فوراور دیلی (ویتامین ها و مواد معدنی کامل و ضروری روزانه) Forever Daily (Vitamins and Minerals with AOS Complex)
4.9 / 64

مکمل دیلی فوراور | Forever Daily

قیمت: ۱,۸۶۷,۳۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۳۰۷,۱۰۰ تومان

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته AOS Complex , این مولتی ویتامین قدرتمند، پیشرفته ترین سیستم موجود برای تامین ویتامین بدن را در اختیار شما قرار می دهد. فرمول اختصاصی ما حاوی یک ترکیب کاملا متعادل ازمواد مغذی است که شامل نیازهای روزانه به ویتامین ها و مواد معدنی ضروری بدن می باشد. این محصول انقلابی در میان مکمل های غذایی برای بهبود سیستم ایمنی بدن است که دارای ٥٥ ماده مغذی و بسیار مفید برای بدن است و ترکیبی از ٢٠ نوع میوه جات و سبزیجات خاص است. سلامت ایده آل در یک بطری.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

کد کالا: 439
زمان تحویل: ۱ الی ۳ روز کاری

کد محصول = ۴۳۹


فوراور دیلی (ویتامین ها و مواد معدنی کامل و ضروری روزانه)



فوراور دیلی: تمامی مواد مغذی مورد نیاز روزانه

مولتی دیلی فوراور، ترکیبی از ۵۵ ماده مغذی از جمله ویتامین ها و مواد معدنی ضروری تقویت کننده و محافظ بدن با ترکیبی پیشرفته است. این مکمل غذایی کاملاً طبیعی و منحصر به فرد بوده و هیچ‌گونه مواد شیمیایی در آن بکار نرفته است. فوراِور دیلی، انقلابی در مکمل های غذایی است که بر اساس ترکیبی از اولیگو ساکارید آلوئه ورا با فرمول انحصاری فوراِور (AOS) ساخته شده است. این محصول، دارای فرمولی است که مواد معدنی را به سهولت جذب بدن کرده و به سیستم های مورد نظر در بدن می رساند. این مکمل منحصر به فرد، به منظور تقویت و محافظت از بدن شما طراحی شده است؛ به گونه ای که خلاءهای موجود در رژیم غذایی تان را پر کرده و سلامتی را هر روز به شما هدیه می دهد.


خواص و ویژگی های مکمل غذایی فوراور دیلی

 

مکمل غذایی فوراور دیلی، سرشار از ویتامین، مواد معدنی و املاح مورد نیاز بدن

  • غنی از ویتامین های A، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، B6، اسید فولیک، B12، بیوتین، اسید پانتوتنیک، کلسیم، آهن، ید، منیزیم، روی، سلنیوم، مس، منگنز، کروم و ترکیب انحصاری اف وی ایکس 20، بیوفلاونوئید مرکبات، کوئرستین، ژل‌آلوئه‌ورای FLP، روتین، هسپریدین، آلفا لیپوئیک‌اسید، کوانزیم Q10، لیوتین، زیکسانتین رزوراترول
  • بهبود فولیکول های مو و در نتیجه بهبود رشد مو و توقف ریزش آن
  • بهبود ضعف و خستگی بدن
  • تغذیه و محافظت عالی از بدن
  • خواص ضد پیری فوق العاده
  • ترکیبی منحصر به فرد از 20 نوع میوه و سبزیجات با تکنولوژی AOS

نکات بسیار مهم درباره مولتی ویتامین فوراور دیلی

  • فناوری ای او اس AOS (رساندن مواد غذایی به محل مورد نظر یا همان سلول های هدف) | ای او اس حاصل کار دانشمندان و کارشناسان در فوراور لیوینگ است. این محصول ارزش بسیار بالایی دارد چرا که هم فواید آلوئه ورا را در خود دارد و هم مواد غذایی مثل ویتامین ها و مواد معدنی موجود در گیاهان را تامین میکند و مانند یک محافظ برای بدن عمل میکند. ای او اس در واقع سیستمی برای رساندن مواد غذایی به بدن است. ما می خواهیم با مصرف کمتر مواد غذایی جذب بیشتری داشته باشیم و دسترسی بدن را به این مواد غذایی افزایش دهیم. این روش مانند آن است که سوراخی در محل مورد نظر ایجاد کرده و سپس تمام مواد غذایی، اسیدهای آمینه، اسیدهای آلی و دیگر مواد مورد نیاز را با استفاده از سیستمهای انتقال در بدن به این نقطه برسانیم.

