فوراور نیچر مین مکمل غذایی
5.0 / 87

فوراور نیچر مین (مواد معدنی) | Forever Nature Min

قیمت: ۱,۶۸۱,۸۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۱۷۷,۳۰۰ تومان

تقریبا ١٠ ٪ از مردم از کمبود ویتامینها و مواد معدنی رنج می برند. این محصول شامل بیش از ١٠ مواد معدنی ضروری و مفید که بر گرفته شده از دانه های طبیعی و گیاهان دریایی است، می باشد. این محصول برای بافت های سلولی و استخوان ها، تقویت پوست و مو و ناخن و همچنین آزاد سازی انرژی بسیار موثر و مفید است.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

کد کالا: 037
زمان تحویل: ۱ الی ۳ روز کاری

کد محصول = ۰۳۷


فوراور نیچرمین (مواد معدنی) | forever nature min

فوراور نیچرمین مکمل مواد معدنی و مغذی

می دانید که املاح و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در بدن داشته و تاثیر زیادی در سوخت و ساز بدن دارند. در واقع این مواد از جمله پتاسیم و سدیم در ایجاد انقباض عضلانی که منجر به حرکت می شود  نقش داشته و املاح و مواد معدنی مثل روی و آهن نیز در موارد مختلف از جمله حمل هموگلوبین و سلامت ناخن و مو تاثیر گذار هستند. از این رو همیشه باید در حد تعادل باشند. مکمل غذایی نیچر مین فرمولی پیشرفته از کانی های بیولوژیکی است. این محصول فوراور ترکیبی است از مواد معدنی طبیعی گرفته شده از رسوبات بستر دریا، با توان و‌کیفیت بسیار بالاتر از مواد شیمیایی.


پیشنهاد به مطالعه مقاله: راه های پیشگیری از بیماری ها با مکمل های غذایی ارگانیک


نقش مواد معدنی در بدن

nature min forever مکمل غذایی فوراور ایران

همانطور که میدانیم ۴ درصد وزن بدن را مواد معدنی تشکیل ﻣیدهد که از طریق خوراکی و مکملﻫﺎی غذایی تأمین شوند. تک تک مواد معدنی نقشی بسیار مهم در بدن ایفا ﻣیکنند.

 

  • نقش اصلی سازنده استخوان ها، دندان ها و مفاصل عناصری مانند کلسیم، فسفر و منیزیم هستند. این عناصر در حفظ سلامت استخوان ها، دندان ها و همچنین فعالسازی ژن ها نقش موثری دارند.
  • مواد معدنی همچون نمک های مفید به کنترل ترکیب مایعات بدن و سلول ها کمک میکنند.
  • همچنین مواد معدنی در عملکرد غده ی تیروئید نقش موثر داشته و باعث منظم شدن کارکرد این غده در بدن میشود.
  • مینرالﻫﺎیی مثل آهن وظایف حیاتی دیگری بر عهده دارند. این مینرالﻫﺎ روی کار آنزیمﻫﺎ و پروتئینﻫﺎ که برای به مصرف رساندن و آزادسازی انرژی ضروری هستند بسیار مؤثرند. از طرفی آهن نقش حمل هموگلوبین که در حفظ تعادل خون و اکسیژن رسانی تاثیر دارد مفید است.

 فواید مکمل فوراور نیچرمین

نیچر مین فوراور خالص از طبیعت

همانطور که در اسم این محصول مشخص است دارای مواد معدنی با کیفیت بسیار بالاست و فوایدی از جمله:

  1. سلامتی مو و ناخن و پوست بدن، عنصر روی خالص در نیچر مین در مهم را انجام میدهد.
  2. کلسیمی که در این مکمل وجود دارد در سلامت مفاصل و محکم سازی استخوان کمک فراوان می کند.
  3. برای سلامت و پیشگیری از کمر درد فوق العاده مفید است.
  4. نیچر مین، در پیشگیری از کم خونی یا آنمی تاثیر دارد. 
  5. در بهبود آرتروز نقش مهمی ایفا میکند.

ذکر چند نکته مهم در مورد محصول نیچرمین فوراور

فوراور نیچرمین حاوی کلسیم فراوان

  1. حاوی ١٠٠٠ میلی گرم کلسیم است یعنی شخصی که روزانه ۶ عدد قرص نیچرمین استفاده می کند، علاوه بر دریافت مواد آلی و معدنی میزان کلسیم مورد نظر را نیز دریافت می کند.
  2. ۶۶۵ میلی گرم فسفر (دی کلسیم فسفات) دارد. فسفر عنصری است که برای عملکرد صحیح خود به حضور ویتامین D و کلسیم نیاز دارد که قرص نیچرمین حاوی هر دو آنهاست. فسفر برای دستگاه عصبی، مغز، استخوان و دندان و در مجموع برای کل فرایند فیزیولوژیک بدن مورد نیاز است.
  3. حاوی ۱۸ میلی گرم اهن است. دوز پیشنهادی برای مردان ١٠ میلی گرم و برای زنان ۱۸ میلی گرم است. البته زنان باردار یا شیرده به آهن بیشتری نیاز دارند. این ماده معدنی برای تولید هموگلوبین در خون لازم است. برای اینکه این ماده غذایی جذب شود به دو عنصر مس و منگنز احتیاج دارد که قرص نیچرمین حاوی این دو عنصر به همراه آهن میباشد.
  4. حاوی ٤٠٠ میلی گرم منیزیم است که درعملکرد صحیح اعصاب بدن و عضلات ضروری بوده و به نحو موثری به مقابله با استرس و افسردگی کمک می کند. منیزیم عنصری است که در بدن داخل فرایند تبدیل قند خون به انرژی نقش حیاتی دارد. منیزیم به جلوگیری از حملات قلبی نیز کمک می کند و به صورت ترکیب با کلسیم به عنوان یک ارامبخش طبیعی مؤثر است.
  5. این محصول همچنین حاوی روی ( مؤثر برای ساختن پروتئین، پیشگیری و بهبود ریزش مو و تقویت و سلامت مو و ناخن، تولید مایع منی در پروستات، کمک به روند التیام، باروری، پایین اوردن کلسترول و برقراری توازن PH) است.
  6. همینطور عنصر منگنز موثر درکنترل ریزش مو و ضد سرماخوردگی، رفع خستگی، بهبود حافظه و کاهش تحریک پذیری دستگاه عصبی میباشد.
  7. حاوی سلنیوم که بعنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل میکند.

