فوراور تراول کیت (بسته مسافرتی فوراور) Forever Travel Kit
ناموجود
5.0 / 1

فوراور تراول کیت (بسته مسافرتی فوراور) | Forever Travel Kit

قیمت: ۲,۴۱۷,۶۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۶۹۲,۳۰۰ تومان

شرکت فوراور، بسته ای را برای شما تهیه کرده که می توانید در هر زمان و هر مکان آن را به همراه داشته باشید. این بسته شامل: شامپو بدن آلوئه ورا، لوسیون مرطوب کننده آلوئه ورا، شامپو آلوئه ورا و جوجوبا، نرم کننده موی آلوئه ورا و جوجوبا و خمیر دندان فوراور و سایز این بسته نیز مورد تایید برای سفرهای هوایی می باشد.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

کد کالا: 524

کد محصول = ۵۲۴


پکیج مسافرتی فوراور | Forever Travel Kit

 

بسته مسافرتی فوراور

همیشه و همه جا محصولات فوراور را همراه داشته باشید مخصوصاً در سفر. پکیج مسافرتی فوراور شبیه به بسته های مسافرتی خطوط هوایی طراحی شده است و با سایز مناسب و بسته بندی ساده و آسان همیشه میتواند با شما باشد و از پوست، مو و دهان شما محافظت کامل نماید.


بسته مسافرتی فوراور

 این بسته شامل محصولات زیر می باشد:

لوسیون مرطوب کننده آلوئه

این لوسیون، مرطوب کننده ای ایده آل، حاوی ژل خالص آلوئه ورا، روغن هسته زردآلو و دانه جوجوبا است. لوسیون مرطوب کننده و پایه آرایش فوراور باعث آبرسانی، بهبود خشکی، تسکین دهنده التهابات پوستی و لایه بردار طبیعی قوی است.


ژل استحمام آلوئه

شامپو بدن فوراور، حس تازگی یک استحمام فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد. زمانی که از گشت و گذار خسته شده اید و نیاز به یک حمام حسابی دارید، ژل استحمام فوراور مناسب شماست. غنی شده با ژل خالص آلوئه ورا و عصاره گیاهان، نمک دریایی و ویتامین C جهت تجدید قوای بدن.


خمیردندان آلوئه ورا و عسل فوراور (سفیدکننده بدون فلوراید)

بهترین خمیر دندان دنیا هنگام سفر هم در کنار شماست. فکر کنم هه میدانیم این خمیردندان فوق العاده چه ویژگی هایی دارد. این خمیر دندان بدون فلوراید، حاوی ژل خالص آلوئه ورا و عسل بوده و دارای خاصیت سفید کنندگی، جلوگیری از بوی بد دهان، حساسیت و التهابات لثه میباشد.


شامپو آلوئه جوجوبا

لطفات موهای خود را هنگام سفر به شامپو آلوئه جوجوبا بسپارید. با قدرت گیری از خواص بی نظیر آلوئه ورا، جوجوبا و روغن نسترن تمیزی و لطافت را برای شما به ارمغان میاورد.


نرم کننده و تقویت کننده آلوئه جوجوبا (جدید)

تعادل PH پوست سر، نرمی و لطافت، غنی شده با فرمول حاوی ویتامین B complex، حاوی روغن های لاوندر، جوجوبا، ماکادمیا و دانه آفتابگردان با قدرت بالای نرم کنندگی و کاملا طبیعی.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Travel Kit
Azra Nikpour

با سلام.کی کیت مسافرتی قابل سفارش خواهد بود؟فعلا موجودی نداربد که.

2
0
پاسخ مدیر :

سلام
فعلا کیت مسافرتی فوراور تولید نمیشه و میتونید تک تک محصولات داخل پکیج مسافرتی فوراور رو با حجم بیشتر و به صورت جداگانه سفارش بفرمایید.