مکمل دیلی فوراور، دارای فرمول انحصاری و پیشرفته


  • قرص و مکمل غذایی فوراور دیلی حاوی ترکیبی ویژه به نام اف وی ایکس 20 | این ترکیب شامل 20 نوع از میوه و سبزیجات است که ممکن است در رژیم غذایی روزانه وارد بدن نشوند. خیلی از میوه ها و سبزیجات دارای رنگی خاص هستند. این رنگها نشان دهنده مواد غذایی مهم موجود در آنها هستند. هریک از این مواد غذایی فوائد خاص خود را در سلامت بدن دارند. برای اطمینان از رسیدن تمام مواد طبیعی مورد نیاز به بدن، فوراور 20 نوع میوه و سبزیجات مختلف را در این محصول جای دادهایم تا ارزش غذایی این محصول به بالاترین حد ممکن برسد.

مکمل دیلی | فروشگاه فوراور ایران


  • نکته جالب دیگر این است که پژوهش ها نشان میدهند اگر فوراور دیلی را با ژل آلوئه ورا مصرف کنیم، میزان دسترسی بدن به برخی مواد مغذی تا سه برابر افزایش پیدا میکند. پژوهشگران ما در افریقای جنوبی از روشی برای ساده سازی این فرایند استفاده کرده اند. هدف این پژوهش بررسی تمام متغیرها در نحوه اثرگذاری آلوئه ورا بر جذب ویتامینها بوده است. پژوهشگران به یک گروه از شرکت کنندگان فقط ویتامین داده اند و گروه دیگر ویتامینها را در کنار آلوئه ورا مصرف کرده اند. نتایج نشان میدهد که جذب ویتامینها در گروهی که آلوئه ورا مصرف کردهاند تقریبا سه برابر جذب ویتامین در گروه دیگر است. این پژوهش همچنین فواید آلوئه ورا را که در کشورها و فرهنگهای مختلف بدان اشاره شده اثبات میکند. پژوهشگران ما از همین ایده ساده استفاده کردند و نکاتی جدید را درباره طرز کار آلوئه ورا در بدن کشف کردند.

مکمل فوراور دیلی، تامین کامل نیاز روزانه شما.

 


ترکیبات: ویتامین های A، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، B6، اسید فولیک، B12، بیوتین، اسید پانتوتنیک، کلسیم، آهن، ید، منیزیم، روی، سلنیوم، مس، منگنز، کروم و ترکیب انحصاری اف وی ایکس 20، بیوفلاونوئید مرکبات، کوئرستین، ژل‌آلوئه‌ورای FLP، روتین، هسپریدین، آلفا لیپوئیک‌اسید، کوانزیم Q10، لیوتین، زیکسانتین رزوراترول | پودر سیب، چغندر، فلفل قرمز، گوجه فرنگی، توت فرنگی، کرنبری آسرولا، کلم، اسفناج، پیاز، منگوستین، آکای (یوتریپ اولراکی)، شاتوت، انار، زغال‌اخته، بروکلی، کلم پیچ، هویج، کدو تنبل و انگور.


حاوی: ۶۰ قرص

روش مصرف: روزانه 2 وعده، هر بار 1 عدد قرص بعنوان مکمل غذایی


مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Daily
مهمان

سلام و عرض ادب
آیا شرکت محصولی مثل فارماتون تی ان تی دارن که بشه با این کپسول جایگزین کرد؟

18
3
پاسخ مدیر :

سلام و عرض ادب متقابل
مکمل مولتی دیلی یک مکمل مولتی ویتامین طبیعی روزانه و عالی مورد استفاده برای همه افراد و جایگزین مناسب و بسیار بهتر و کامل تر از فارماتون هست. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته AOS Complex , این مولتی ویتامین قدرتمند، پیشرفته ترین سیستم موجود برای تامین ویتامین بدن را در اختیار شما قرار می دهد. فرمول اختصاصی فوراور حاوی یک ترکیب کاملا متعادل ازمواد مغذی است که شامل نیازهای روزانه به ویتامین ها و مواد معدنی ضروری بدن می باشد. این محصول انقلابی در میان مکمل های غذایی برای بهبود سیستم ایمنی بدن است که دارای ٥٥ ماده مغذی و بسیار مفید برای بدن است و ترکیبی از ٢٠ نوع میوه جات و سبزیجات خاص است. سلامت ایده آل در یک بطری.

مهمان

سلام و خسته نباشید. بیشترین مقدار آهن رو کدوم محصولات دارن؟؟

16
0
پاسخ مدیر :

سلام و آرزوی موفقیت برای شما.
بیشترین آهن در محصولات فوراور داخل مکمل نیچرمین و مولتی دیلی هست.