 ترکیبات فوراور نیچرمین

این مکمل ترکیبی از مواد معدنی مورد نیاز بدن بوده و آن ها را در حد تعادل حفظ می کنند. این ترکیبات شامل: کلسیم، آهن،  فسفر،  ید، منیزیم ، روی، سلنیم ، مس، منگنز، مولیبدنوم، وانادیوم هستند.

محتوی: ۱۸۰ عدد قرص

روش مصرف:روزانه ۳ وعده، هر بار ۲ عدد


شما با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه کاتالوگ محصول مواد معدنی فوراور منتقل میشوید.

گواهینامه گلوتن فری فوراور تاییدیه استفاده محصولات فوراور برای افراد وگان

دانلود کاتالوگ فوراور نیچر مین

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده جدول مشخصات و خواص محصول کلیک کنید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Nature Min
مهمان

سپاس از توضیحات کاملتون.

53
10
پاسخ مدیر :

سلامت و پیروز باشید.

مهمان

من مکمل های زیادی استفاده کردم برای تقویت موهام. 25 سالمه و تو این سن برای خانم ها تقویت و زیبایی مو خیلی اهمیت داره. با گروه راز سلامت فوراور اشنا شدم و اولین مکملی که گرفتم همین نیچر مین بود. و الان حدود 2 ساله همچنان دارم استفاده میکنم و  مشکلات مربوط به موهای من که نازک شده بود و میریخت بطور کامل میتونم بگم برطرف شد. همیشه محصولات فوراور رو تبلیغ میکنم بدون چشم داشت.ممنون از جناب قائمی بخاطر آشنایی با فوراور.

23
6
پاسخ مدیر :

شما لطف دارید
امیدوارم همه عزیزان با استفاده از محصولات فوراور همیشه شاد و سلامت باشند.

مهمان

ببخشید نمیشه روزی یک عدد فقط مصرف کنیم ؟ من ۳ تا خوردم روز بعد مدام تشنه بودم ، تشنگی غیر طبیعی داشتم رفتم دکتر گفتن روزی یک عدد بیشتر نباید بخوری الان موندم که فایده داره خوردن روزی یکی اصن؟

9
5
پاسخ مدیر :

تشنگی قاعدتا نباید ربطی به نیچرمین داشته باشه و بهتره جهت نتیجه مطلوب حداقل روزی ۴ الی ۶ عدد استفاده بشه (بعد از هر وعده غذایی ۲ عدد) و نهایتا با آب فراوان میل بشه.

مهمان

سلام من هنوز استفاده نکردم و تازه دارم میخرم ...سوالم اینه که چند وقت باید مصرف کنم ایا با ی دوره موهام و کلسیم بدنم تامین میشه یا باید مادام العمر استفاده کنم ؟

8
3
پاسخ مدیر :

سلام. مکمل نیچر مین به دلیل داشتن تعداد بالای مواد معدنی خالص و طبیعی، برای بسیاری از مشکلات و بیماری ها بخصوص مشکلات مفصل و استخوان و عضلات، مفید و موثر هست و برای پوست و مو و ناخن هم پرفروش ترین مکمل فوراور هست و یک غذای کامل می باشد. طبق توصیه کمپانی استفاده سه دوره متوالی پیشنهاد میشه.

مهمان

مصرف مکمل نیچر مین با کورتون تداخلی ندارد؟؟

7
1
پاسخ مدیر :

سلام.
مکمل نیچرمین با کورتون موردی نداره و اکثر محصولات طبیعی فوراور، با داروهای شیمیایی تداخلی ندارند اما در صورت داشتن بیماری خاص بهتره با مشورت پزشک استفاده شوند.

Mahsa Ghanbari

از زماني كه اين محصول رو استفاده كردم واقعا تاثيرشو ديدم، يك مكمل عالي براي پوست و مو

7
5
پاسخ مدیر :

ممنون از نظر و حس خوب شما. رسالت فوراور ایران، ایجاد حس شادی و سلامتی برای شماست.

مهمان

سلام.برای افزایش اشتها و چاق شدن صورت و بدن شما کدام محصول رو پیشنهاد میدین؟

7
2
پاسخ مدیر :

سلام

جهت پر شدن صورت به ترتیب اولویت میتونید از محصولات زیر استفاده بفرمایید:

مکمل اچ ای یا مکمل کلاژن
مکمل رویال ژلی یا بی پولن
مکمل نیچرمین
پودر پروتئین اولترا

با مصرف همزمان مکمل های بالا، نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود.

مهمان

سلام وقت بخیر
با توجه به اینکه هر یک عدد قرص مکمل نیچر من در غالب مواد معدنی از جمله کلسیم قادر به تامین ۱۰۰ درصد نیاز روزانه فرد به اون ماده معدنی می باشد، پس چرا میزان مصرف پیشنهادی ۶ برابر نیاز طبیعی بدن برآورد شده است؟
به علاوه حضور همزمان کلسیم و آهن در این مکمل تداخلی در جذب این دو ایجاد نمیکند؟
با تشکر

6
2
پاسخ مدیر :

جدول مواد تشکیل دهنده ی نیچرمین بابت ۶ عدد قرص هست نه یک عدد و بالای جدول هم اشاره شده میزان موجود در ۶ عدد قرص. این محصول فوراور به کمک تکنولوژی AOS و همچنین به لطف روکش آلوئه ورای روی مکمل ها که بهترین حامل ویتامین و مواد معدنی برای سلول های مورد نظر هست، توانسته بیشترین جذب و تاثیر رو در مکمل های خودش ایجاد کنه.

مهمان

سلام.این دارو برای  ریزش چه نوع از ناحیه سر و برای همه سنین مناسبه؟
من  خانومی ۴۵ساله هستم و جلوی موهام خیلی ریخته و پسرم ۲۰ سالشه و اونم جلوی موهاش خیلی کم پشت شده

5
1
پاسخ مدیر :

سلام خدمت شما.
سلام
پکیج کامل بهبود ریزش و تقویت موی فوراور، به واسطه گیاه معجزه آسای آلوئه ورا و مکمل های گیاهی، هم از طریق موضعی و هم به صورت درونی به سلامت پوست و موی سر و تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مو کمک می کند.
هر چه پکیج کامل تر باشه، نتیجه سریع تر و بیشتر خواهد بود

اولویت ها و حداقل های پکیج تقویت مو و پیشگیری و بهبود ریزش مو:

رویال ژلی
نیچرمین
شامپو جوجوبا برای موی چرب یا رنگ نشده، شامپو سونیا برای موی خشک یا رنگ شده
مایع فعال ساز اکتیویتور.
علاوه بر این شما با جستجوی کد "1019" بالای سایت به صفحه پکیج هدایت میشید.

