فوراور رویال ژلى (اکسیر جوانی) Royal Jelly
5.0 / 91

فوراور رویال ژلى (اکسیر جوانی) | Royal Jelly

قیمت: ۲,۹۸۴,۱۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲,۰۸۸,۹۰۰ تومان

ژل رویال، محصولی انحصاری با کیفیت بسیار بالا است. به نظر می رسد که این ماده غذایی منحصر به فرد که ملکه زنبور عسل بر روی آن زندگی می کند، باعث طول عمر آن باشد، چراکه طول عمر ملکه زنبور عسل ٥٠ برابر زنبورهای کارگر معمولی است. علاوه بر اینکه این ماده برای طول عمر زنبور ملکه حیاتی است، مطالعات نشان داده است که ژل رویال همچنین می تواند عملکرد مغز، ایمنی بدن را افزایش داده و به حفظ سطح قند خون و کلسترول کمک کند.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

کد کالا: 036
زمان تحویل: ۱ الی ۳ روز کاری

کد محصول = ۰۳۶


ژل رویال (رویال ژلی) چیست؟

فور اور رویال ژل مورد استفاده ملکه بریتانیا

رویال ژلی فوراور که به اکسیر جوانی معروف است، یکی از محصولات فوق العاده ای است که کمپانی فوراور تولید کرده است. با کمک این محصول شما می توانید شادابی و جوانی را برای پوست خود به ارمغان بیاورید.

اما ژل رویال چیست که به آن لقب اکسیر جوانی را دادند؟
زنبورهای کارگر و زنبور ملکه مانند هم از تخم‌هایی مشابه متولد میشوند، اما پس از مدتی یکی از آن‌ها با هیکلی بسیار بزرگ تر به ملکه زنبور ها تبدیل میشود. تفاوت اساسی ملکه با بقیه زنبور ها به نوع تغذیه او مربوط میشود. ژل رویال تغذیه اساسی زنبور ملکه است. امروزه با آزمایشات بسیار زیادی که بر روی ژل رویال صورت گرفته، خواص آن در جهت بهبود و حفظ سلامتی، بهبود بیماری ها و انواع نارسائی ها به اثبات رسیده است. همچنین ژل رویال به نامهای شاه انگبین، ژل سلطنتی و اکسیر جوانی شناخته می شود. ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در رویال ژلی .به حدی غنی است که آن را به یک غذای داروی گرانقیمت و کمیاب تبدیل کرده است.


فواید و خواص محصول ژل رویال فوراور

 

فوراور رویال ژلی | شاه انگبین فوراور ایران

  •  حاوی انواع ویتامین های B12 - B8 – B6– B2- B1- D- H- PP
  • حاوی مواد معدنی همچون کلسیم، مس، آهن، فسفر و پتاسیم
  •  افزایش انرژی و تقویت بدن بصورت موثر
  • بهبود متابولیسم و سوخت و ساز بدن
  • تنظیم هورمونهای بدن و جلوگیری از بهم ریختگی هورمون ها در افراد
  • کاهش استرس
  • افزایش قوای جنسی بدن
  • کمک به سلامت تخمک و افزایش اسپرم و بهبود مشکل ناباروری و نازایی
  • موثر در بهبود سرطان سینه
  • تأخیر در پیری و کاهش عوارض آلزایمر
  • تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به بهبود انواع بیماریهای ویروسی و باکتریایی
  • کمک فوق العاده به بهبود رشد در کودکان
  • بهبود دهنده موثر مشکلات پوست و مو
  • بهبود رماتیسم و مشکلات مربوط به پوکی استخوان
  • مؤثر در بهبود بیماری های ایدز، هپاتیت، MS و ضد سرطان

 بخشی از مطالعات انجام شده بر روی ژل رویال

 

فوراور ژل رویال طبیعی زنبور


  • یکی از آزمایشات صورت گرفته، گزارش انسیستو تحقیقات ملی سرطان کانادا بوده است که ثابت میکند به دلیل وجود اسید های هیدروکسی ٢ ترانسیک و دیکربوکسیلیک در رویال ژلی از گسترش لوسمی (سرطان خون) و بعضی از تومورهای سرطانی دیگر در بدن جلوگیری میکند.

  • تحقیقات جامع دکتر Bellevefer در تحقیقی با نام La Gelee Royale خواص جالبی را برای ژل رویال مشخص کرد. از این ویژگی ها میتوان به بهبود وضع جسمانی عمومی، رشد جسمی کودکان، تنظیم دوره عادت ماهیانه بانوان، تقویت بدن در دوران یائسگی، جلوگیری از ریزش موها، طول عمر بیشتر و تحریک سلول ها در جهت جوانسازی اشاره کرد.

  • تست های کلینیکی بر روی 120 بیمار در استرالیا نتایج روبرو را در بر داشت. جهت تقویت قوای جنسی، جوانسازی ارگانیسم های بدن، بهبود مشکلات سیستم عصبی، حاوی درصد بالایی پروتئین، مواد معدنی و ویتامین ها، بهبود بیماری های پوست و مو، بهبود کم خونی، رماتیسم و بیماری های عمومی نشانه های فوق العاده ای از رویال ژلی فوراور رویت شد.

  • بر اساس نتایج تحقیق دانشمند آلمان Alin Caillas ژل رویال خواص آنتی باکتریال برای از بین بردن بیماری سل، بهبود زخم معده، دیابت، تنظیم فشار خون و بهبود آسم دارد..

  • بر طبق نظر دکتر Ivenchiاین محصول ارزشمند جهت درمان  بیماری اسکرلوز عروق ( ARTERIS ) یا همان کلسترول بالا به علت گرفتگی رگ ها بسیار تاثیر گذار بوده است.

 


محتوی: ۶۰ عدد قرص مکیدنی

روش مصرف: روزانه ٢ وعده، هر بار ١ عدد و جهت تاثیر بیشتر و سریعتر به صورت زیر زبانی مکیده شود.


 همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی آیکون زیر وارد کاتالوگ اصلی فوراور رویال ژلی شوید:

دانلود پی دی اف بره موم عسل فوراور

مشاهده مشخصات کامل رویال ژلی فوراور

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Royal Jelly
مهمان

سلام جناب قائمی، ژل رویال برای بهبود بیماری ام اس هم مفیده؟

27
1
پاسخ مدیر :

با سلام و عرض ادب
به ترتیب پکیج ام اس به کد کالا شماره 1085:
رویال ژلی فوراور- مکمل بی پولن-فوراور آرکتیک سى (امگا ٣ و امگا ٦ و امگا ٩)- فوراور آلوئه ورا ژل (نوشیدنی خالص ژل آلوئه ورا)-فوراور نیچر مین (مواد معدنی) Forever Nature Min.
جهت آرامش و دوری از استرس، در کنار محصولات مفید برای ام اس، دمنوش شکوفه آلوئه ورا، مکمل جین چیا و عسل خالص فوراور هم خیلی کمک میکنند.

IRAN WEBLIFE

فووووووق العادههههه

26
6
مهمان

سلام. وقت بخیر. بنده این محصولو خریداری کردم میخواستم بدونم بهترین زمان مصرف این محصول در روز چه زمانیه؟

14
2
پاسخ مدیر :

سلام خدمت شما. برای چه منظوری میخواین استفاده کنید؟ بطور معمول روزانه دو عدد به فاصله 12 ساعت از هم و بصورت زیر زبانی توصیه میشود.

مهمان

سلام من برای بارداری می خوام استفاده کنم فقط اینکه به من گفنن روزی یکی بخورم  در ضمن روی اشتهای من خیلی تاثیر گذاشته می ترسم چاق بشم

10
4
پاسخ مدیر :

سلام. برای اینک طی بارداری وضعیت وزنتون بهم نخوره حتما روزی 30 دقیقه پیاده روی (الان به شرایط کرونا در حیاط یا خود خانه) انجام دهید و از سبزیجات تازه و دارای فیبر استفاده کنید که هم برای سلامتی خودتان و هم جنین عالی است.

Mahnaz Sadri

سلام ،روزتون بخیر
من این محصول رو چند روز پیش سفارش دادم اما تو پنل شخصیم نوشته هنوز ارسال نشده. میشه بدونم کی ارسال میشه چون بی صبرانه منتظر رسیدن این محصول هستم.

8
0
پاسخ مدیر :

سلام و عرض ادب. ممکنه به دلیل سفارش بالا و محدودیت واردات با توجه به شرایط مرزی و قرنطینه بابت کرونا، علامت سبد خرید محصول در حالت پیش سفارش باشه که در اینصورت معمولا بین ۲ تا ۴ هفته زمان ببره تا محصول مورد نظر وارد بشه و به دست شما برسه. محصولات پر فروش به محض موجود شدن به ترتیب اولویت برای سفارشات پیش سفارش شده ارسال میگردد. از طریق پنل تماس با ما یا تلفن های مربوطه میتونید اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

مهمان

سلام، من چندروزی استفاده کردمکردم ولی وقت پریودم که شدعقب افتاد منم داروروقطع کردم دردش داشتم ویروزلک دیدم وتموم شدشدحالامنتظرم ببینم چی میشه چیکارکنم دیگه مصرف کنم یانه؟

8
4
پاسخ مدیر :

سلام و عرض ادب. محصولات گیاهی فوراور رو تا 3 دوره مصرف توصیه میشه برای تنظیم هورمون ها و بهبود مشکلات داخلی بدن و به هیچ عنوان مصرف رو قطع نکنید. برای تنظیم غدد نیز میتونید از ویتولایز بانوان استفاده کنید در کنار رویال ژلی.

Hamidreza Dolatzareie

سلام. آیا با این وضعیت تحریم امکان اصل بودن رو از کجا متوجه بشیم

8
0
پاسخ مدیر :

سلام خدمت شما. محصولات فوراور امریکا از طریق نمایندگی امارات و سایر کشور های دارای نمایندگی رسمی به داخل کشور وارد میشه و فیک و تقلبی ندارند.

مهمان

سلام، من برای اقدام به بارداری، مولتی دیلی، رویال ژلی و ویتولایز بانوان را به مدت دو هفته مصرف کردم، با اینکه عادت ماهانه ام کاملا منظمه، ولی این ماه ۳ روز عقب افتاد، ویتولایز را که قطع کردم، فرداش  پریود شدم، میتونه علت تاخیر از ویتولایز باشه؟

8
1
پاسخ مدیر :

خیر
اما اگر هورمون ها منظم نباشه ممکنه زمان قاعدگی جابجا بشه که کاملا طبیعی هست و چیز مهمی نیست و حتما ویتولایز رو ادامه بدین تا تمام بدن تنظیم بشه و به موقع که بدن آمادگی پیدا کنه پریود خواهید شد.

فاطمه داعی زاده

سلام این قرص چاق نمیکنه؟ و اینکه اشتهارو زیاد نمیکنه؟

8
0
پاسخ مدیر :

خیر باعث چاقی نمیشه و به پر شدن عضلات و صورت کمک میکنه و بسته به بدن افراد ممکنه روی اشتها موثر باشه که با تنظیم ساعت خوردن و اینکه قبل یا بعد از غذا باشه میشه موضوع اشتها رو مدیریت کرد.

مهمان

سلام قرص ویتولایز بانوان و رویال ژل چند درصد به بارداری کمک میکند

8
0
پاسخ مدیر :

فرمول مشخصی نداره و کاملا بستگی به شدت و علت مشکل و مدت مصرف داره
اما در کل جزو بهترین مکمل ها جهت تقویت تخمک و سلامت رحم و تخمدان و باروری هستند

مهمان

عالی بود

7
1
پاسخ مدیر :

متشکر از نظر شما.

مهمان

سلام، وقت بخیر، من کپسول vitolize بانوان مصرف میکنم، و ریزش موی زیادی دارم، بنظرتون رویال ژلی هم مصرف کنم یا vitoliz کافیه ؟

7
1
پاسخ مدیر :

سلام
ابتدا میبایست علت ریزش مو مشخص بشه و اگر هورمونی هست حتما پیشنهاد میشه پکیج کامل شامل رویال ژلی و نوشیدنی بری نکتار رو هم استفاده بفرمایید

مهمان

برای بیمار دیالیزی ک کم توان شده و پاهاش از کار افتاده خطری نداره با دوز کم استفاده بشه؟؟

7
0
پاسخ مدیر :

بله میتونن با مشورت پزشک استفاده کنند و پکیج کامل دیالیز هم شامل موارد زیر هست
بری نکتار
لیسیوم پلاس
امگا
بی پروپلیس
رویال ژلی
عسل
وایتولایز
دم نوش گیاهی فوراور.

