مشاهده کل مجله

لاغری سریع و اصولی در ۹ روز با پکیج کلین ناین

لاغری سریع و اصولی در ۹ روز با پکیج کلین ناین

کاهش وزن و لاغری تضمینی در ۹ روز با پکیج کلین ۹ (Clean 9)

چاقی و اضافه وزن

شاید با دیدن این مقاله با خود بگویید چطور می شود در 9 روز وزن را کاهش داد. اما با پکیج کلین شما می توانید به راحتی کاهش وزن را در 9 روز تجربه کنید.امروزه اضافه وزن مشکل بسیاری از افراد است. در واقع می توان گفت چاقی  و یا اضافه وزن موجب بیماری های بسیاری می شود از جمله بیماری های قلبی و عروقی،دیابت،فشار خون و هزاران بیماری دیگر ناشی از چاقی است که گریبان گیر افراد می شود. از طرفی چاقی موجب کاهش اعتماد به نفس  و گوشه گیری می شود و طبق تحقیقات انجام گرفته بیشتر افراد چاق افرادی منزوی هستند. کاهش وزن و راهکارهای لاغری انسان های زیادی را در سراسر جهان درگیر خود کرده است. آمار بسیار جالبی در این باره وجود دارد؛ بر اساس بررسی‌های موسسه تحقیقات سلامت جان هاپکینز بلومبرگ در سال ۲۰۰۷ حدود ۷۵٪ جمعیت جهان مشکل اضافه وزن دارند.

مطالعه مقاله مصرف خوراکی آلوئه ورا برای لاغری به شما توصیه می شود.

افزایش وزن در دنیای امروز دلایل زیادی دارد، از مهم‌ترین دلایل افزایش وزن تغییراتی است که در سبک زندگی افراد بوجود آمده است از جمله: افزایش مشاغل مجازی که تمام زندگی را در پشت میز‌ خلاصه کرده است و ماشینی شدن زندگی های امروزی. از آن طرف انواع اقسام اپلیکیشن‌ها و خدمات مجازی بسیاری از کارها را راحت کرده‌اند و شما با موبایلتان خیلی از کارها را بدون برداشتن حتی یک قدم انجام می‌دهید. تمام این عوامل در چاقی و افزایش وزن موثر است.

اما ای کاش مسئله فقط اضافه وزن بود. اولین مشکلی که به دنبال اضافه وزن پیش می‌آید، برهم خوردن تناسب و زیبایی اندام است. در این زمان است که انواع اقسام قرص ، کمربند لاغری، راهکارهای لاغری، رژیم‌های مختلف و روش‌های عجیب غریب جلوی چشمتان سبز می‌شوند. کمی که تحقیق کنید خواهید دید که بسیاری از این روش‌ها باعث عوارض بد و بیماری های مختلف دیگر می شود در واقع  می توان گفت کاهش وزن و هزاران بیماری بعد از آن. به طور مثال کمربند های لاغری برای کلیه بسیار مضر بوده و فشار بیش از حد به آن ها وارد می کند. از طرفی ریختن موها، خراب شدن پوست، به هم ریختن سیستم گوارش و هزاران موارد دیگر از عوارض این ابزار هستند. حالا در این آشفته بازار محصولات خوش‌آب‌ورنگ و عوارض دردناک و سیاه چه باید کرد؟

بهترین روش کاهش وزن و چربی‌سوزی چیست؟

کلین 9 فوراور- بهترین راه کاهش وزن اصولی

مهم‌ترین مسئله در کم کردن وزن حفظ سلامت شماست. رسیدگی به پوست و مو، جلوگیری از افتادگی بدن، ضعیف شدن عضلات، پیشگیری از آسیب دیدن روده و معده کارهایی هستند که در صورت بی توجهی عواقب بدی خواهند داشت. یکی از موثرترین راهکارهای لاغری، سم زدایی و پاکسازی بدن است. محصولات فوراور در مورد لاغری پک ۹ روزه کلین ناین (سی ناین) است. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که همۀ نیاز‌های شما را در روند کاهش وزن براورده می‌کند. لاغری به این روش نه تنها هیچ عوارض جانبی برای شما ندارد، بلکه یک فرآیند سم زدایی برای شما انجام می‌دهد. می توان گفت شما از طریق این روش لاغری را بی دردسر تجربه  می کنید.