مهمان

سلام  من نیچرمن خریدم استفاده نکردم  میخواستم بدونم برای فشار خون ضرر نداره ؟؟؟ممنون

5
1
پاسخ مدیر :

نیچرمین به تنظیم فشار کمک میکنه و برای فشار خون بالا مفید هم هست.

مهمان

سلام . وقتتون بخیر .من یه دور از این مکمل نيچرمين  مصرف کردم . خواب آلودگی بهم دست میداد . همراه غدا مصرف میکردم . اصلا با غذایی که ارگانیک نیست موادش ،تاثیری داره این مکمل ؟؟؟ ! !

5
0
پاسخ مدیر :

سلام. مکمل نیچرمین نیاز مواد معدنی بدن رو تامین میکنه و برای افرادی که درگیر کمبود مواد معدنی یا استرس هستند باعث آرامش میشه.

الهام شیری

سلام..من مکمل رویال ژلی استفاده رو استفاده کردم دو دوره و بسیار راضی بودم رشد موهام زیاد شده بود خوالم تنظیم شده بود و استرسم تا حدی کنترل شده بود..ولی بعد از قطع مصرف مشکلاتم دوباره برگشت ریزش موهام ب حالت قبل از مصرف برگشت و خوابم دوباره کم شد..سوالم اینه ک محصولات خوراکی و مکمل های فوراور ایا تا زمان مصرف تاثیرگذارن؟برادرم ۲ماهه کاشت مو انجتم داده اگه مکمل نیچرمین رو مصرف کنه بعد از قطع دچار ریزش مو میشه؟

5
0
پاسخ مدیر :

سلام
محصولات فوراور دقیقا مثل میوه و غذای سالم روزانه و البته با کیفیت و تاثیر بسیار بالاتر و نیاز روزانه بدن می‌باشند و بسته به نیاز یا فقر بدن افراد میبایست همیشه در کنار غذای روزانه مصرف شوند و بهترین نتیجه با مصرف حداقل سه دوره پیوسته در سال هست.

مهمان

با سلام وقت تون بخیر باشه. من تازه از دیروز شروع کردم به مصرف نیچرمین.
دیروز یه دونه خوردم. توی معده ام حس چیزی شبیه به منفجر شدن خفیف داشتم.
امروز هم یه دونه خوردم اون حس رو داشتم ولی کمتر. طبیعی هست؟
لیبل روش هم عربیه ایرادی نداره طبیعی هست؟

5
0
پاسخ مدیر :

تا الان همچین فیدبکی از محصولات فوراور نداشتیم و دلیلش رو در چیز دیگری جویا شوید.
اگر از جای مطمئن محصول خریداری نشده و با ادامه مصرف مشکل برطرف نشد مکمل رو قطع کنید و نتیجه رو بررسی بفرمایید

مهمان

با سلام و احترام... درمورد آرتروز و درد مفاصل استفاده همزمان مکمل هایی مثل فوراور نیچرمین،فوراور آرکتیک سى و  فوراور موو مشکلی ایجاد نمی کند ؟ یا اینکه باید بعد از مصرف کامل یکی از مکمل ها ، مصرف دیگری را شروع کرد و یا اصلا مصرف  فوراور موو برای مشکل درصد مفاصل کفایت می کند و نیازی به مصرف مکمل دیگری ندارد.؟ با تشکر

4
0
پاسخ مدیر :

سلام خدمت شما. موردی نداره مصرف همزمان این مکمل ها. به دلیل اینکه تمامی ترکیبات این محصولات طبیعی بوده و اختلالی ندارند.
در کل جهت بهبود و کنترل بیماری‌های حرکتی و مفصل و دیسک و استخوان، پکیج زیر از محصولات فوراور میتونه کمک کنه.

طبق پیشنهاد کمپانی و بسته به میزان شدت و مشکل، حداقل سه ماه پیوسته استفاده از پکیج کامل(که در زیر اشاره شده) مورد نیاز هست و محصولات در اولویت:
نوشیدنی فریدام (در صورت داشتن دیابت یا قند با نوشیدنی آلوئه ورا جایگزین شود)
مکمل حرکت موو
و‌ مکمل نیچرمین
می‌باشد.

مهمان

سلام خسته نباشید
آهن موجود در این قرص برای آقایان مشکلی به وجود نمیاره؟منظورم اینه که اگه بخوان روزی۴تا۶عدد بخورن

4
1
پاسخ مدیر :

سلام. خیر موردی نداره. بهتره برای مشاوره دقیق یا با پزشک جدول خواص نیچر مین رو مطرح کنید یا با ما تماس بگیرید.

مهمان

سلام ، مصرف این قرص در دوران بارداری مشکلی نداره ؟

4
0
پاسخ مدیر :

سلام. خیر موردی نداره. ولی باز هم میتونین مشخصات کامل محصول رو به پزشک نشون بدین و کسب اجازه بفرمایید.

مهمان

سلام
من مکمل ترم و نیچرمین رو تهیه کردم طریقه ی مصرف این دو مکمل با هم به چه صورت هست؟ایا میتونم با هم استفاده کنم یا باید بعد از اتمام یک مکمل اون یکی رو شروع کنم

4
0
پاسخ مدیر :

سلام. خیر موردی نداره همزمان باشند چون کارکردشون متفاوت هست و تداخلی ندارن.

مهمان

سلام من از این قرص واسه درمان ریزش مو استفاده میکنم ولی الان مدتی هسته که دهانم طعم بدی داره و نمیتونم غذا بخورم، امکانش هست که از عوارض یا تداخل این دارو با چیز دیگه‌ای باشه!؟

4
1
پاسخ مدیر :

خیر.
برای یافتن علت به پزشک مراجعه کنید و میتونید از خمیردندان فوراور برای سلامت دهان و دندان و همچنین از نوشیدنی آلوئه ورا برای بهبود مشکلات و بخارات معده و روده استفاده بفرمایید.

مهمان

سلام
آیا وجود همزمان آهن و کلسیم در قرص نیچرمین باعث عدم جذبشون نمیشه؟

4
0
پاسخ مدیر :

خیر
ویتامین ها و مواد معدنی داخل نیچربین همراه ماده جاذب اونها قرار داده شده تا بهترین جذب و اثر رو داشته باشند.

مهمان

سلام
مصرف همزمان قرص نیچرمین با قرص جوشان ویتامین سی مشکلی به وجود میاره؟

4
1
پاسخ مدیر :

اگر ویتامین سی فوراور باشه بهتر هست و در کل مکمل های فوراور با داروهای دیگه تداخلی ندارند و در صورت داشتن بیماری، بهتره هر مکملی با مشورت پزشک مربوطه استفاده گردد.