مهمان

باسلام و خسته نباشین . من برادرم 52 ساله هستن و دچار کیست در معده و کبد و طحال هستن و متاسفانه مشخص شد که وده ها بد خیم هست ایشون کم خونی  هم دارن و میخاستم بدونم ایا با این قرضص های فور اور میشه ایشون را در مان کرد . اگر میشه کدوم قرص را یباید تهیه کنیم ؟

7
3
پاسخ مدیر :

سلام و درود
در صورت داشتن بیماری خاص از جمله سرطان و توده، استفاده از هر مکملی حتما میبایست زیر نظر پزشک متخصص مربوطه انجام شود و استفاده از مکمل ها در طول دوره شیمی درمانی یا پرتودرمانی توصیه نمیشود.

محصولات پیشنهادی:
نوشیدنی خالص آلوئه ورا
مکمل پروپولیس
مکمل رویال ژلی
امگا
ویتامین سی
مکمل سیر و آویشن.

رزا یوسفی

سلام قیمت ژل رویال رو هم لطفا بفرمایین . مممنون میشم

7
0
پاسخ مدیر :

سلام. بعد از ثبت نام در سایت امکان مشاهده قیمت و سفارش وجود دارد.

زلیخا آسمنه

سلام یه نفر ۹ساله ازدواج کرده ولی بچه دار نمیشه دکتر بهش گفته مشکل آندومتریوز داره و ذخیره تخمدانش کمه. چه دارویی براش خوبه یه چیزی که واقعا جواب بگیره. یبار هم اقدام به تخمک کشی کرد ولی پوچ بود . ممنون میشم راهنمایی کنید.

7
1
پاسخ مدیر :

جهت بهبود آندومتریوز و کنترل توده های ایجاد شده و در نتیجه کنترل و بهبود مشکلات آن و سلامت رحم و تخمدان و باروری محصولات زیر مناسب هستند:

نوشیدنی بری نکتار
مکمل امگا
مکمل رویال ژلی
مکمل ویتولایز بانوان
مکمل پروپولیس

پیشنهاد میشود حداقل سه دوره پیوسته (سه ماه متوالی) از محصولات مربوطه استفاده بشه و همواره از غذاهای سالم و مکمل های طبیعی جهت مراقبت و کنترل بیماری بهره مند باشند.

مهمان

برای بارداری من معجزه کرد و موقع اقدام به بارداری هم خودم و هم همسرم استفاده میکردیم و در مدت کوتاهی بعد از استفاده، بی بی چک مثبت شد👌

7
0
پاسخ مدیر :

خوشحالیم که تونستید با کمک این محصول به نتیجه برسید، پیشاپیش قدم نورسیده مبارک

shahin shahi

محصولات عالی هستن

6
0
پاسخ مدیر :

ممنون. افتخار میکنیم که در خدمت عزیزانی چون شما هستیم. پاینده باشید.

مهمان

سلام
من قرص راکوتان مصرف میکنم. آیا همزمان میتونم این قرص رو هم مصرف کنم، تداخلی باهم ندارن؟

6
0
پاسخ مدیر :

سلام بله موردی نداره. جهت پاکسازی کبد و از بین بردن جای جوش بجای قرص های شیمیایی مضر میتوانید از محصولات زیر استفاده کنید:
صابون اواکادو آلوئه فوراور
اسکراپ
الوراژل
کرم ام اس ام

ونوشیدنی ژل خالص آلوئه ورا برای پاکسازی کبد میتوانید استفاده کنید.

مهمان

سلام
خانمی ۳۸ ساله هستم  
پرولاکتینم بالا(حدود ۳۰)   و پریودم هر بار یک هفته تا ۱۰ روز زودتر اتفاق میوفته
پزشک متخصص زنان بعد از انجام آزمایش گفتن که هورمون ها تنظیم نیست و باید قرص پیشگیری از بارداری برای ۳ ماه مصرف کنم
اما چون چند سال پیش مصرف کردم و عوارض شدیدی برام داره نمی خوام استفاده کنم
چه پیشنهادی دارین؟

6
2
پاسخ مدیر :

سلام و درود
موارد مناسب جهت تنظیم پرولاکتین و آنزیم های هورمونی:

۱. نوشیدنی بری نکتار
۲. مکمل ویتولایز بانوان
۲. مکمل بی پروپلیس یا رویال ژلی
۳. مکمل آبتا کر

مهمان

عرض ادب
ببخشید رویال ژلی برا آسم میشه مصرف کرد یا دارویی که برا آسم مفید باشه معرفی کنید ممنون

6
1
پاسخ مدیر :

سلام. رویال ژلی میتونه مفید باشه اما پیشنهاد میشه پکیج آسم فوراور شامل نوشیدنی بری نکتار، جینکوپلاس، ویتامین سی و سیر و آویشن استفاده بشه.

مهمان

سلام میخواستم بدونم رویال ژل برا بیماری های اعصاب و روان اسکیزوفرنی مفیده یا نه.‌
در کنار دیگر داروهای که مصرف می‌کنه می‌تونه استفاده کنه؟

6
0
پاسخ مدیر :

بله رویال ژلی و جینکو پلاس خیلی کمک میکنند

در صورتی که بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید.

مهمان

از چه سني ميشه استفاده كرد؟

6
0
پاسخ مدیر :

محدودیت سنی نداره

فقط برای کودکان، مادران باردار یا شیرده و بیماران خاص پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشک مربوطه استفاده بفرمایید.