یک برنامه ی رژیمی، زمانی به کاهش چربی و کربوهیدرات کمک می کند که نه تنها باعث کاهش وزن شود، بلکه قند خون، کلسترول و تری گلیسرید بدن را در سطح سالم نگه دارد؛ به همین دلیل سری محصولات کنترل وزن فوراور لیوینگ با کربوهیدرات پایین و عاری از هر گونه مواد مخدر و محرک های شیمیایی مانند کافئین، زنیکال،.. تولید شده است. 


با رژیم هـاى کاهـش وزن یویویى (Yo-Yo Dieting) خداحافظى کنید.

رژیم کاهش وزن یویویى (Yo-Yo Dieting):
-رژیم هاى کاهش وزن یویویى ، شامل آن دسته از رژیم هاى کاهش وزن هـستند که بدون پاک سازى و سم زدایى صورت میگیرند.
-در این نوع رژیم هاى کاهش وزن، بعد از مدتى به علت عدم دفع  سموم و عدم هـماهـنگى آنزیم ها و هـورمون ها وزن بدن مجددا به حالت اول برمى گردد.

جهت رسیدن به وزن ایده آل و بدون بازگشت کافیست از پک معجزه گر لاغری forever clean 9 استفاده کرده و نتایج معجزه آسای آنرا فقط در ٩ روز مشاهده کنید (بدون ریزش مو، احساس گرسنگی، افسردگی، ضعف کلی بدن و بدون مواد شیمیایی و مخدر).

در حین این ۹ روز اصولا به طور میانگین ۳ الی ۶ کیلو کاهش وزن بخصوص از اطراف شکم و پهلو خواهید داشت...ولی مساله اصلی این نیست...
۱. سم زدایی بدن و پاکسازی روده و پوست، خیلی از جوش های زیر پوستی ریشه اش از سم بدن و کبد است.
۲. گارد بدن در برابر کاهش وزن شکسته میشود و اگر مثلا ۸۰ کیلوگرم وزن شما بوده و بعد از استفاده از پک به ۷۶ کیلوگرم رسیده اید حالا بدن آمادگی خود را برای کاهش وزن ادامه دار پیدا کرده است...با روزی نیم ساعت ورزش هوازی راحت وزن کم کنید و حتی میتوانید پک بعدی را تهیه کنید و به سوی فیتنس بروید.

وزنی که از شما کم میشود در اصل سمومی هست که در بدن موجود بوده به همراه چربی های زاید، در واقع از حجم عضله ی شما به هیچ عنوان کم نمیشود... یعنی این کاهش وزن بسیار اصولی می باشد... از آنجایی که تمام کثیفی های جداره روده ها پاکسازی میشود و پرزهای روده که نقش جذب مواد مغذی را دارند تمیز میشوند، بدن شما آماده برای جذب مواد مفید و مغذی خواهد شد.

مواد تشکیل‌دهندۀ پکیج کلین ناین چیست؟

گارسینیا پلاس (مکمل کاهش اشتها): موثر در جلوگیری از اشتهای کاذب

فوراور ترم (مکمل چربی سوز): افزایش سوخت و ساز

پودر پروتئین لایت اولترا ( همراه با آمینوتئین): یک میان وعده مناسب و کنترل کننده میزان سوخت و ساز و چربی سوزی

فیبر فوراور: موثر در احساس سیری مفرط و متابولیسم بهتر و افزایش سرعت کاهش وزن.

نوشیدنی ژل خالص آلوئه ورا: موثر در سم زدایی و زدودن مواد زائد از بدن.

لاغری و چربی سوزی در پکیج کلین ناین چگونه انجام می‌شود؟

اگر از مکمل کاهش اشتها و مکمل چربی سوزی که وجودشان در یک محصول لاغری لازم است بگذریم به سه ترکیب بسیار کارآمد و متفاوت پکیج کلین ناین فوراور می‌رسیم.