مهمان

با عرض سلام. ايا قرص نيچرمين باعث چاقي مخصوصا چاقي شكم ميشه من الان يك ماهه دارم استفاده ميكنم شكمم گنده تر شده من براي جلوگيري از ريزش مو ورشد مجدد مو استفاده ميكنم

3
1
پاسخ مدیر :

سلام
نیچرمین به پر شدن صورت و عضلات کمک میکنه و باعث چاقی و اضافه وزن غیراصولی نمیشه.
ممکنه علت چاقی شکم شما نوع تغذیه و یا افزایش اشتها باشه که در این مورد نیز تاثیر پذیری اشتها بابت قبل یا بعد از غذا خوردن مکمل ها کاملا بستگی به شرایط بدن داره و اگر میخواید اشتها کنترل بشه خودتون زمان مناسب مکمل رو امتحان و پیدا کنید.

مهمان

سلام وقت بخیر ..ببخشید میخواستم بپرسم نیچرمین فشار پایین میندازه ؟؟واینکه دختر من کم کاری غدد فوق کلیه داره میتونه از این قرص استفاده کنه ؟؟چون دائم فشارش پایینه

3
0
پاسخ مدیر :

همچین فیدبکی تا به حال دیده نشده و با مشورت پزشک میتونن استفاده کنند.

مهمان

سلام.من به تازگی شروع کردم نیچر باشامپوجوجوبا..سوالم اینه ک خارش پوست سرم ب همراه ریزش مو رفع میشه؟؟

3
2
پاسخ مدیر :

سلام. با مداومت و صبوری بله
و پیشنهاد میشه بعد از حمام از کرم آلوئه وراژلی یا اکتیویتور و یا اسپری فرست استفاده کنید.

مهمان

سلام من یائسه شدم وکیست سینه هم دارم.دکترگفته سویاورازیانه برام خوب نیست.دلم میخوادصورتمم پربشه.این محصول برای من مناسبه؟باعث فعالی کیست سینه که نمیشه؟؟

3
2
پاسخ مدیر :

سلام. بله کمک میکنه و موردی نداره

جهت بهبود کیست سینه و عوارض یائسگی هم میتونید از محصولات زیر نتیجه خوبی بگیرید:

نوشیدنی بری نکتار
مکمل آبتاکر
مکمل امگا
مکمل ویتو‌لایز بانوان
مکمل رویال ژلی

مهمان

سلام.فقط صورتمون چاق بشه نه بدن باید چی مصرف کنیم ؟

3
0
پاسخ مدیر :

جهت پر شدن صورت به ترتیب اولویت میتونید از محصولات زیر استفاده بفرمایید:

مکمل اچ ای یا مکمل کلاژن
مکمل رویال ژلی یا بی پولن
مکمل نیچرمین

با مصرف همزمان مکمل های بالا، نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود.

مهمان

سلام وقت بخیر من اگه بخوام روزی ۴ عدد بخورم طریقه مصرفش چجوریه؟

3
1
پاسخ مدیر :

دستور مصرف همه محصولات در پایان توضیحات فارسی هر محصول در سایت فوراور ایران و همچنین روی خود محصول نوشته شده

پیشنهاد میشه بعد از هر وعده غذایی یک الی دو عدد و حداقل سه‌چهار عدد در روز میل بشه.

مهمان

من درموبلا میخورم ....برای مو خوبه بنظرتون و عوارضی نداره؟؟؟

3
0
پاسخ مدیر :

سلام
ما فقط نماینده محصولات فوراور امریکا هستیم و از سلامت و اصالت و تاثیر محصولات برندهای دیگه اطلاعی نداریم
برای مراقبت و سلامت و رشد مو، مکمل نیچرمین و مکمل رویال ژلی عالی هستند همچنین به صورت موضعی شامپو جوجوبا، اسپری فرست و مایع فعالساز اکتیویتور میتونن به تقویت و رشد مو کمک کنند.

مهمان

با سلام من این محصول رو تهیه کردم از جای دیگه ولی الان با پیج شما آشنا شدم متوجه شدم این محصول عربیه
ب نظر شما این محصول با اینکه عربی هست،اصل هست یا خیر ممنوم میشم راهنمایی کنید

3
0
پاسخ مدیر :

سلام. محصولات فوراور عموما تقلبی ندارند و نوشته های عربی به دلیل نمایندگی امارات فوراور است که مخصوص این کشور با زبان عربی لیبل خورده میشود. سعی بفرمایید محصولات رو از نمایندگی های معتبر و مورد تایید سفارش دهید.

مهمان

سلام وقتتون بخیر من از این قرص استفاده کردم ولی نتیجه مطلوبی دریافت نکردم حتی احساس میکنم موهام کم پشت تر شده، امکانش هس منو راهنمایی کنید.

3
2
پاسخ مدیر :

سلام و عرض ادب.
لطفا علت ریزش مو رو با دادن آزمایش و مراجعه به پزشک بررسی بفرمایید
اگر علت عصبی یا هورمونی باشه حتما در کنار نیچرمین نیاز به مکمل رویال ژلی و ویتولایز هم هست
و در کل حتما از محصولات موضعی مناسب مثل شامپوی جوجوبا در حمام و اسپری فرست یا مایع اکتیویتور پس از حمام استفاده بفرمایید تا پکیج کامل درونی و موضعی، تاثیر بیشتر و سریعتری داشته باشه

مهمان

سلام وقتتون بخیر برای افزایش وزن تاثیر داره؟با یک دوره مصرف؟؟

3
0
پاسخ مدیر :

بله موثر هست اما مقدار مصرف بستگی به نیاز و فقر بدن افراد داره و پیشنهاد میشه جهت بهترین نتیجه حداقل سه دوره از پکیج کامل مربوطه استفاده بشه.
پکیج کامل افزایش وزن سالم و پر شدن بدن و عضلات شامل: نیچرمین، رویال ژلی، بی پولن، پودر اولترا و مولتی ماکا میشه.

مهمان

آیا نیچر مین تاثیری در تیره شدن موهای سفید داره؟

3
1
پاسخ مدیر :

بله نیچرمین و بی پولن در کنار نوشیدنی خالص آلوئه ورا، به دلیل تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز تغذیه پوست و مو، به سلامت موها و رفع سفیدی اونها کمک میکنند.