مهمان

سلام وقت بخیر
برای میگرن و کم خوابی چ محصولی خوبه

6
0
پاسخ مدیر :

برای میگرن میتونید از پکیج میگرن فوراور شامل نوشیدنی بری نکتار، مکمل جینکو پلاس یا فوکوس، مکمل امگا، مکمل نیچرمین و کرم موضهی هیت جهت ماساژ روی پیشانی و پشت گردن استفاده کنید.
برای بهبود کم خوابی هم پکیج مربوطه شامل، نوشیدنی آلوئه ورا، دمنوش شکوفه آلوئه ورا، رویال ژلی و نیچرمین مناسب هستند

مهمان

آیا رویال ژل برای فیبروم مناسب است چون چند جا نوشته باعث افزایش استروژن می شود و مناسب بیماری فیبروم نیست

6
0
پاسخ مدیر :

بله رویال ژلی در پکیج بهبود کیست و فیبروم فوراور هست
اما پیشنهاد میشه با پزشکتون هم مشورت بفرمایید تا بر اساس شرح حال شما و داروهایی که استفاده میکنید تصمیم بگیرند

مهمان

با پیشنهاد پزشک و به کمک رویال ژلی و ویتولایز بانوان من که مشکل بارداری داشتم الان صاحب دوقلوی دختر یک ساله هستم و واقعا معجزه رو در این محصولات به چشم خودم دیدم

6
1
مهمان

سلام
این قرص واسه افراد معتاد مفیده ؟ آیا خطری ایجاد نمیکنه واسه این افراد؟

5
0
پاسخ مدیر :

سلام. خیر موردی نداره. برای ترک اعتباد نیز میتونید از پکیج سم زدایی بدن فوراور استفاده کرده و خود را تقویت کنید.

arezoo hamedani

سلام وقت بخیر، در مرحله اقدام به بارداری هستم کدام یک از محصولاتتون میتونه کمک کنه ؟ رویال ژل یا محصول دیگر ؟

5
0
پاسخ مدیر :

درود بر شما. پکیج اقدام به بارداری میتونه براتون مفید باشه. محصولات به ترتیب اولویت: آلوئه بری نکتار، فوراور الترا لایت، نیچرمین، بی پولن (گرده زنبور عسل)، فیلدز آف گرین و ویتامین سی فوراور است.

Monireh Daneshpajhooh

عالی و طبیعی هست

5
0
Maryam Emami

سلام

مکمل الوورا ژلی رو میتونم به بچه 8 و 10 ساله بدم

5
1
پاسخ مدیر :

اگر منظورتون رویال ژلی هست با مشورت پزشک بله.

مهمان

سلام
شوهرم ۴۵ ساله هستن خیلی لاغر و کم انرژی هستن وعصبی
کیفیت خوابشن خیلی پایین چند ساعت وکم عمق می خوابن یه داروی تقویت کننده وشاداب کننده می خوام براشون هزینه ش هم مهم نیست که کیفیت خواب شم افزایش بده ممنون میشم

5
0
پاسخ مدیر :

نوشیدنی پاکسازی و سم زدایی آلوئه ورا
مکمل رویال ژلی
مولتی دیلی
ویتولایز آقایان
امگا ۹،۶،۳

جهت سلامت و تقویت قوای جسمی و جنسی و تعادل بدن و بهبود خواب و اعصاب پیشنهاد میشود.

مهمان

سلام من مشکل انعقاد خون دارم و با خوردن قرص ال دی برام این مشکل پیش اومد و بعدش بیماری رماتیسم گرفتم اما خفیف ولی الان در حال حاظر خیلی ضعف عضله دارم و لرزش دست
این قرص مشکلی برام ایجاد نمیکنه ؟

5
0
پاسخ مدیر :

با سلام و عرض ادب.
با مشورت پزشک، مکمل های رویال ژلی و امگا و همچنین نوشیدنی خالص آلوئه ورا برای بهبود مشکلات شما مناسب هستند.

رعنا رسولی

سلام وقت بخیر

5
0
رعنا رسولی

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم میشه این محصول را به کودک۳ساله داد؟

5
0
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشک و در صورت نیاز بله و به دلیل طبیعی بودن محدودیت سنی نداره.
.

بهار محمدی راد

برای درمان سرطان توده سرطانی و عفونت زخم باز سرطانی که زیر گلو هست کدوم محصول خوبه .فعلا دو هفتس شیمی درمانی نکردن میخوان پرتو درمانی کنن

5
0
پاسخ مدیر :

برای این مشکل محصولات زیر پیشنهاد میشه که حتما با مشورت پزشک استفاده کنند:

نوشیدنی خالص آلوئه ورا
مکمل پروپولیس
ویتامین سی یا دیلی
مکمل سیر و آویشن

و موضعی:
اسپری فرست
کرم پروپولیس
کرم آلوئه وراژلی

مهمان

برامشكل پوكي استخوان چه پيشنهادي دارين

5
0
پاسخ مدیر :

سلام و درود.
نوشیدنی فریدام، مکمل کلسیم دی، مکمل نیچرمین، مکمل ویتامین سی

زلیخا آسمنه

سلام من قبل عادت ماهیانه چند روز فقط لکه بینی دارم از رویال ژلی استفاده کنم مشکلم حل میشه؟ واینکه میگن این قرص چاق میکنه ولی من نمیخوام چاق بشم و اضاف وزن پیدا کنم . برای من راه حلی دارین

5
0
پاسخ مدیر :

رویال ژلی باعث چاقی غیر اصولی نمیشه و به پر شدن عضلات و سفت و لیفت شدن سینه و باسن کمک میکنه.

مهمان

سلام وقت بخیر .چرا نسبت به سایت های دیگر قیمت کمتری دارد؟آیا تاریخ انقضای آن رو به اتمام است؟

5
1
پاسخ مدیر :

خیر بالاترین تاریخ های موجود در کمپانی با ضمانت برگشت کامل پول و محصول تا یک هفته ارسال میشه خدمت شما

به راحتی میتونید قیمت محصولات فوراور رو از سایت امریکا ملاحظه کنید (www.foreverliving.com) و با ضرب و جمع ساده در نرخ دلار و درهم روز و اعمال هزینه های مالیات و باربری از کمپانی تا ایران به قیمت های سایت فوراور ایران میرسید

در کل فعالیت کمپانی فوراور به صورت نتورک مارکتینگ و بازاریابی شبکه ای هست و نماينده ها بر اساس حجم خرید میتونن بین ۵٪ تا ۴۸٪ از کمپانی تخفیف بگیرند