مهمان

سلام وقت بخیر.دوره مصرفی دیلی چقدره یعنی مثلن در سال چند ماه باید استفاده کنیم؟

16
1
پاسخ مدیر :

سلام
محصولات فوراور امریکا مکمل های کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که میبایست همیشه در کنار برنامه غذایی استفاده شوند تا جبران فقر غذای روزانه باشند
و طبق پیشنهاد کمپانی فوراور بهترین نتیجه با مصرف حداقل سه دوره پیوسته خواهد بود.

مهمان

این مکمل بی نظیره

9
0
Milad Dargahi

این محصول عالیه ،بهترین مکملی که تا حالا مصرف کردم dailyبوده

9
0
مهمان

مولتی دیلی فوراور معجزه میکنه، دشمن تنبلی و بی حالی، من که بدون خوردن دیلی از خونه بیرون نمیرم

9
0
مهمان

سلام.وقتتون بخیر
بهترین محصولات فوراور برای افزایش اشتها و وزن و چاق شدن صورت چی هستن.ممنون میشم راهنمایی کنید

8
3
پاسخ مدیر :

بهترین محصولات فوراور برای افزایش وزن و چاقی صورت:
مکمل رویال ژلی یا بی پولن
مکمل نیچرمین
پودر پروتئین اولترا
مکمل اچ ای یا مکمل کلاژن

با مصرف همزمان مکمل های بالا، نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود.

مهمان

درود . چه زمان هایی بهتره قرص مولتی دیلی رو مصرف کرد

8
1
پاسخ مدیر :

سلام.
دستور مصرف همه محصولات فوراور در پایان توضیحات فارسی صفحه هر محصول در سایت فوراور ایران به فارسی، و همچنین روی خود محصولات به زبان انگلیسی نوشته شده است.
همچنین جهت مصرف اکثر مکمل های طبیعی فوراور که هدف آنها تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد، مانند میوه و سبزی سالم روزانه، ساعت و قبل یا بعد از غذا خوردن خیلی مهم نیست و هر زمان راحت بودید میل بفرمایید، فقط بهتره نیم ساعت قبل و بعد از کلیه مکمل ها، چای و نوشابه و نسکافه و مواد کافئین دار استفاده نشود تا جذب ویتامین ها و مواد معدنی، بهتر و کامل تر انجام شود.

فریبا یکتایی

سلام. من مشکل لخته شدن خون در پا دارم . فارماتون برام مشکل ایجادمیکنه. این مولتی ویتامین دیلی مشکلی ایجاد نمیکنه؟

7
1
پاسخ مدیر :

سلام
در دیلی کل موردی نداره و با توجه به بیماریتون بهتره هر مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید و برای لخته شدن خون هم نوشیدنی بری نکتار و مکمل امگا فوراور با مشورت پزشک خیلی کمک خواهد کرد.

مهمان

سلام روزتون بخیر نیچر مین برا تقویت عمومی بهتره یا مولتی دیلی؟؟

7
1
پاسخ مدیر :

سلام روز شما هم بخیر. مولتی دیلی کاملتر هست اما اگر هدف پوست و مو هست نیچرمین در اولویته.

مهمان

سلام .من پوستم فوق العاده خشکه .قبلاقرص ایمدین مصرف می کردک که خیلی برام خوب بود ولی بعد از تحریم ها دیگه نتونستم پیداش کنم .الان کدوم نمونه از مکمل های شما برام خوبه؟؟

7
0
پاسخ مدیر :

سلام
مکمل اچ آ در کنار کرم آلوئه مویسچرایزینگ خیلی به رفع خشکی پوست کمک میکنه.

ناهید علیمحمدی

سلام برای افراد دیابتی این مکمل چطوره؟

7
0
پاسخ مدیر :

مولتی ویتامین طبیعی دیلی مناسب همه افراد هست و محدودیت مصرف نداره
فقط برای افرادی که بیماری خاص یا محدودیت مصرف میوه های خاصی رو دارند پیشنهاد میشه هر مکملی رو با مشورت پزشک مربوطه استفاده کنند

مهمان

سلام
تفاوتش با مولتی ویتامین های معمولی چی هست؟

7
0
پاسخ مدیر :

در کامل بودن و خالص بودن ترکیبات و از همه مهمتر جذب بالای همه ی ویتامین ها به کمک تکنولوژی AOS

مهمان

دیلی تاثیری بر اندام و ماهیچه هم داره؟

7
0
پاسخ مدیر :

به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی کامل، به تغذیه سالم و پر شدن عضلات کمک میکنه اما چاقی مفرط و افزایش چربی نداره.