مهمان

سلام خسته نباشین
جسارتا دوتا سوال داشتم، اول اینکه استفاده سر خود و بدون هماهنگی دکتر از این محصولات هیچ مشکلی نداره؟
سوال دومم این که استفاده رویال ژلی و نیچرمن باهم در طول روز تداخلی ایجاد نمیکنه؟

3
1
پاسخ مدیر :

درود بر شما.
محصولات فوراور امریکا داروی شیمیایی نیستند که نیاز به تجویز پزشک داشته باشند، مکمل های کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید.

سمیه اسفندیار پور بروجنی

سلام برای خشکی چشم و بلفاریت چشم و رفع خستگی چشم پیشنهادتان چیست

3
0
پاسخ مدیر :

سلام. آی ویژن، امگا و بری نکتار پیشنهاد میشه و برای التهاب موضعی هم لیپس و کرم پروپولیس.

مهمان

تازه دارم استفاده میکنم

3
0
somaye zeynali

چند دوره باید استفاده کردسلام از مکمل نیچرمین برای درمان ریزش مو

3
0
پاسخ مدیر :

بستگی به نیاز بدن داره و بهترین نتیجه با مصرف حداقل سه دوره پیوسته (سه ماه متوالی) از پکیج کامل مربوطه هست.
پکیج کامل بهبود ریزش مو شامل:
نیچرمین، رویال ژلی، شامپو جوجوبا، اسپری فرست یا مایع فعالساز اکتیویتور

عظیم جدگال

سلام برای اضافه وزن هم مفید هست یا خیر

3
0
پاسخ مدیر :

برای پر شدن صورت و بدن و عضلات و در نتیجه اضافه وزن سالم مناسب هست و باعث چاقی غیر اصولی نمیشه

میثم محبی

با سلام مصرف قرص بعد از وعده غذایی هست یا قبل از اون؟

3
0
پاسخ مدیر :

نیچرمین بعد از غذا استفاده شود
اما در کل جهت مصرف اکثر مکمل های طبیعی فوراور که هدف آنها تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد، مانند میوه و سبزی سالم روزانه، ساعت و قبل یا بعد از غذا خوردن خیلی مهم نیست و هر زمان راحت بودید میل بفرمایید، فقط بهتره نیم ساعت قبل و بعد از کلیه مکمل ها، چای و نوشابه و نسکافه و مواد کافئین دار استفاده نشود تا جذب ویتامین ها و مواد معدنی، بهتر و کامل تر انجام شود.

مهمان

باسلام، من کم کاری تیروئید دارم از مکمل نیچرمین استفاده میکنم، یک هفته ای هست که مکملم تموم شده و علائمی همچون پفی زیر چشم و بیحالی در خودم میبینم، با خوردن نیچرمین حال خیلی خوبی داشتم و اثر مفیدش در من پیدا بود، البته که باید تست تیروئید رو بدم تا مطمئن باشم. در مورد مو و ناخن هم تغییری با خوردن این مکمل ندیدم

3
0
پاسخ مدیر :

بهترین نتیجه با مصرف حداقل سه دوره پیوسته از پکیج کامل مربوطه اتفاق میفته و اگر بیماری خاصی دارید حتما باید تحت نظر پزشک و از داروهای مربوطه استفاده بفرمایید، چون محصولات فوراور دارو نیستند و ادعای درمان هم ندارند، یک سری مکمل های طبیعی و سالم حاوی ویتامین ها و مواد معدنی روزانه برای تامین نیاز بدن و پیشگیری از بیماری ها هستند که میبایست همواره در طول همر مفید استفاده شوند.

فهیمه بیگی

من دومین بسته را هم سفارش دادم . برای کم خونی و ضعف و ریزش موی سر عالی جواب داد . ممنون از فوراور برای این مکمل عالی . فقط خوردنش یکم سخته ، اونم بدلیل سایز بزرگ قرصها و حالت کچی اون . کاش برای این مشکل تدبیری اندیشیده شود .

3
0
مهمان

من قصد استفاده از این قرص رو داارم ولی کم کاری تیروئید دارم و تیروکسین مصرف میکنم . میخواستم بدونم مشکلی ایجاد نمیکنه؟

2
1
پاسخ مدیر :

سلام روز بخیر
نیچرمین خودش برای تعادل تیروئید مناسب هست.
اما در صورت داشتن بیماری پیشنهاد میشه هر مکملی رو با مشورت پزشک مریوطه استفاده بفرمایید

مهمان

برای روشن کردن پوست صورت کدوم محصول فور آور خوبه

2
0
پاسخ مدیر :

کرم ترمیم آرتری فکتور
لایه بردار اسکراب
ضدلک اپی بلانک
ضدآفتاب فوراور
ماسک دریایی و ماسک حرفه ای فوراور

همگی به روشن شدن پوست کمک میکنه
اگر علت تیرگی یا لک درونی باشه مانند مشکلات کبدی و هورمونی و بیماریهای پوستی، حتما محصولات درونی مربوطه در کنار محصولات موضعی استفاده شود.

مهمان

سلام،من دنبال پر شدن صورتم بودم ک این محصول رو ب من معرفی کردن،اما متأسفانه ب نتیجه ای ک میخواستم نرسیدم،هیچ تآثیری رو صورتم نداشت،پیشنهاد شما چیه

2
0
پاسخ مدیر :

جهت پر شدن بدن و صورت به ترتیب اولویت میتونید از محصولات زیر استفاده بفرمایید:
مکمل رویال ژلی یا بی پولن
مکمل اچ آ
مکمل نیچرمین
پودر پروتئین اولترا
مکمل آرجی پلاس
با مصرف همزمان مکمل های بالا، نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود.

مهمان

سلام. من حدود دوسال از مکمل پرفکتیل برای پوست و موهام استفاده میکردم، که متاسفانه دیگ وارد نمیشه، خواستم بدونم از کدوم محصولاتتون میتونم به عنوان جایگزین برای پرفکتیل استفاده کنم؟ که زینک و مواد معدنی و ویتامینهایی مثل پرفکتیل داشته باشه.

2
0
پاسخ مدیر :

نیچرمین جایگزین مناسبی هست
و میتونید از مکمل رویال ژلی هم در کنار نیچرمین برای سلامت پوست و مو بهره مند باشید.

مهمان

سلام باعث رشد موهای زائد نمیشه ؟من موهام خیلی کم حجم و کم جون هست و تارهای نازک جواب میگیرم اگه استفاده کنم

2
0
پاسخ مدیر :

سلام روز بخیر.
خیر
نیچرمین به تغذیه و تقویت ریشه و فولیکول های مو کمک میکنه و حاوی مواد معدنی طبیعی مورد نیاز و مفید برای بدن همه افراد هست.