و قطعا سابقه و حجم خرید و فروش ما بالا هست لذا در سقف تخفیف کمپانی هستیم و بخشی از این تخفیف رو در مناسبت های مختلف در اختیار مشتری های فوراور ایران قرار میدیم

مهمان

بعد از کرونا هم بدنم ضعیف شد و هم موهای من به شدت ریزش پیدا کرد و تنها محصولی که تونست به تقویت بدن و رشد مجدد موهام کمک کنه رویال ژلی فوراور بود، به همه پیشنهادش میکنم

5
0
پاسخ مدیر :

بله دقیقا
رویال ژلی یکی از محصولات عالی برای تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری و بهبود عوارض کرونا هست

مهمان

با سلام و عرض ادب من فشار خونم بالاست میتونم از مکمل رویال ژل استفاده کنم؟

4
0
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشک بله
و برای تنظیم فشار خون میتونید با مشورت پزشکتون از نوشیدنی آلوئه ورا در کنار مکمل امگای فوراور هم نتیجه خوبی بگیرید

مهمان

سلام و درود
مصرف روزانه یک عدد قرص رویال ژل تو دوران شیردهی برای بچه شیرخوار ده ماهه به بالا مشکل ایجاد نمیکند

3
0
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشک موردی نداره و به غنی شدن شیر و تقویت بدن (سیستم ایمنی و رشد) کوچولو هم کمک میکنه

حمید اصفهانی

سلام بر چربی خون و غلظت خون تاثیر داره؟

3
0
پاسخ مدیر :

به تعادل بدن و خون کمک میکنه و محصولات تخصصی تر شامل نوشیدنی آلوئه ورا یا بری نکتار در کنار مکمل امگا، مکمل سیر و آویشن و مکمل کاردیو هلث پکیج بهبود چربی و غلظت خون هستند

مهمان

سلام، از نظر جذب بهتر و بیشتر قرص، بهتره بعد غذا مصرف بشه یا قبلش و با معده خالی؟

3
0
پاسخ مدیر :

جهت مصرف اکثر مکمل های طبیعی فوراور که هدف آنها تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد، مانند میوه و سبزی سالم روزانه، ساعت و قبل یا بعد از غذا خوردن خیلی مهم نیست و هر زمان راحت بودید میل بفرمایید، فقط بهتره نیم ساعت قبل و بعد از کلیه مکمل ها، چای و نوشابه و نسکافه و مواد کافئین دار استفاده نشود تا جذب ویتامین ها و مواد معدنی، بهتر و کامل تر انجام شود.

معصومه اصغری

سلام
با روزی دو عدد تمام نیاز روزانه مثلا به کلسیم یا بیوتین تامین میشه؟ چون جدول اعداد و ارزش مواد مغدی رو ننوشتید

2
0
پاسخ مدیر :

خیر برای تامین کلسیم و بیوتین روزانه می‌بایست از مکمل های کلسیم دی و مولتی دیلی استفاده بفرمایید و رویال ژلی بیشتر برای تنظیم هورمون ها و سلامت مغز و اعصاب و تقویت قوای جسمی و جنسی مناسب هست.

مهمان

من سالها هست که بیماری ام اس دارم و با مصرف رویال ژلی فوراور خیلی حالم بهتر شده و هم انرژی بیشتری در روز دارم و هم مشکلات فراموشی و افسردگی ناشی از بیماری کمتر شده و دیگه هیچ وقت مصرفش رو کنار نمیگذارم.
ممنون از محصولات خوب و اصل شما🌷

2
0
شهرام انوشیروانی

سلان وقت بخیر ، برای کسی که علایم آلزامر داره این قرص یا امگا رو پیشنهاد میدید ؟

2
0
پاسخ مدیر :

محصولات مناسب جهت پیشگیری و بهبود آلزایمر به ترتیب اولویت:

فوکوس
امگا
رویال ژلی
ویتامین سی
نوشیدنی آلوئه ورا

هر چه پکیج کاملتر باشه نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود

مهمان

سلام برای وزن گیری کودکان چه محصولی پیشنهاد میدین؟

1
0
پاسخ مدیر :

مولتی کیدز، عسل خالص فوراور و همچنین با مشورت پزشک مکمل آرجی پلاس

مهمان

سلام، خسته نباشین. ژل برای استرس و اضطراب هم مفیده؟. اگه مفیده چطور باید مصرف بشه؟

1
0
پاسخ مدیر :

بله برای سلامت مغز و اعصاب و تعادل و تقویت کل بدن مناسب هست
محتویات و دستور مصرف محصولات فوراور در پایان توضیحات فارسی هر محصول در سایت فوراور ایران و همچنین روی خود محصول نوشته شده

مهمان

با سلام و احترام
اگه این قرص بصورت مکیدنی استفاده بشه و نه بصورت زیر زبانی  جذب قرص کم میشه؟ زیرزبانی یه کم سخته!

1
0
پاسخ مدیر :

نه موردی نداره
اما جویده یا قورت داده نشه تا با گذر زمان در دهان جذب مخاط زیر زبان بشه

Mohamad moazemi

سلام خسته نباشید،میخواستم ببینم هر قرص چند میلی گرم رویال ژل داخلش هست؟ممنون

1
0
پاسخ مدیر :

جدول مشخصات و مواد تشکیل دهنده هر محصول در پایان توضیحات فارسی محصول در سایت فوراور ایران به صورت یک فایل پی دی اف قرار داده شده که میتونید دانلود و ملاحظه بفرمایید

مهمان

سلام وقت بخیر و خسته نباشید
ژل رویال برای آلرژی فصلی خوبه ؟
من میتونم مصرف کنم ؟

1
0
پاسخ مدیر :

بله در کنار نوشیدنی آلوئه ورا، مکمل بی پروپولیس و مکمل ویتامین سی به سم زدایی و پاکسازی بدن و بهبود آلرژی و حساسیت های فصلی کمک میکنند.

