyes
ناموجود
5.0 / 4

کرم دور چشم فوراور الورینگ آیز | Forever Alluring Eyes

قیمت: ۲,۱۹۲,۸۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۵۳۴,۹۰۰ تومان

این محصول، یک کرم مخصوص زیر چشم است که فرمول ویژه آن، از فناوری های مدرن استفاده کرده است تا چروک های زیر چشم را کاهش داده و خطوط و حلقه های پوست زیر چشم را تنظیم نماید. این محصول، سرشار از مواد و ترکیباتی است که برای افزایش نرمی و انعطاف پذیری پوست زیر چشم بسیار مفید هستند، زیرا پوست این قسمت از بدن، از جمله بخش های پوست است که کاملا در معرض دید قرار دارد.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 233
ارسال رایگان

کد محصول = ۲۳۳


کرم دور چشم آلوئه ورا | Forever Alluring Eyes

کرم دور چشم فوراور

پوست دور چشم به نسبت سایر قسمت های بدن و حتی صورت، از ظرافت فوق العاده بیشتری برخوردار است. ظرافت این ناحیه، باعث میشود زودتر از سایر قسمت ها، آسیب دیده و دچار پیری شود. کرم دور چشم فوراور با فرمولاسیون پیشرفته و غنی از آلوئه ورا خالص، سبب رفع تیرگی، پف و چین و چروک این ناحیه میشود.

فوراوِر الورینگ آیز یک کرم احیا کننده ی پوست زیر چشم است که با استفاده از تکنولوژی مدرن جهت کاهش ظهور چروک ها، خطوط ریز و منحنی های زیر چشم ، فرمول سازی شده است. این محصول، سرشار از مواد و ترکیباتی است که برای افزایش نرمی و انعطاف پذیری پوست زیر چشم بسیار مفید هستند، زیرا پوست این قسمت از بدن، از جمله بخش های پوست است که کاملا در معرض دید و آسیب قرار دارد.

کرم دور چشم فوراِوِر با تکنولوژی بسیار  مدرن، جهت کاهش چین و چروک، رفع تیرگی و کبودی و پف‌کردگی دور چشم و جوان‌سازی آن و در بر طرف کردن افتادگی پلک ها بسیار موثر خواهد بود.


ویژگی ها و فوائد استفاده از کرم دور چشم فوراور

 

ویژگی های کرم دور چشم فوراور

  • کاهش چروک ها و چین های کوچک و جوانسازی پوست زیر و اطراف چشم
  • به منطقه حساس اطراف چشم، به دلیل وجود ویتامین E حالت می دهد.
  • حاوی ژل خالص آلوئه ورا و روغن جوجوبا
  • حاوی کلاژن و الاستین خالص جهت تحریک و جوانسازی ناحیه زیر چشم
  • حاوی مواد ضد التهاب برای کاهش پف اطراف چشم مربوط به آلرژی و خستگی چشم ها.
  • کمک به بهبود تیرگی و سیاهی دور چشم. در صورت مشکلات کلیوی و آلرژی و سموم بدن که عاملی برای سیاهی دور چشم می باشد بایستی حتما از ژل آلوئه ورا باربادنسیس میلر برای خوردن و پاکسازی تا حدود یک ماه استفاده شود.

چرا باید از کرم دور چشم فوراور استفاده کرد؟

نحوه استفاده از کرم دورچشم الورینگ آیز

کرم دور چشم فور اور پوست اطراف چشم را آبرسانی می کند. زمانی که رطوبت پوست تامین بشود، کمتر دچار پیری پوست و ایجاد چین و چروک خواهد شد. کرم دور چشم فور اور به تولید کلاژن و کلاژن سازی کمک بسزایی می کند. همانطور که می دانید کلاژن می تواند باعث شادابی و نشاط پوست شود و خاصیت ارتجاعی پوست نیز در گروه وجود کلاژن باشد.

علاوه بر این مشکلات معمولا خانم ها دچار مشکلات گودی زیر چشم و یا تیرگی و پف در این ناحیه هستند که با استفاده از این کرم خواهید دید تیرگی و پف زیر چشم کم خواهد شد و این موضوع  به دلیل خاصیت روشن کنندگی این کرم است در نهایت گودی زیر چشم نیز دیگر چندان نمایان نخواهد بود.

کرم دور چشم فوراور برای انواع پوست مناسب بوده و به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان می تواند بسیاری از رادیکال های آزاد را حذف نماید و از سرطان شما را در امان نگه دارد همچنین با وجود انتی اکسیدان می تواند کلاژن سازی را در پوست تحریک نماید و حتی پوست شما را ترمیم و بازسای کند. ویتامین های موجود در کرم از جمله ویتامین E که برای درمان انواع مشکلات پوستی و التهاب های پوستی به کار می رود در کرم دور چشم فوراور موجود است.

افرادی که دچار آلرژی هستند و نمی توانند از هر نوع محصولات مراقبت از پوست استفاده کنند می توانند با خیال راحت این محصول را مورد استفاده قرار دهند، زیرا دارای خاصیت ضد آلرژی نیز می باشد و هیچ گونه اثر التهابی و خارشی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.