  1. پودر پروتئین شاید برای شما پدیده آشنایی باشد، اما این ترکیب متفاوت از پروتئین به متابولیسم بدن کمک می‌کند ضمن شکل دادن به عضلات میزان سوخت و ساز را کنترل کرده و بدن نه به صورت بی رویه لاغر شود و نه بیش از حد پروتئین جذب کند و دچار فرم‌گیری کاذب شود.
  2. و اما در مورد فیبر؛ شاید پیش از این شنیده باشید که فیبر بسیار سیر کننده است؛ اما این تنها خبر خوب در مورد فیبر نیست. مصرف انواع فیبرها به دستگاه گوارش کمک می‌کند فعالیت منظم‌تر و حرکات صحیح‌تری داشته باشد و از بروز التهاب در معده و یا کمکاری روده‌ها که در اکثر رژیم‌های لاغری با آن مواجه می‌شویم جلوگیری می‌کند.
  3. و اما مورد آخر، گیاه شگفت انگیز آلوئه ورا! آلوئه ورا در این محصول به عنوان سم زدا استفاده شده است اما این تنها کاری نیست که برای شما انجام خواهد داد. از آنجایی که آلوئه ورا برای پوست و مو بسیار مفید است در طول مدت کاهش وزن از ریزش موها و یا افتادگی پوستتان جلوگیری خواهد کرد. همچنین در مورد عمل سم زدایی خوب است بدانید که این کار به طور غیر مستقیم باعث کاهش وزن و لاغری شما می‌شود. در واقع آلوئه ورا با زدودن هر گونه ماده زائد انباشته شده در بدن کمک می‌کند بدن انرژی پیشین خود را بازیابد و با سوخت و ساز بهتر مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در پک کیلین ناین را جذب کند. آلوئه ورا با توجه به خاصیت احیا کنندگی بالایی که دارد علاوه بر پوست و مو بافت‌های داخلی را نیز احیا و جوان کرده و درنتیجه بدن به کامل‌ترین و متناسب‌ترین حالت خود بازمی‌گردد.

چربی سوزی در این روش باعث برهم خوردن تناسب اندام شما نمی‌شود

یک نکته جالب توجه در مورد این محصول این است که برای افرادی که چاقی متوسط و شل دارند به سرعت پس از یک دوره مصرف کمک می‌کند بدون کم کردن وزن خیلی زیاد به کاهش سایز برسند و با وزنی نزدیک به وزن قبلی‌شان اندامی بسیار زیباتر داشته باشند. این بدان معناست که بافت چربی از بین می‌رود و عضلات به دلیل مصرف پروتئین در یک فرم زیبا وزن چربی ازدست رفته را جبران می‌کنند. و از آنجا که حجم هر گرم چربی از حجم همان میزان عضله بسیار بیشتر است شما با کاهش وزن چشمگیری مواجه خواهید شد.

اما کمپانی فوراور به افرادی که چاقی شدیدتری دارند توصیه می‌کند از کلین ناین حاوی مکمل و فیبر یک ماهه استفاده کنند و در صورت نیاز می توانند آن را تا سه دوره تهیه کنند و ادامه دهند تا به نتیجه دلخواه در لاغری و سایز برسند.

شما می‌توانید با استفاده از کیلین ناین سه تا شش کیلو وزن کم کنید. بدن شما بعد از عادت به ویتامین‌ها، املاح معدنی و پروتئین کافی آمادگی لازم برای ادامه روند کاهش وزن را پیدا کرده است. فقط کافیست روش صحیح مصرف این بسته به درستی اجرا کنید و از رژیم‌های غذایی و برنامه ورزشی پیشنهادی ما بهره ببرید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

علاوه بر پکیج سی ناین، تمام محصولات مربوط به کنترل وزن و تناسب اندام، به صورت مجزا نیز در دسته بندی محصولات تناسب اندام سایت فوراور ایران قابل سفارش و خرید می باشند.