مهمان

سلام درود بنده ضعف اسپرم و مشکل واریکوسل دارم مدتی از کپسول رویال جنسینگ ایرانی استفاده کردم ولی خیلی تاثیر نداشت شما چه محصولی پیشنهاد میدین

1
0
پاسخ مدیر :

قطعا کیفیت، اثر و عوارض محصولات ایرانی با محصولات خالص و ارگانیک فوراور امریکا متفاوت هست.
بیماری واریکوسل در آقایان شایع هست و درجه شدت داره و ممکن هست منجر به ناباروری بشه و اگر شدتش بالا باشه نیاز به جراحی می باشد

اما در هر حال محصولات زیر جهت پیشگیری و بهبود این مشکل و کمک به باروری و تقویت اسپرم مناسب می باشند:

بری نکتار
رویال ژلی
امگا
گارلیک تایم
ویتولایز آقایان
مولتی ماکا

مهمان

ژل رویال را باید در فریزر نگهداری کرد چطور این قرص شده است؟

1
0
پاسخ مدیر :

خیر رویال ژلی فوراور یخچالی نیست و در طبیعت هم ژل رویال در کندوی زنبور عسل تولید و در دمای محیط نگهداری میشود.

مهمان

سلام محصولی رو دارید که برای بیماری لوپوس مناسب باشه

0
0
پاسخ مدیر :

سلام
محصولات فوراور مناسب برای بهبود SLE
نوشیدنی بری نکتار
بی پروپولیس (بره موم عسل)
نیچرمین فوراور (مکمل مواد معدنی)
ویتامین سی فوراور (به همراه جو دوسر)
مکمل سیر و آویشن فوراور

مهمان

سلام خسته نباشد، من شنیدم که رویال ژلی باید بصورت همون ژل و عسل مصرف بشه برای خواص بیشترش ، نظر شما چیه؟ایا این شرکت بصورت ژلیش رو نداره؟

0
0
پاسخ مدیر :

رویال ژلی فوراور از اسمش پیدا هست که همون ژل خالص رویال هست که به صورت حبه قرص برای استفاده آسان تبدیل شده و مکیدنی هست.

جدول مشخصات و مواد تشکیل دهنده هر محصول در پایان توضیحات فارسی محصول در سایت فوراور ایران به صورت یک فایل پی دی اف قرار داده شده که میتونید دانلود و ملاحظه بفرمایید.

مهمان

سلام اگه قورت داده بشه چی؟

0
0
پاسخ مدیر :

برای جذب و تاثیر بیشتر و سریعتر ژل رویال فوراور، بهتره مکیدنی یا زیر زبانی استفاده شود

مهمان

برای مقابله با سرطان پیشرفته مکمل های فور اور تاثیر گزار هستن ؟

0
0
پاسخ مدیر :

در صورت داشتن بیماری خاص از جمله سرطان، استفاده از هر مکملی حتما میبایست زیر نظر پزشک متخصص مربوطه انجام شود و استفاده از مکمل ها در طول دوره شیمی درمانی یا پرتودرمانی توصیه نمیشود.

محصولات پیشنهادی:
نوشیدنی خالص آلوئه ورا
مکمل پروپولیس
مکمل رویال ژلی
امگا
ویتامین سی
مکمل گارلیک تایم (سیر و آویشن)

مهمان

لطفا بفرمایید برای افراد دیابتی هم مفید هست؟

0
0
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشکتون بله
و نوشیدنی آلوئه ورای فوراور در کنار مکمل های فیلدز آف گیرینز و گارلیک تایم به کنترل دیابت کمک میکنند

محیا مدسی

سلام این محصول برا افراد با بیماری پارکینسون هم خوبه ؟ و ضرری ندارد؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله جهت پیشگیری و بهبود بیماری پارکینسون پکیج کامل زیر با مشورت پزشک پیشنهاد میشود:
نوشیدنی آلوئه ورا، مکمل فوکوس، مکمل امگا، مکمل رویال ژلی، مکمل نیچرمین، مکمل ویتامین سی

محیا مدسی

وقت بخیر
تعداد مصرف برای پارکینسون همون دو عدد در روز پیشنهاد میشه یا ۳ تا ؟

0
0
پاسخ مدیر :

محتویات و دستور مصرف محصولات فوراور در پایان توضیحات فارسی هر محصول در سایت فوراور ایران و همچنین روی خود محصول نوشته شده و همون صحیح هست

محیا مدسی

منظورتون از مکمل امگا همون فوراور آرکتیک سى  هست؟

0
1
پاسخ مدیر :

بله آرکتیک سی فوراور به مکمل امگای فوراور معروف است.

محیا مدسی

سلام من این محصول رو تهیه کردم
چرا QR کدی ک رو در قرص هست رو وقتی سرچ می کنم هیچ محصولی پیدا نمیکنه و مینویسه با هیچ داکیومنت مچ نیست ؟

0
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا به دلیل روش فروش مستقیم و آنلاین و در نتیجه حذف واسطه و مغازه دار، نیازی به بارکد ندارند و بارکد درج شده روی برخی محصولات فقط بابت انبارگردانی محصول بوده و ارتباطی به بارکد های بین المللی ندارند و جهت اطمینان از سلامت و اصالت کالا پیشنهاد میشود از جای مطمئن خریداری بفرمایید.

مهمان

با سلام. ببخشید ژل رویالل مزه ویتامین سی میده؟

0
0
پاسخ مدیر :

رویال ژلی فوراور همون رویال خالص و طبیعی هست که به شکل حبه قرص شده و طعمی شبیه عسل و وانیل داره.

مهمان

سلام ، وقت بخیر

برای خانم بالای ۵۰ سال که یائسه شدن و دارای تغییرات خلق و گاه استرس و افسردگی هستن چه محصولی رو پیشنهاد میدید

0
0
پاسخ مدیر :

جهت تنظیم هورمون ها و پیشگیری و بهبود علائم و عوارض یائسگی، به ترتیب اولویت: ویتولایز بانوان، رویال ژلی، امگا، مولتی دیلی و نوشیدنی بری نکتار پیشنهاد میشه و در کنار هم نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود

مهمان

سلام چرا مقادیر ویتامینهایی که در مکمل میفرمایید را ذکر نمیکنید؟ من صرعئ و پروستات  دارم و باید بدانم میزان مواد متشکله هر قرص چقدر است.