سجاد بختیاری

سلام اگه در روز دو وعده و هر وعده یک قرص بخورم تاثیر گزار هست ؟

2
0
پاسخ مدیر :

طبق طراحی متخصصین و دانشمندان کمپانی، مقدار مواد معدنی مورد نیاز روزانه در ۶ عدد قرص نیچرمین جا داده شده و با مصرف تعداد کمتر، قطعا نیاز روزانه بدن تامین نخواهد شد و نتیجه و اثر محصول نیز کمتر و دیرتر خواهد بود.

مهمان

ناخن های من همیشه ترد و شکننده بود اما بعد از استفاده نیچرمین باور نمیکنم که ناخن های خودم باشن و عالی شدند

2
0
مهمان

سلام وقتتون بخیر.من 5 ماهه رژیم لاغری گرفتم. برا ربزش موهام نیچرمین مصرف کردم و کلی مکمل دیگه.از امگا3 گرفته تا ویتامین دی و ...ولی موهام وحشتناک ریزش پیدا کرده.2دوره نیچر مین مصرف کردم هیچ جوابی نگرفتم.نمیدونم چیکار کنم دیگه...

2
0
پاسخ مدیر :

بسته به مقدار و شدت فقر و نیاز بدن به ویتامین های مورد نیاز، می بایست حداقل ۳ تا ۶ دوره پیوسته از پکیج کامل درونی و بیرونی ریزش موی فوراور استفاده بفرمایید
پکیج کامل شامل نیچرمین، رویال ژلی، شامپو جوجوبا و اسپری فرست می باشد
و اگر هورمونها منظم نیست حتماً از مکمل ویتولایز در کنار پکیج بالا استفاده شود

امیرمحمد فریدونی

سلام وقت بخیر...مکمل نیچر مین فقط برای جلوگیری از ریزش مو استفاده میشه یا برای رویش مجدد هم موثره؟؟ من ریزش مو ارثی دارم.

2
1
پاسخ مدیر :

برای هر دو مورد مفید و مناسب هست و بهتره همراه پکیج کامل رشد و تقویت مو بخصوص شامپو جوجوبا و مایع فعالساز اکتیویتور استفاده بشه.

مهمان

سلام وقتتون بخير، ميخواستم بدونم تاريخ اكسپاير اين محصول كي هست؟

2
0
پاسخ مدیر :

ما نماینده مستقیم محصولات اصل فوراور امریکا در ایران با بیش از ۱۰ سال قدمت و سایت معتبر و قدیمی فوراور ایران همراه درگاه امن بانک، شماره تماس ثابت و پاسخگو هستیم

بالاترین تاریخ های موجود در کمپانی به صورت ماهیانه به دست ما میرسه و برای سراسر ایران ارسال داریم

شما تا یک هفته پس از خرید میتونید برگشت کامل پول و محصولات رو داشته باشید، به شرطی که پلمپ محصولات باز نشده باشه

در تاریخ اردیبهشت ۱۴۰۱، انقضای نیچرمین ۲۰۲۴ هست.

مهمان

سلام  وقت بخیر من مشکل کمبود کلسیم و لاغری صورت دارم و مشکل گوارشی هم دارم آیا میتونم از نیچرمن استفاده کنم با توجه به اینکه تعداد قرص‌ها زیاده و ممکنه معده ام هضم نکنه

2
0
پاسخ مدیر :

بله نیچرمین و رویال ژلی در کنار نوشیدنی آلوئه ورا که معده و گوارش رو پاکسازی میکنه به پر شدن سالم صورت و بدن شما بدون مشکلات گوارشی کمک میکنند.

رکسان اسماعیلی

درود، وقت بخیر
حتما باید روزی ۶ عدد مصرف شود؟ روزی یک یا دو عدد تاثیرگزار نیست؟

2
0
پاسخ مدیر :

دستور مصرف بر اساس پیشنهاد محققین و دانشمندان خود کمپانی فوراور هست که محصول رو تولید کردند و به منظور تامین نیاز روزانه بدن بر اساس جمع ویتامین هایی هست که در هر عدد قرص قرار داده شده تا بهترین نتیجه و تاثیر حاصل بشه

اگر کمتر مصرف بشه قطعا نتیجه کمتر و دیرتر خواهد بود.

مرجان جوادی

محصولات فوراور بسیار علی هستند- من از محصول نیچر مین و دیلی و ویتولایز هر کدوم سه دوره از این برند استفاده کردم تابحال- فوق العاده عالی هستند

2
1
مهمان

سلام من چند وقت پيش براي جلوگيري از ريزش مو هيرايكس استفاده كردم ولي ريزشم چند برابر شد و دچار لكه بيني شدم با قطع قرص ريزشم بهتر شد. مي خواستم ببينم آيا نيچرمين مفيده برام يا ممكنه مثل هيرايكس بهم نسازه؟

2
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا منع مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

برای بهبود ریزش مو، مکمل های نیچرمین و رویال ژلی در کنار شامپو جوجوبا پیشنهاد میشود.

مهمان

سلام ایا برای کسی ک بچه شیر میده مضر نیست؟

2
0
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشک موردی نداره و باعث غنی شدن شیر و تقویت رشد نوزاد هم خواهد شد.

مهمان

سلام وقت بخیر.من این قرص رو دارم اما از انقضاش یک سال گذشته.دیگه قابل استفاده نیست؟

2
0
پاسخ مدیر :

مکمل های فوراور به دلیل اینکه ارگانیک هستند و مواد نگهدارنده و شیمیایی ندارند بهتره نهایتا طی یکی دو ماه بعد از باز شدن پلمپ استفاده شوند و به مرور خواص خودشون رو از دست خواهند داد.
در صورتی که پلمپ محصول باز نشده باشه تا زمانی که تاریخ انقضا دارند به راحتی قابل استفاده هستند.

مهمان

سلام وقت شما بخیر
خواستم بدونم این مکمل ریزش موی ارثی رو هم قطع میکنه؟آیا تضمینی وجود داره؟

2
0
پاسخ مدیر :

بستگی به نظر پزشک شما داره و محصولات فوراور داروی شیمیایی نیستند و ادعای درمان ندارند و با توجه به اینکه میزان تاثیر مکمل‌ها و داروها کاملا بستگی به شرایط بدن افراد داره و فرمول مشخصی برای همه وجود نداره، هیچ پزشک و داروخانه و داروسازی به شما ضمانت نخواهد داد و هر گونه ضمانت به معنی کلاهبرداری هست.

