فوراور سان لیپس (مرطوب کننده لب ضد آفتاب) Forever Sun Lips
ناموجود
5.0 / 1

سان لیپس فوراور (مرطوب کننده + ضد آفتاب) | Forever Sun Lips

قیمت: ۳۲۰,۲۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲۲۴,۲۰۰ تومان

لب ها یکی از حساس ترین مناطق پوست شما به شمار می رود. با استفاده از محافظ لب فوراور، از آنها به خوبی در برابر اشعه های UVB و UVA محافظت کنید. لب ها ممکن است با در معرض قرار گرفتن اشعه ماوراء بنفش خورشید، حالت و زیبایی خود را از دست بدهد. بنابراین با استفاده از این محصول بینظیر آلوئه ورا و نعنا، احساس شادابی را به لب ها خود هدیه دهید.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 462

کد محصول = ۴۶۲


مرطوب کننده لب ضدآفتاب فوراور | Forever Sun Lips TM

 

سان لیپس فوراور

خورشید، باد و آب و هوای سرد می‌توانند عوارض نامطلوبی بر بافت‌های ظریف بر جای گذاشته و موجب احساس ترک‌ خوردگی، زخم، سوزش، و احساس خشکی در لب‌ها شوند. حفاظت از لب‌ها در برابر آسیب‌های محیطی، به اندازه‌ی حفاظت از خود پوست اهمیت دارد. ولی متاسفانه ما معمولا توجه چندانی به این بافت‌ها نمی‌کنیم؛ زیرا تمام توجه ‌مان معطوف به مرطوب کردن صورت و بدن است. رژ لب ضد آفتابِ فوراور، یک بالم لب نرم‌کننده است که به ما کمک می‌کند تا از بافت‌های ظریف لب ‌هایمان در برابر خورشید و باد مراقبت کنیم و در عین حال، این محصول، احساس خنکی ‌ای مثل طعم نعنا به لب‌ها می‌دهد.


سان لیپس فوراور، هم چرب کننده لب، هم ضد آفتاب

 

سان لیپس فوراور | مرطوب کننده و ضد افتاب لب

باید به این نکته توجه داشت که آفتاب سوختگی، فقط در تابستان اتفاق نمی‌افتد بلکه در هر زمانی از سال می‌تواند روی دهد. سرما و خشکیِ موجود در فصل زمستان نیز می‌تواند به اندازه‌ی آفتاب تابستان سبب آسیب دیدگی لب‌ ها و حتی بدتر از آن نیز شود. رژ لب سان لیپس فوراور، با محافظت در برابر نور خوشید در طیف SPF30، سبب پیشگیری از آفتاب سوختگی می‌شود و لب‌ها را در برابر اشعه‌های UVA وUVB  (دو سطح مضر اشعه خورشیدی) محافظت می‌نماید.

این محصول را که به نوعی خواهر لیپس لب فوراور است، قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، و هر زمان دیگری که نیاز داشتید، میتوانید استفاده کنید. رژ لب ضد آفتابِ فوراور مانع آسیب دیدن لب‌ های شما در برابر اشعه مضر خورشید میشود و در عین حال، مواد گیاهی آرام ‌بخشی به لب ‌ها می‌رساند که سبب نرمی و آرامش لب‌ها و بهبود التهاب و ترک‌های لب می‌گردد.

رژ لب ضد آفتاب فوراور حاوی روغن دانه‌ی جوجوبا، روغنی شناخته شده و معروف است که برای پوست، خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد و می‌تواند به نرم شدنِ بافت‌های لب کمک نماید. از طرف دیگر، آلوئه ورا به عنوان ماده‌ طبیعیِ نرم کننده و آرامش بخش، لایه‌ای مرطوب ایجاد می‌کند. آلنتوین موجود در سان لیپس فوراور به تسکین پوست‌های حساس کمک می‌نماید و نعنای طبیعی سبب می‌شود رژ لب ضد آفتابِ فوراور، احساس خنکی به لب ها بدهد و التهاب بافت‌ها را بهبود بخشد.

رژ لب ضد آفتابِ فوراور سبب احیای پوست لب ‌ها می‌شود، از لب‌ها محافظت نماید و ترک‌ خوردگی و سوزش لب‌ ها را رفع مینماید. این محصول که دارای مواد تسکین دهنده است، از پوست در برابر تاثیرات خشکیِ باد و آب و هوای سرد مراقبت می‌کند و بافت‌های آسیب‌دیده، سرخ‌شده و ملتهب لب را تسکین می‌دهد. رژ لب ضد آفتابِ فوراور محصولی عالی برای مصرف روزانه است و هر کسی که به مراقبت از پوست خود اهمیت می‌دهد باید آن را استفاده کند.


خواص و ویژگی های سان لیپس فوراور

 

لیپس لب + ضد افتاب فوراور محصولی منحصر به فرد

  • حاوی ضد آفتاب SPF=30
  • محافظت کامل در برابر دو اشعه شدید خورشیدی UVA و UVB
  • دارای خواص روغن دانه جوجوبا و ژل خالص الوئه ورا برای ترمیم بافت لب ها
  • حاوی عصاره نعنای خنک برای حس خوب به لب ها
  • مقاومت ضد آفتاب در برابر آب تا 80 دقیقه
  • جلوگیری از آفتاب سوختگی لب ها

وزن خالص: ۴،۲۵ گرم

دستور مصرف: قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، یا هر زمان دیگری که لب‌ها نیاز به رطوبت دارند از این محصول استفاده کنید و هر زمان که نیاز شد، دوباره آن را مصرف کنید.

هشدار: روی زخم باز پوست و لب ها استفاده نشود و از مالیدن سان لیپس به چشم ها اکیدا خودداری شود.


شما عزیزان میتوانید علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی، برای مشاهده مشخصات دقیق این محصول، لینک زیر را لمس کنید.

تاییدیه محصول بدون گلوتن سان لیپس 

 

جهت مشاهده مشخصات دقیق فوراور سان لیپس اینجا را لمس کنید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Sun Lips
مهمان

من این محصولو خریدم یک روزه بدستم رسید. ممنون.

1
0
پاسخ مدیر :

در خدمتیم. امیدوارم با حال خوب استفاده کنید.