0
0
پاسخ مدیر :

جدول مشخصات و مواد تشکیل دهنده هر محصول در پایان توضیحات فارسی محصول در سایت فوراور ایران به صورت یک فایل پی دی اف قرار داده شده که میتونید دانلود و ملاحظه بفرمایید

مهمان

سلام من کاشت مو انجام دادم و قرص هرتامین مصرف میکنم
واحساس خستگی و کمبود انرژی دارم و احساس میکنم زانوهام صدا میدن با اینکه وزنم 77 هست چه محصولی پیشنهاد میدید

0
0
پاسخ مدیر :

مکمل های نیچرمین یا مولتی دیلی، رویال ژلی و موو مناسب شما هستند و در کنار هم نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود

مهمان

سلام وقت بخیر
من این محصول رو برای مشکل قلبی که آنژیو شده خریداری کردم میشه راهنمایی کنید طریقه مصرف واینکه آیا واقعا برای قلب تاثیر دارد
البته دارو برای قلب استفاده میکنم. مصرف همزمانشون مشکل نداره

0
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه تداخلی ندارند و در قاعدگی هم قابل استفاده هستند
دستور مصرف هر محصول در سایت و همچنین روی لیبل خودش توضیح داده شده و جهت مصرف اکثر مکمل های طبیعی فوراور اگر توضیح داده نشده باشه، ساعت و قبل یا بعد از غذا خوردن خیلی مهم نیست و هر زمان راحت بودید میل بفرمایید، فقط بهتره نیم ساعت قبل و بعد از کلیه مکمل ها، چای و نوشابه و نسکافه و مواد کافئین دار استفاده نشود تا جذب ویتامین ها و مواد معدنی، بهتر و کامل تر انجام شود.

مهمان

سلام وقت بخیر
آیا استفاده از مکمل رویال ژلی باعث افت شدید فشار می‌شود یا امکان آلرژی به رویال ژل در افراد چگونه تست شود که بعد خریداری گردد

0
0
پاسخ مدیر :

خیر رویال ژلی فوراور باعث تعادل و کنترل فشار میشود و اتفاقا افرادی که افت فشار ناگهانی دارند با مصرف رویال ژلی فوراور به تنظیم سریع فشار کمک میکنند و البته از رویال برندهای دیگر و کیفیت و اثر آنها اطلاعی نداریم و قابل مقایسه با برند ارگانیک و خالص فوراور امریکا نیستند
امکان تست وجود ندارد زیرا همه جعبه ها پلمپ کمپانی هستند

زینب غیاثی

سلام.من مشکل کیست سینه و فیبروادونما سینه دارم.میتونم از ژل رویال استفاده کنم؟چون شنیدم ممنونه خوردن ژل رویال

0
0
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشک میتونید استفاده بفرمایید و پکیج کامل جهت بهبود کیست سینه شامل؛ نوشیدنی بری نکتار، ویتولایز بانوان، امگا و رویال ژلی یا مکمل پروپولیس هست

مهمان

سلام،من پرکاری تیروئید داشتم،تازه عددش تو رنج قرار گرفته.همچنین ذخیره تخمدانم پایینه.برای اقدام به بارداری کدام محصول رو پیشنهاد میدید؟

0
0
پاسخ مدیر :

برای تعادل و بهبود مشکلات تیروئید و همچنین سلامت رحم و تخمدان و باروری، پکیج زیر مناسب هست:
نوشیدنی آلوئه ورا، رویال ژلی، ویتولایز بانوان، مولتی دیلی

مهمان

سلام ببخشید بهترین مکمل تون واسه رشد مو و تقویت ساقه مو چیست؟

0
0
پاسخ مدیر :

به ترتیب اولویت مکمل‌های نیچرمین، دیلی و رویال ژلی و در کنار هم نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود
نوشیدنی آلوئه ورا هم جهت تقویت، آبرسانی و رشد بهتر فولیکول های مو مفید و موثر هست

مهمان

سلام آيا اين محصول براي افسردگي و بالا بردن سطح انرژي بدن خوبه؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله مکمل رویال ژلی در کنار مکمل های فوکوس، امگا و نوشیدنی آلوئه ورا پکیج کامل پیشگیری و بهبود افسردگی و سلامت مغز و حافظه و مقابله با آلزایمر و فراموشی هستند

مهمان

سلام و درود برای تونار مغزی گرید ۴ که تحت درمان و شیمی درمانی هستن خوبه ؟

0
0
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشکشون بله

مریم خسروی

سلام
من این قرص تهیه کردم اما روی جعبه کاملا به زبان ترکی نوشته شده !!! این محصول از ترکیه رسیده مگه فوراور از کشور آمریکا نیست؟!!

0
0
پاسخ مدیر :

کمپانی فوراور امریکا در بیش از ۱۷۰ کشور نمایندگی داره که اطراف ایران ترکیه، امارات و عراق هستند و محصولات از هر نمایندگی که گرفته بشه به زبان اون کشور لیبل و برچسب خوردند و همه اصل و تولید امریکا هستند و عبارت "ساخت امریکا" یا "Made in USA" روی لیبل محصولات درج شده است.

برای مثال بنز و ماشین های وارداتی زمانی که از امارات، عراق یا ترکیه وارد ایران میشن روی آیینه‌شون به عربی یا ترکی نوشته:
"اشیا از اون چیزی که میبینید به شما نزدیک تر هستند"

و این بدین معنی نیست که بنز رو آلمان تولید نکرده بلکه فقط برای استفاده مردم اون کشور لیبل با ترجمه قرار داده شده

سمیه بیدگلی

در یک کلام معجزه برای هر دردی!

0
0
مهمان

سلام برای کسی که لوپوس و درگیری کلیه داره چه مکملی رو پیشنهاد میکنید؟

0
0
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشکشون محصولات زیر جهت کنترل و بهبود بیماری لوپوس مناسب هستند:

نوشیدنی آلوئه ورا یا بری نکتار، مکمل پروپولیس، امگا، گارلیک تایم، ویتامین سی، نیچرمین

مهمان

سلام جهت درمان افسردگی و‌اظطراب موثره؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله مکمل رویال ژلی همراه مکمل های فوکوس و امگا برای پیشگیری و بهبود مشکلات عصبی و افسردگی مناسب هستند.