مهمان

سلام خسته نباشید من کنکوری هستم و موفع درس خوندن خیلی احساس خواب آلودگی و کسلی و بی حالی میکنم  چه مکملی برای من خوبه؟

7
0
پاسخ مدیر :

مولتی دیلی، امگا ۹،۶،۳ ، رویال ژلی و آرجی پلاس فوراور برای افزایش انرژی و تقویت حافظه در دوران کنکور مفید و مناسب هستند.

مهمان

سلام ایا این محصول باعث زیاد شدن اشتها میشود؟

6
0
پاسخ مدیر :

سلام.
در کل واکنش بدن افراد نسبت به ویتامین ها از نظر افزایش یا کاهش اشتها متفاوت هست
اما فوراور خالص ترین و سالم ترین ویتامین ها رو داره که به سلامت بدن و تناسب اندام کمک میکنه و با تغییر زمان خوردن مولتی ویتامین ها در روز که بعد از غذا باشه یا قبل از غذا،  میشه این موضوع رو کنترل کرد.

مهمان

سلام.وقتتون بخیر
بهترین محصولات فوراور برای افزایش اشتها و وزن و چاق شدن صورت چی هستن.ممنون میشم راهنمایی کنید

6
0
پاسخ مدیر :

با سلام و عرض ادب:
مکمل رویال ژلی یا بی پولن
مکمل نیچرمین
پودر پروتئین اولترا
مکمل اچ ای یا مکمل کلاژن

kamran zhale

سلام و عرض ادب
مکمل دیلی برای کسانی که مبتلا به دیابت خون هستند منع مصرف نداره؟

6
0
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشک بسیار هم عالی هست
جدول مشخصات و مواد تشکیل دهنده هر محصول در پایان توضیحات فارسی محصول در سایت فوراور ایران به صورت یک فایل پی دی اف قرار داده شده که میتونید دانلود و ملاحظه بفرمایید یا برای مشورت به پزشک نشان دهید.

مهمان

سلام و خسته نباشید. به چه شکل میتونم این دارو رو تهیه کنم و هزینش چقدره

6
0
پاسخ مدیر :

سلام. بعد از ثبت نام در سایت امکان مشاهده قیمت با تخفیف و سفارش وجود دارد. البته محصولات فوراور طبیعی بوده و مکمل غذایی سلامتی هستند نه دارو.

مهمان

سلام،خسته نباشيد🌸
بهترين شيوه ى مصرف براى شخصى كه دو بار در روز ديلى و سه بار
فيلدز  آو گرينز استفاده مى كنه، چطوره؟ بعد  از غذا و يا قبل از غذا بايد استفاده كنه؟  و آيا ميتونه همزمان استفاده كنه؟

6
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند.

همچنین جهت مصرف اکثر مکمل های طبیعی فوراور، ساعت و قبل یا بعد از غذا خوردن خیلی مهم نیست و هر زمان راحت بودید میل بفرمایید، فقط بهتره نیم ساعت قبل و بعد از کلیه مکمل ها، چای و نوشابه و نسکافه و مواد کافئین دار استفاده نشود تا جذب ویتامین ها و مواد معدنی، بهتر و کامل تر انجام شود.

مهمان

سلام براي پوكي استخوان پيشنهادتون كدام محصولات است؟

6
0
پاسخ مدیر :

مکمل کلسیم دی، مکمل نیچرمین و نوشیدنی فریدام پکیج مناسبی جهت بهبود پوکی استخوان هست

مهمان

سلام
محصولی رو معرفی کنید که روند سفید شدن مو رو به تاخیر بندازه

6
0
پاسخ مدیر :

میتونید از پکیج پیشگیری و بهبود سفیدی موی فوراور شامل: نوشیدنی آلوئه ورا، مکمل نیچرمین، مکمل بی پولن و کرم آلوئه وراژلی استفاده بفرمایید

s sadr

سلام.وقتتون بخیر.بهترین محصول فوراور،برای تقویت مو،ضد ریزش و ضخیم شدن مو چیه؟!
ممنون

5
0
پاسخ مدیر :

سلام. مکمل نیچرمین و رویال ژلی مناسب هستند.
همچنین پکیج کامل درونی و موضعی تقویت موی فوراور عالیه.

مهمان

سلام وقتتون بخیر من در حال کاهش وزن هستم و پزشک به من گفته که باید مولتی ویتامین مینورال مصرف کنم.
آیا مکمل فوراور دیلی برای من مناسب است؟

5
0
پاسخ مدیر :

بله مولتی دیلی و نیچرمین مناسب هستند
همچنین پودر اولترا جهت تامین پروتئین روزانه و حفظ عضلات و سلامت پوست در دوره کاهش وزن بسیار مناسب و کاربردی هست.