و در نهایت

توجه داشته باشید این پک یک محصول لاغری معمولی نیست و هیچ تغییر در میزان عضله ایجاد نمی‌کند؛ به همین منظور افرادی که می‌خواهند صرفا در جهت تغییر عادات غذایی خود از چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها به مواد مغذی و مفید استفاده کنند و بدن خود را از سموم و بافت چربی بزدایند می‌توانند از این محصول استفاده کرده و سپس در صورت نیاز به پر شدن بدن و افزایش حجم عضلات، از پکیج عضله سازی و بدنسازی فوراور استفاده کنند. بنابراین می توان در آخر افزود که شما با کمک این محصول شگفت انگیز کاهش وزن اصولی را تجربه خواهید کرد. منظور از کاهش وزن اصولی روند کاهش وزن مناسب و به مقدار،تجربه کردن رژیم غذایی متعادل که حاوی همه نوع مواد غذایی مغذی و ضروری برای بدن است،عدم داشتن عوارض جانبی  است. به طور کلی این پکیج همانند دیگر روش های کاهش وزن نبوده و هیچ خطری برای سلامتی شما نخواهد داشت.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 8

avatar
قیمت این محصول چقدر  هست ممنون میشم بگین
۱۳۹۷/۵/۲۳
avatar
قیمت محصولات رو از طریق کلیک بر روی لینک های موجود در متن و تصاویر وبلاگ میتونید ملاحظه بفرمایید.
۱۳۹۷/۵/۲۷
avatar
تعداد نظر  سنجي ها كم هستش هرچي سرچ ميكنم ميشه  نظرات بيشتري رو ببينيم اينجا واينكه  امكان داره  برا يه ادم ٧٦كيلو يي  بعد از يك دوره وزني كم نشه ولي سايز كم كنه يا اصطلاحا لاغرتر بنظر برسه  درست ميگم بعد اينه تاييده غذا دارو هم نداريد  موردي نداره
۱۳۹۷/۷/۱۴
avatar
خوشحال میشیم دوستان نظراتشون رو بیشتر به اشتراک بگذارند.
کار اصلی پکیج کلین ناین، پاکسازی و سم زدایی هست و افراد با هر اندامی میتونن استفاده کنند و افرادی که اضافه وزن و چربی های اطراف شکم و پهلو دارند به واسطه این سم زدایی، کاهش سایز و تناسب اندامی خوبی خواهند داشت.
محصولات گیاهی و طبیعی فوراور لیوینگ، نه غذا هستند و نه دارو بلکه مکمل و نوتریشن هستند و سازمان غذا و داروی امریکا یا FDA بالاترین نظارت رو روی مکمل ها دارد تا کوچکترین شکایتی نداشته باشند و در صورت شکایت و اثبات آن، تا تعطیلی کارخانه پیش میرود و از افتخارات کمپانی فوراور هست که در ۴۰ سال فعالیت خود نه تنها شکایتی نداشته بلکه بالاترین رضایت مشتری را داشته است، همچنین کمپانی از FDA هم فراتر رفته و گواهینامه های بسیار معتبر بین المللی را دریافت کرده که نشان از کیفیت و خلوص بالای محصولات می باشند و در بخش گواهینامه ها در بالای سایت فوراور ایران قابل رویت می باشند.
۱۳۹۷/۷/۱۶
avatar
من به چشم دیدم که دوستم با استفاده از این پک ۱۲کیلو بدون عوارض کم کرد و حتی افتادگی و شل شدن پوست نداشت این محصولات عالیه
۱۳۹۸/۹/۲۳
avatar
سلام چربی های ران پا رو هم کاهش میده؟
۱۳۹۹/۵/۸
پاسخ مدیر :

بله هر گونه چربی اضافه و مضر بخصوص اطراف شکم و پهلو و ران رو هدف قرار میده

avatar
سلام کسی میتونه درباره اطلاعات دفترچه بگه من زبان خوبی ندارم و اینکه برای بهترین نتیجه چکارها باید کرد
۱۴۰۰/۶/۲۴
پاسخ مدیر :

محتویات و دستور مصرف محصولات فوراور در پایان توضیحات فارسی هر محصول در سایت فوراور ایران و همچنین روی خود محصولات نوشته شده

avatar
من با این پک 24 کیلو کم کردم.عالی بود و شدیدا راضی هستم برگشت وزن هم نداشتم
۱۴۰۱/۸/۸