مهمان

سلام. من دختر هستم و سندروم پلی کیستیک دارم. چه محصولاتی رو  پیشنهاد میکنین و تا چه مدت؟ ایا واقعا این بیماری درمان میشه با محصولات فوراور؟

0
0
پاسخ مدیر :

پکیج کامل جهت پیشگیری و بهبود تخمدان پلی کیستیک و فیبروم و موارد مشابه شامل؛ نوشیدنی بری نکتار، ویتولایز بانوان، رویال ژلی و امگا می باشد.

محمدرضا مرادی

سلام ببخشید برای کودکان ۹ ساله هم ژل رویال توصیه میشه؟ اگه بله دوز مصرف هم بگید لطفا.  در کنار ژل رویال, مولتی کیدز و ال آرژنین هم میشه برای کودکان استفاده کرد؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله هر سه در صورت نیاز و با مشورت و دستور پزشکشون برای کودکان قابل استفاده هستند.

رقیه بشیرپور

سلام خسته نباشید این قرص افزایش وزن وافزایش اشتها هم داره یانه ؟واینکه همزمان این قرص رو با قرص آرکتیک سی همزمان میشه استفاده کرد ؟وبه چه صورت؟

0
0
پاسخ مدیر :

رویال ژلی به پر شدن عضلات صورت و بدن و تعادل اشتها کمک میکنه و باعث چاقی غیراصولی یا شکم و پهلو نمیشه
محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند و باید طبق دستور کمپانی که در صفحه هر محصول در سایت فوراور ایران ترجمه شده استفاده شوند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید.

رقیه بشیرپور

دوباره سلام ،یه سوال دیگه برا آرامش اعصاب کدوم محصولاتتون رو پیشنهاد میکنین؟ژل رویال و آرکتیک سی برا ی افسردگی وحملات پانیک مفید هستن یانه؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله مکمل های فوکوس، امگا، رویال ژلی، ویتامین سی در کنار نوشیدنی و دمنوش آلوئه ورا جهت پیشگیری و بهبود مشکلات اعصاب و افسردگی مفید و مناسب هستند

مهمان

سلام من پیش دکتر زنان رفتم و گفتن که زخیره تخمدانم خیلی پایینه و بهتره زودتر باردار بشم و اینکه بخاطر استرس توی شغلم خیلی بی میل هستم تو روابط جنسی شما چه پیشنهادی برای من دارید
با تشکر

0
0
پاسخ مدیر :

مکمل های ویتولایز بانوان، رویال ژلی و مولتی ماکا جهت تقویت و سلامت تخمک و بهبود باروری و قوای جنسی مفید و مناسب هستند و هر چه پکیج کاملتر باشه نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود.

آرش بنازاده

من در طول دوره رژیم غذایی و کاهش وزن ، احساس بی حالی و ناتوانی داشتم که به توصیه پزشک معالجم از محصول رویال ژل زنبور عسل روزانه بعد از صبحانه استفاده کردم . پس از یکهفته بی حالی من برطرف شد و پس از دوهفته مصرف محصول کاملا پر انرژی و متعادل شدم

0
0
مهمان

سلام قربان . آیا مصرف رویال ژلی در کودکان و نوجوانان باعث بلوغ زودرس میشود؟

0
0
پاسخ مدیر :

خیر رویال ژلی فوراور به دلیل اینکه کاملا طبیعی هست و به تعادل هورمون ها کمک میکند لذا در تنظیم بدن موثر بوده و با مشورت پزشک و در صورت نیاز برای کودکان هم قابل استفاده و بسیار مفید می باشد.

مهمان

سلام
من یک دوره نیچرمین استغاده کردم خوب ود
الان یکی دیگه سفارش دادم  فقط تا به دستم برسه یه هفته بین مصرف دوره دوم فاصه افتاد
نظرتون چیه
اثرش کم. میشه ایجو؟

0
0
پاسخ مدیر :

نه موردی نداره، محصولات فوراور داروی شیمیایی نیستند و وابستگی ندارند و بهتره مثل میوه و سبزی سالم روزانه همیشه در برنامه غذایی ما باشند.

مهمان

باسلام
بنده استرس زیادی داشتم و با مصرف چند نمونه از محصولات شما خیلی بهتر شدم و از شما و شرکت فوراور تشکر میکنم

0
0
محمد میرعباسی

درود و خسته نباشید...برای پاشنه درد و درد پاهم خوبه یا محصولات دیگه رو باید استفاده کنیم..راهنمایی بفرمایید..سپاس

0
0
پاسخ مدیر :

باید با مراجعه به پزشک و انجام آزمایش و عکس، علت درد مشخص شود تا محصولات مناسب مربوطه معرفی شود.

مهمان

تاريخ انقضا  اين محصول راميفرمايين ؟

0
0
پاسخ مدیر :

بالاترین تاریخ های موجود در کمپانی به صورت ماهیانه به دست ما میرسه و برای سراسر ایران ارسال داریم و معمولا حداقل بیش از یک الی دو سال به انقضا باقی هست
شما تا یک هفته پس از خرید میتونید برگشت کامل پول و محصولات رو داشته باشید، به شرطی که پلمپ محصولات باز نشده باشه

مهمان

سلام برای درمان نازایی و پایین بودن ذخیره تخمدان چه داروهایی از محصولات فور اور مناسب هستند و دوره مصرف چقدر هست

0
0
پاسخ مدیر :

ویتولایز بانوان در کنار مکمل های مولتی ماکا و رویال ژلی به بهبود و تقویت قوای جسمی و جنسی بانوان و همچنین سلامت تخمک و بهبود باروری و رفع نازایی کمک میکنند.

مهمان

سلام.ببخشیدپسم ۱۰سالشه ولاغروبدغذاست.میتونم ازابن قرص بدم بهش؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله کیدز و رویال ژلی یا بی پولن همراه نیچرمین جهت پر شدن بدن و تعادل اشتها مناسب هستند.

مهمان

با سلام و احترام.برای بهبود ناباروری ژل رویال موثرتر است یا ماکا؟

0
0
پاسخ مدیر :

به ترتیب اولویت ویتولایز های بانوان و آقایان در کنار مکمل های رویال ژلی و مولتی ماکا به بهبود و تقویت قوای جنسی و همچنین سلامت تخمک و اسپرم و بهبود باروری و رفع نازایی کمک میکنند.
.