مهمان

سلام وقتتون بخیر. ببخشید جهت افزایش وزن و چاقی صورت بهترین زمان برای مصرف پروتئین اولترا، مکمل نیچرمین، مکمل بی پولم و مکمل دیلی فوراور چه زمانی است و هر کدوم چقدر باید مصرف شوند؟

5
0
پاسخ مدیر :

سلام روز بخیر.
طبق دستور خودشون استفاده بشه
دستور مصرف محصولات فوراور در پایان توضیحات فارسی هر محصول در سایت فوراور ایران و همچنین روی خود محصول نوشته شده است.

مهمان

سلام...ایااین محصول برای جلوگیری از ریزش مو تاثیر دارد؟واینکه برای دخترم که 17 سالشه محدویت سنی  وعوارض نداره؟

5
0
پاسخ مدیر :

بله مولتی دیلی و نیچرمین جهت تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن و سلامت پوست و مو مناسب هستند
به دلیل اینکه محصولات فوراور کاملا طبیعی و ارگانیک هستند محدودیت و منع مصرف یا عوارض ندارند

مهمان

سلام ایا قرص نیچر مین فاقد گلوتن و لاکتوز است .؟

5
0
پاسخ مدیر :

سلام روز بخیر
بله محصولات فوراور کاملا طبیعی و گیاهی و فاقد گلوتن و پارابن و مواد نگهدارنده و شیمیایی هستند.

رضا بزرگی

سلام مکمل دیلی منشا ویتامین ها و مواد معدنیش گیاهی هست یا حیوانی

5
0
پاسخ مدیر :

کاملا گیاهی و از میوه و سبزیجات طبیعی هست.
جدول مشخصات و مواد تشکیل دهنده هر محصول در پایان توضیحات فارسی محصول در سایت فوراور ایران به صورت یک فایل پی دی اف قرار داده شده که میتونید دانلود و ملاحظه بفرمایید

مهمان

عرض سلام و احترام، مولتی دیلی حاوی گلتون ونیست؟

5
0
پاسخ مدیر :

سلام روز بخیر
کلیه محصولات فوراور کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی و بدون گلوتن و پارابن هستند

جدول مشخصات و مواد تشکیل دهنده هر محصول در پایان توضیحات فارسی محصول در سایت فوراور ایران به صورت یک فایل پی دی اف قرار داده شده که میتونید دانلود و ملاحظه بفرمایید.

مهمان

سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم برای چاقی کل بدن مکمل نیچرمین بهتر است یا مکمل دیلی

5
0
پاسخ مدیر :

اگر کمبود ویتامین هم دارید مولتی دیلی در اولویت هست و بهتره پکیج کامل شامل رویال ژلی و پودر پروتئین اولترا و نیز مکمل اچ آ هم تهیه شود

مهمان

سلام وقت بخیر سایت اصلی این هست درسته؟ سایتای دیگ با اسم فوراور شاپ یا فور اور کالا و دیگر سایتا پس چیه؟

5
0
پاسخ مدیر :

ا از فروشنده های دیگه و صحت و اصالت محصولات و تاریخ هاشون اطلاعی نداریم

ما نماینده مستقیم محصولات اصل فوراور امریکا در ایران با بیش از ۱۰ سال قدمت و سایت معتبر و قدیمی فوراور ایران همراه درگاه امن بانک، شماره تماس ثابت و پاسخگو هستیم

بالاترین تاریخ های موجود در کمپانی به صورت ماهیانه به دست ما میرسه و برای سراسر ایران ارسال داریم

شما تا یک هفته پس از خرید میتونید برگشت کامل پول و محصولات رو داشته باشید، به شرطی که پلمپ محصولات باز نشده باشه.

مرجان جوادی

سلامو خسته نباشین - من از این محصول استفاده کردم و راضی هستم - به جرات میتونم بگم از وقتی که از این محصولات استفاده میکنم خیلیییی کمتر مریض میشم - تشکر از محصولاتتون

5
0
مهمان

اگر دنبال مکملی هستید که همه کاره باشه و به پیشگیری و بهبود تمام بیماری ها کمک کنه، به شدت مولتی دیلی رو پیشنهاد میکنم و کاملترین هست👌

5
0
مهمان

من قرص هیرتامین هم مصرف میکنم اختلالی ایجاد نمیکنه با این قرص؟

4
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید.