ترکیبات اصلی کرم آلورینگ دور چشم فوراور لیوینگ

ترکیبات الورینگ آیز فوراور

  1. ژل آلوئه ورا باربادنسیس میلر: عنصری طبیعی برای تسکین پوست است.
  2. کاپریلیک/کاپیریک تری گلیسیرید Caprytic/Capri Triglyceride: که یک ماده نرم ملایم کننده است و از روغن نارگیل بدست می آید و بدون ایجاد احساس چربی و سنگینی سایر روغن ها، پوست را مرطوب می کند.
  3. استر جوجوبا JojobaEster: ماده ای نرم کننده که از روغن جوجوبا گرفته شده است.این ماده نرم کننده و مرطوب کننده و حالت دهنده عالی بوده و به کرم قوام مناسب می دهد.
  4. گلیسیرین Gilycerine: ماده ای مرطوب کننده بوده به پوست برای حفظ رطوبت کمک می کند.
  5. اسکولان Squalane: یک نرم کننده ملایم و طبیعی است که بدون ایجاد احساس چربی بر روی پوست آن را مرطوب کرده و تغذیه می نماید. خشکی پوست را کاهش داده و چین های کوچک را به حداقل می رساند.
  6. سدیم هیالورانات So DiumHyaluronate: یکی از مؤثرترین عناصر مرطوب کننده موجود است زیرا دارای خواص هیدروفیلیک یا آب دوستی بسیار قوی می باشد و به دلیل تمایل زیاد آن به پوست در روی سطح پوست باقی مانده و تشکیل لایه انعطاف پذیر و غیر چسبنده ای را بر روی آن می دهد که به افزایش الاستیسیته پوست کمک کرده و علائم چروک و پف و تیرگی و سیاهی دور چشم را تا حد ممکن کاهش می دهد.
  7. توکوفرول: منبع خوب ویتامینE است. به نرمی پوست کمک کرده و آن را از درون مرطوب می کند. به علاوه از اکسید شدن فرآورده جلوگیری می کند.


محتوی: ٢٨/٣ گرم

روش مصرف کرم دور چشم فور اور:

این محصول را به نرمی و با انگشت خود با ضربه های آرام روی پوست اطراف چشم بزنید و از مالش بیش از حد خودداری نمایید.

پوست دور چشم نازک ترین پوست در تمام کل بدن است؛ تقریباً ده برابر نازک تر از دیگر قسمت ها و به دلیل اینکه غدد چربی اطراف چشم کم هستند به راحتی دچار خشکی شده و در نهایت زودتر چروک میشود.

کرم های دور چشم به صورتی فرموله شده اند که چشم را تحریک نکنند و مرطوب کنندگی بالاتری نسبت به کرم های مرطوب کننده داشته باشند، پس غلیظ تر هستند. برای استفاده از این محصول سه نقطه در زیر چشم و دو نقطه بالای آن قرار داده و با حرکت دورانی از قسمت بالاتر اشک چشم تا انتها و برای زیر چشم به سمت اشک چشم پایین کرم را پخش کرده و بعد ضربه هایی آرام زده تا حدی که جذب شود.
نباید بیش از حد مالش داده شود چون فرمول کرم حاوی کلاژن و الاستین هست. بر اثر مالش زیاد کرم خاصیتش از بین رفته و مثل پوسته شدن می ریزد.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Alluring Eyes
مهمان

سلام من همیشه از خشکیه گوشه ی چشمم ناراحت بودم و همیشه درحال چرب کردن اون بودم ولی هیچوقت خوب نشد ،از زمانیکه از کرم دور چشم استفاده کردم ،تا یک هفته گوشه ی چشمم می‌سوخت ،چون التهاب داشته و آلوئه ورا درحال ترمیم اون قسمت بوده ،بعد از یک هفته از سوزش افتاد ،ودیگه خشک نیست ،من روزی دوبار از این کرم دور چشم استفاده میکنم ،حجم این کرم نسبت به کرمهای دیگه ،زیادتر هستش ،چروک های ریز و از بین می‌بره و این کرم خیلی  سبک هست،رطوبت و در دور چشم حفظ میکنه

10
3
پاسخ مدیر :

منون از اشتراک نظراتتون.

مهمان

سلام. برای رفع چین و چروک این بهتره یا آی کرم دور چشم؟

7
0
پاسخ مدیر :

سلام
فوراور دو‌ مدل کرم دور چشم داره با عنوان

۱- الورینگ آیز
۲- آی کرم
هر دو عالی هستند و تفاوت قیمت بدلیل تفاوت حجم محصول هست. اگر هدف تیرگی یا پف هست، آی کرم در اولویت می باشد. اگر هدف جوانسازی است الورینگ آیز فوق العادس.

بیتا انجم شعاع

سلام آِا موجود میشود؟

1
0
پاسخ مدیر :

سلام برای اطلاع از موجودی و خرید محصولات لطفا به شماره واتس اپ یا دایرکت اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مهمان

سلام برای چروک پیشانی از کدام محصول بهتره استفاده بشه؟

0
2
پاسخ مدیر :

همه محصولات پوستی فوراور به دلیل داشتن آلوئه ورای خالص نژاد باربادنسیس میلر مفید و موثر هستند اما محصولات زیر در اولویت میباشند: کرم آرتری فکتور، سرم آلفا ای فکتور، هیدراتینگ سرم، مکمل اچ آ معروف به بوتاکس خوراکی.