مهمان

سلام، ببخشید شما توی محصولاتتون چیزی به عنوان پودر کلاژن برای استخوان دارید؟

2
0
پاسخ مدیر :

مارین کلاژن و قرص کلاژن اینفینیت و همچنین مکمل حرکت موو که حاوی کلاژن و هیالورونیک اسید هست برای سلامت استخوان و مفاصل مناسب هستند

فریبا اعتمادی

سلام من ۲۵ ساله هستم به دلیل هورمون های زیاد مردانه ایی که دارم ریزش موی بسیار زیادی دارم شما کدوم محصول رو پیشنهاد میکنید؟

2
0
پاسخ مدیر :

نیچرمین در کنار رویال ژلی و ویتولایز به بهبود ریزش موهای هورمونی و ژنتیکی کمک میکنند

مژده ارشادی

من سالهاست که از این محصول هم خودم استفاده می کنم و هم برای مراجعانم معرفی می کنم  و حقیقتتا جایگزینی تاحالا نداشته

2
0
مهمان

سلام روز بخیر من مشگل سیاتیک دارم۱ ماه است که کمر و پام درد میکنه چند روزه که دارم ازاین دارو استفاده میکنم آیا مآثر هست برای درد من؟

2
0
پاسخ مدیر :

جهت پیشگیری و بهبود مشکل سیاتیک، پکیج کامل مربوطه شامل؛ نوشیدنی فریدام، مکمل موو (یا اچ آ)، مکمل امگا و مکمل نیچرمین (یا کلسیم دی) فوراور پیشنهاد میشود و هر چه پکیج کاملتر باشه نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود و بهترین نتیجه بسته به شدت و مدت مشکل شما با مصرف حداقل سه دوره پیوسته از پکیج کامل مربوطه اتفاق میفته

حمید آهار

تاریخ مصرفش تموم نشده ؟

2
0
پاسخ مدیر :

بالاترین تاریخ های موجود در کمپانی به صورت ماهیانه به دست ما میرسه و برای سراسر ایران ارسال داریم و معمولا حداقل بیش از یک الی دو سال به انقضا باقی هست
شما تا یک هفته پس از خرید میتونید برگشت کامل پول و محصولات رو داشته باشید، به شرطی که پلمپ محصولات باز نشده باشه

مهمان

سلام ببخشید برای اقدام به باراری مشکلی ندارد؟

2
0
پاسخ مدیر :

جهت اقدام به بارداری محصولات زیر مناسب هستند که مواد معدنی نیچرمین با اونها تداخلی نداره و مفید هم هست:
ویتولایز آقایان و بانوان، رویال ژلی، مولتی ماکا، مولتی دیلی، نوشیدنی بری نکتار

مهمان

سلام. مکملی ندارید که ید نداشته باشه؟

2
0
پاسخ مدیر :

جدول مشخصات و مواد تشکیل دهنده هر محصول در پایان توضیحات فارسی محصول در سایت فوراور ایران به صورت یک فایل پی دی اف قرار داده شده که میتونید دانلود و مواد تشکیل دهنده رو ملاحظه بفرمایید

فهیمه بیگی

بینظیره . من ۱ دوره مصرف کردم و کم خونی و بیحالی و ضعفم بر طرف شد . آزمایش خون دادم جهت چک اپ واقعا فکر نمیکردم اینقدر تاثیر داشته باشه . برای ریزش مو هم خیلی کمک کرد و موهام کلا از فاز ریزش شدید خارج شد و حالت زیبا و سالم خودش را دوباره بدست آورد .

2
0
مهمان

سلام وقت بخیر این قرص باعث چاقی هم میشه اخه من نمیخوام چاق بشم اصلا

1
0
پاسخ مدیر :

نیچرمین به پر شدن صورت و عضلات کمک میکنه و چاقی غیر اصولی و شکم و پهلو ایجاد نمیکنه

مهمان

ببخشید من صورتم خیلی لاغر شده. ایا این قرص به پر شدن صورتم کمک میکنه؟

1
0
پاسخ مدیر :

بله مکمل های نیچرمین و رویال ژلی و اچ آ به پر شدن صورت کمک میکنند و در کنار هم نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود

مهمان

سلام خسته نباشید ببخشید چندسال استپ وزن شدم و وزنم خیلی کم برای افزایش وزن کدوم محصول شما پیشنهادمیکنید

1
0
پاسخ مدیر :

جهت پر شدن بدن و صورت و اضافه وزن سالم به ترتیب اولویت میتونید از محصولات زیر استفاده بفرمایید:

مکمل رویال ژلی یا بی پولن
مکمل نیچرمین یا دیلی
پودر پروتئین اولترا
مکمل اچ آ
مولتی ماکا

و هر چه پکیج کاملتر باشه نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود و حداقل سه ماه پیوسته مصرف پکیج کامل نیاز هست

مهمان

سلام وقتتون بخیر.
من خانم ۳۷ ساله هستم و مشکل ریزش و نازکی و دهیدراته مو دارم .قرص ویلی فوراور رو تهیه کردم خواستم بدونم میشه همزمان با مکمل نیچرمین مصرف کنم یا یک دوره از دیلی رو استفاده کند سپس نیچر مین؟

1
0
پاسخ مدیر :

بله موردی نداره
البته چون تقریبا هر دو حاوی مواد معدنی هستند نیازی نیست همزمان استفاده شود و بهتره مکمل رویال ژلی در کنارشون استفاده کنید

مهمان

سلام وقت بخیر من پک پر شدن صورت تهیه کردم نیچرمین دیلی و بی پولن و پودر مکمل اولترا برای حجم بدن تو ورزش ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور میتونم مصرف کنم؟؟

1
0
پاسخ مدیر :

محتویات و دستور مصرف محصولات فوراور در پایان توضیحات فارسی هر محصول در سایت فوراور ایران و همچنین روی خود محصول نوشته شده.

سپیده رستمی

سلام وقت بخیر، اگر روزانه ۲عدد مصرف بشه یعنی تاثیری نداره؟

1
0
پاسخ مدیر :

دستور مصرف بر اساس پیشنهاد محققین و دانشمندان خود کمپانی فوراور هست که محصول رو تولید کردند و به منظور تامین نیاز روزانه بدن بر اساس جمع ویتامین هایی هست که در هر عدد قرص قرار داده شده تا بهترین نتیجه و تاثیر حاصل بشه
اگر کمتر مصرف بشه قطعا نتیجه کمتر و دیرتر خواهد بود

مهمان

سلام من اگه روزی یکی مصرف کنم خوبه یا کمه

1
0
پاسخ مدیر :

دستور مصرف بر اساس پیشنهاد محققین و دانشمندان خود کمپانی فوراور هست که محصول رو تولید کردند و به منظور تامین نیاز روزانه بدن بر اساس جمع ویتامین هایی هست که در هر عدد قرص قرار داده شده تا بهترین نتیجه و تاثیر حاصل بشه
اگر کمتر مصرف بشه قطعا نتیجه کمتر و دیرتر خواهد بود.