مهمان

سلام خسته نباشید؛من کنکوری ام؛خوابم کمه و در طول روز مدام درس میخونم و انرژیم کم میشه.این قرص مفید هست برام که انرژی بدنم رو تامین کنه ؟

4
0
پاسخ مدیر :

بله مولتی دیلی، آرجی پلاس، رویال ژلی، امگا و فوکوس فوراور برای افزایش انرژی و تمرکز و تنظیم خواب افراد کنکوری و یا دانشجویان در شب های امتحان مناسب هستند.

سعید کشفی

بهترین تایم استفاده از مولتی‌ویتامین دیلی چه موقع هست ممنون

4
0
پاسخ مدیر :

جهت مصرف اکثر مکمل های طبیعی فوراور که هدف آنها تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد، مانند میوه و سبزی سالم روزانه، ساعت و قبل یا بعد از غذا خوردن خیلی مهم نیست و هر زمان راحت بودید میل بفرمایید، فقط بهتره نیم ساعت قبل و بعد از کلیه مکمل ها، چای و نوشابه و نسکافه و مواد کافئین دار استفاده نشود تا جذب ویتامین ها و مواد معدنی، بهتر و کامل تر انجام شود

مهمان

باسلام من مشکل سنگ کلیه دارم و ایا این مکمل برای امثال من هم خوبه ....من بعد از عمل سنگ شکن کلیه خیلی شدید بدنم ضعیف شد و وزن زیادی کم کردم ابا ابن مکمل های شما میتونه کار ساز باشه و وزن از دست رفته رو برگردونه و ایا برام مضر نیست

4
0
پاسخ مدیر :

بله جهت افزایش وزن سالم و پر شدن بدن و صورت مکمل‌های نیچرمین، مولتی دیلی، رویال ژلی و پودر پروتئین اولترا مناسب هستند و در کنار هم نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود

محمد تقی مومنی

سلام . بدون گلوتنه؟؟؟؟

3
0
پاسخ مدیر :

بله تمام محصولات فوراور فاقد گلوتن هستند.
جدول مشخصات و مواد تشکیل دهنده هر محصول در پایان توضیحات فارسی محصول در سایت فوراور ایران به صورت یک فایل پی دی اف قرار داده شده که میتونید دانلود و ملاحظه بفرمایید.

سعید قاینی

محصول خوبی هستش و من از خرید این محصول راضی هستم

3
0
فریده سیدنجیب

با سلام
حدود یکماه از مولتی ویتامین دیلی استفاده میکنم و احساس خستگی و بی حالیم رفع شده

3
0
مهمان

سلام ایا دیلی افراد دیابتی از نوع دو هم میتوانند مصرف کنند

3
0
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشک بله

Mohamad Hashem

من مکمل دیلی و رویال ژلی تهیه کردم، آیا میشه از هر کدوم روزانه یک عدد استفاده کنم

3
0
پاسخ مدیر :

دستور مصرف بر اساس پیشنهاد محققین و دانشمندان خود کمپانی فوراور هست که محصول رو تولید کردند و به منظور تامین نیاز روزانه بدن بر اساس جمع ویتامین هایی هست که در هر عدد قرص قرار داده شده تا بهترین نتیجه و تاثیر حاصل بشه

اگر کمتر مصرف بشه قطعا نتیجه کمتر و دیرتر خواهد بود

سعید کشفی

سلام برا آقایان از چه سنی میتونن؟ استفاده کنن طریقه مصرفش ؟

3
0
پاسخ مدیر :

محدودیت سنی و جنسیتی نداره و مولتی کیدز از ۲ سال به بالا و مولتی دیلی از ۱۰ سال به بالا قابل استفاده هستند

سعید کشفی

سلام برا تقویت مو و جلوگیری از ریزش هم خوبه

3
0
پاسخ مدیر :

بله، مکمل‌های نیچرمین و دیلی و رویال ژلی برای پیشگیری و بهبود ریزش مو عالی هستند و اگر ریزش مو هورمونی باشه مکمل ویتولایز هم خیلی کمک خواهد کرد.

مهمان

استفاده هم زمان نیچرمید و مولتی دیلی مفید مشکلی ندارد؟
و اینکه آیا لازم هست باهم مصرف شود یا نیچرمید کافی است؟

3
0
پاسخ مدیر :

نیچرمین فقط حاوی مواد معدنی با دوز بالاتر هست و مولتی دیلی علاوه بر مواد معدنی، ویتامین ها رو هم داره و کاملتر هست، بسته به نیاز شما معمولا یکی از مکمل ها کفایت خواهد کرد اما مصرف همزمان در صورت نیاز منعی ندارد

اعظم سادات رضوی

سلام میشه برای بچه ها ۱۲ سال هم خرید.

2
0
پاسخ مدیر :

بله معمولا برای بالای ده سال مولتی دیلی فوراور قابل استفاده و مناسب هست

بهزاد سهرابی

سلام من پسرم ۸ سالشه وزنش کم و کم خونی داره میتونم در روزانه هم فراورکیدس بهش بدم هم دایلی ممنون

2
0
پاسخ مدیر :

برای بهبود کم خونی سن زیر ۱۰ سال مکمل مولتی کیدز در کنار نیچرمین و ب۱۲ و همچنین بی پولن مناسب هستند

مهمان

سلام... ای مکمل با توجه به اینکه دارای کلم هست در محتویاتش..آیا برای افرادی که تیروئید دارن مناسبه؟ تیروئید کم کار

2
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید

مهمان

سلام برای لاغری چه نوع مکملی استفاده کنیم یا این مکمل تاثیری بر چاقی دارد

2
0
پاسخ مدیر :

جهت پر شدن صورت و عضلات بدن به ترتیب اولویت میتونید از محصولات زیر استفاده بفرمایید:

مکمل رویال ژلی یا بی پولن
مکمل نیچرمین یا دیلی
پودر پروتئین لایت اولترا
مکمل اچ آ

هر چه پکیج کاملتر باشه نتیجه بیشتر و سریعتر هست و بهترین نتیجه با مصرف حداقل سه دوره پیوسته از پکیج کامل مربوطه خواهد بود

مهمان

سلام آیا برای افرادی که زخم معده دارن هم خوبه ؟ چون هر مولتی ویتامینی که میخورم معدم درد میگیره

1
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور به دلیل کیفیت و هضم و جذب بالا مشکلی برای گوارش ایجاد نمیکنند و به کمک نوشیدنی خالص آلوئه ورا میتوانید به رفع مشکلات گوارشی و جذب بهتر مکمل ها کمک کنید.

نجمه بازرگان

سلام چرا لیبل بسته بندی محصول ارسالی متفاوته و بارکد محصول ثبت نشده؟

1
0
پاسخ مدیر :

کمپانی فوراور امریکا در بیش از ۱۷۰ کشور نمایندگی دارد که اطراف ایران ترکیه، امارات و عراق هستند و محصولات از هر نمایندگی که گرفته شود به زبان همان کشور لیبل و برچسب خورده‌اند و همه اصل و تولید امریکا هستند و عبارت "ساخت امریکا" یا "Made in USA" روی لیبل محصولات درج شده است.

در ضمن محصولات فوراور به دلیل روش فروش آنلاین و دایرکت سلینگ و عدم فروش در مغازه و داروخانه و در نتیجه حذف دلال و واسطه و مغازه‌دار، اصلا باركد نياز ندارند و به صورت محدود محصولاتی كه باركد دارند فقط بخاطر انبارگردانی داخل خود نمايندگی ها کد خوردند و هيچ ارتباطی به باركدهای عمومی بازار كه نشان دهنده كشور توليد كننده و توزيع كننده هستند ندارند.

مهمان

مصرف این مولتی ویتامین برای اقایون هم مناسبه؟؟

1
0
پاسخ مدیر :

بله مولتی دیلی محدودیت جنسیتی و سنی ندارد و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید

امین خسروجردی

نمیدونم چرا وقتی خوردم تو دلم احساس سنگینی میکنم

1
0
پاسخ مدیر :

همچین فیدبکی نداشتیم
لطفا زمان مصرف رو تغییر دهید و به تغذیه روزانه توجه نمایید
ترجیحا با معده خالی مصرف نکنید

مهمان

سلام. قت بخیر.من جراحی لاغری انجام دادم.پزشکم مولتی دیلی پودر الترا و کلسیم از شرکت فوراور رو به من معرفی کردند.خواستم بدونم برای جلوگیری از ریزش مو نچرال مین رو هم تهیه کنم؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله مکمل نیچرمین پکیج بالا را تکمیل خواهد کرد و برای پیشگیری و بهبود ریزش مو عالی هست.

مهمان

سلام برای خانم باردار چه مکمل هایی میشه استفاده کرد؟

0
0
پاسخ مدیر :

در دوران بارداری با مشورت پزشک موارد زیر مفید و مناسب هستند:
کلسیم دی، مولتی دیلی، نیچرمین، امگا، ب۱۲ پلاس، ویتامین سی، رویال ژلی و پودر پروتئین اولترا.

مهمان

سلام بیشترین میزان منیزیم در کدوم یک از مکمل های فوراور وجود داره؟

0
0
پاسخ مدیر :

بیشترین منیزیم در مکمل های نیچرمین و کلسیم و سوپرگرینز فوراور هستند.