مهمان

سلام من تازه این قرص رو تهیه کردم آیا این قرص لاݝر میکنه ؟؟؟

1
0
پاسخ مدیر :

مکمل نیچرمین به تقویت پوست و مو و استخوان و پر شدن عضلات صورت و بدن کمک میکنه و چاقی شکم و پهلو نداره

مهمان

قبل از غذا خورده بشه یا بعد

1
0
پاسخ مدیر :

جهت مصرف اکثر مکمل های طبیعی فوراور که هدف آنها تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد، مانند میوه و سبزی سالم روزانه، ساعت و قبل یا بعد از غذا خوردن خیلی مهم نیست و هر زمان راحت بودید میل بفرمایید، مگر اینکه در دستور مصرف روی خود محصول زمان دقیق ذکر شده باشه

مهمان

عوارض داره یانه؟

1
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید

مهمان

باسلام تاییدیه سازمان غداودارو رادارد

1
0
پاسخ مدیر :

در حال حاضر به دلیل تحریم ها و سیاست خاص بین ایران و امریکا، اداره صنایع غذایی کشور اجازه ی تایید هیچ گونه محصولات امریکایی رو نداره و فقط برخی محصولات خاص و ضروری رو مجاز میدونه

اما در هر حال کمپانی فوراور محصولات ارگانیک کاملا گیاهی و بدون ضرر و ویتامین ها و مواد معدنی طبیعی با بالاترین خلوص و جذب رو تولید میکنه و گواهینامه ها و تاییدیه های بین المللی، ضامن سلامت و کیفیت محصولات هستند.

تاییدیه ها و گواهینامه های محصولات فوراور لیوینگ امریکا رو میتونید از بالای سایت فوراور کالا و بخش مربوطه ملاحظه بفرمایید.

مهمان

سلام، وقت بخير، ببخشيد من پسرم دوسالش هست و دكتر اين قرص رو براش تجويز كرده، ميخوام بدون استفادش مشكلى نداره؟

1
0
پاسخ مدیر :

برای سن دو سال مکمل کیدز پیشنهاد میشه و نیچرمین قرص های درشتی داره اما بهتره در هر صورت با مشورت پزشکتون هر قرصی رو استفاده بفرمایید.

مهمان

سلام وقت بخیر
من در حال حاضر در رژیم لاغری هستم و محصول نیچرمین هم  خریداری کردم و یک هفته است مصرف میکنم، میخوام مطمئن بشم اگر اثر افزایش وزن داره تو این دوره استفاده نکنم.

1
0
پاسخ مدیر :

بله بهتره در خارج از دوره لاغری استفاده شود.

نازنین فیروزی

من موی چربی دارم. خیلی چرب. بعد از استفاده از نیچر مین و شامپو با هم ، چربی مو و ریزش موم واقعااا کمتر شد

1
0
مهمان

ایا برای کبد مشکل ساز هست یا خیر

1
0
پاسخ مدیر :

خیر محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض گوارشی یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید.

احمدرضا جمالزهی ثمره

سلام. وقتتون بخیر. من چند سال قبل آزمایش خون دادم کمخونی ناشی از کمبود آهن داشتم. بی حالم زود خسته میشم و اشتهامم کمه
بین مکمل ها نیچر مین آهن بیشتری داره یا بی 12؟ کدومشون بهتره
لطفا راهنمایی کنین، ممنون

1
0
پاسخ مدیر :

در بین محصولات فوراور مکمل نیچرمین حاوی بالاترین میزان آهن میباشد اما برای بهبود کم خونی مصرف نیچرمین در کنار مکمل ب۱۲ و بی پولن نتیجه بیشتر و سریعتری خواهد داشت.

الهام احمدی

سلام. یه مکمل همه چیز تمام. کنارلوازم ارایش این جز واجب هرخانومی که بخودش اهمیت میده

1
0
حمید رضا کریمی پور

سلام
برای سنین بالای ۶۰ سال بصورت مصرف روزانه خوبه ؟

0
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید.

مهمان

با سلام بنده انزیم کبد بالا دارم و بعد از کاشت مو دکترم این دارو رو گفته روزی ۳ بار بخور
آیا این دارو برای کبد چرب مضر است؟؟؟ بدتر می کنه کبدو؟؟؟ یا کبد دوسته؟؟

0
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید

مهمان

سلام
دوره مصرف این مکمل چندماه است

0
0
پاسخ مدیر :

هر مکمل برای مصرف یک ماه طبق دستور کمپانی بسته بندی و طراحی شده.

مهمان

سلام وقت بخير نحوه تشخيص اصل وفيك اين محصول چيست؟

0
0
پاسخ مدیر :

فقط باید از نمایندگی معتبر که سایت رسمی، درگاه امن بانک و شماره تماس ثابت داشته باشند و قابل پیگیری باشند خرید بفرمایید.

مهمان

خیلی گرون واقعا من میخاستم بخرم چون تمام این مشکلات تو بدن من هست و ریزش موی سکه ای کمبود ویتامین کلسیم و منیزیم و حیف بخاطر قیمت بالا نمیتونم بخرم و باید با دردهام کنار بیام

0
0
مهمان

سلام ببخشید برای ریزش مو ارثی برای خانما نیچرمین در کنار ویتولایز بانوان کافیه؟ چون واقعا قیمت رویال ژلی بالا هست

0
0
پاسخ مدیر :

سلام
بهتره از پکیج کامل ریزش موی فوراور استفاده کنید که به واسطه گیاه معجزه آسای آلوئه ورا و مکمل های گیاهی، هم از طریق موضعی و هم به صورت درونی به سلامت پوست و موی سر و تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مو کمک می کنند

هر چه پکیج کامل تر باشه، نتیجه سریع تر و بیشتر خواهد بود

اولویت ها و حداقل های پکیج تقویت مو و پیشگیری و بهبود ریزش مو:

رویال ژلی
نیچرمین یا دیلی
شامپو جوجوبا
مایع فعال ساز اکتیویتور یا اسپری فرست یا کرم آلوئه وراژلی

اگر علت ریزش مو برای خانم ها مشکلات هورمونی هست ویتولایز بانوان هم در کنار پکیج بالا خیلی کمک میکنه