مهمان

سلام
مصرف روزی یک عدد کافیست یا باید حتما ۲ عدد مصرف شود؟

0
0
پاسخ مدیر :

محتویات و دستور مصرف محصولات فوراور در پایان توضیحات فارسی صفحه هر محصول در سایت فوراور ایران به فارسی و همچنین روی خود محصول به انگلیسی نوشته شده

دستور مصرف بر اساس پیشنهاد محققین و دانشمندان خود کمپانی فوراور هست که محصول رو تولید کردند و به منظور تامین نیاز روزانه بدن بر اساس جمع ویتامین هایی هست که در هر عدد قرص قرار داده شده تا بهترین نتیجه و تاثیر حاصل بشه

اگر کمتر مصرف بشه قطعا نتیجه کمتر و دیرتر خواهد بود

مهمان

سلام وقتتون بخیر من ۲۴سالمه ریزش موی شدیدی گرفتم ازمایش و سونوگرافی هم انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم فقط ی مقدار ویتامین دی بدنم‌ کم بود و پارسال دقیقا همین موقع هم ریزش مو گرفتم و از اون موقع تابحال موهام اصلا رشد مجدد ندارن تا الان زیاد هزینه بابت مکمل و مزوتراپی انجام دادم نتیجه نگرفتم ب من مکمل دیلی رو پیشنهاد دادن بنظرتون مناسبه منه چ فرقی بین دیلی و نیچرمین هس؟

0
0
پاسخ مدیر :

پکیج کامل بهبود ریزش و تقویت موی فوراور، به واسطه گیاه معجزه آسای آلوئه ورا و مکمل های گیاهی، هم از طریق موضعی و هم به صورت درونی به سلامت پوست و موی سر و تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مو کمک می کنند

هر چه پکیج کامل تر باشه، نتیجه سریع تر و بیشتر خواهد بود

اولویت ها و حداقل های پکیج تقویت مو و پیشگیری و بهبود ریزش مو:

رویال ژلی
نیچرمین یا دیلی
شامپو جوجوبا
مایع فعال ساز اکتیویتور یا اسپری ضد شوره‌ی فرست یا کرم آلوئه وراژلی

نیچرمین فقط حاوی مواد معدنی با دوز بالاتر هست اما دیلی علاوه بر مواد معدنی با دوز کمتر، حاوی ویتامین های کاملی هم هست و هر دو برای تقویت مو عالی هستند و میتونید در ماههای مختلف مصرفشون رو جابجا بفرمایید

عبداله یزدانی

وقت بخیر. من این محصول رو خریدم. چون بنای ساختمان هستم بدنم همیشه خسته هست. همین محصول میتونه کمکم کنه؟ قبلا فارماتون ترکی گرفتم ولی تفاوتی برام ایجاد نکرد!

0
0
پاسخ مدیر :

طبق پیشنهاد کمپانی فوراور، بسته به شدت و مدت مشکل و نیاز و فقر بدن شما نسبت به ویتامین‌ها و مواد معدنی خالص، بهترین نتیجه با مصرف حداقل سه تا شش دوره پیوسته از پکیج کامل مربوطه خواهد بود

مهمان

با سلام. در توضیحات گفته شده با ژل آلوئه‌ورا تاثیرش ۳ برابره
آیا اگه با بری نکتار هم خورده بشه همون تاثیر ۳ برابری رو داره؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله درصد بالایی از ترکیبات نوشیدنی های فوراور تقریبا یکسان و حاوی آلوئه ورای خالص هست

سارا ابی

سلام من پودر پروتیین فور اور استفاده میکنم از این مولتی استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟

0
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید

کورش روشن

من از مصرف این مولتی دیلی نسبت  به مارکهای دیگه راضی ام.

0
0
مهمان

سلام،تقلبی این محصولات هم داخل بازار هست؟ اگر هست چجوری تفاوت اصل و تقلبی رو میشه فهمید با توجه به نداشتن جعبه این محصولات یکم سخته

0
0
پاسخ مدیر :

سلام، فقط باید از نمایندگی معتبر که سایت رسمی، درگاه امن بانک و شماره تماس ثابت داشته باشند و قابل پیگیری باشند خرید بفرمایید.

مهمان

سلام محصول تقویت حافظه هم دارین؟

0
0
پاسخ مدیر :

مکمل های فوکوس، امگا، رویال ژلی و دیلی به ترتیب اولویت جهت تقویت حافظه و بهبود تمرکز مفید و مناسب هستند و هر چه پکیج کاملتر باشه نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود.