لکه های ناشی از کهولت | فوراور ایران www.forever-iran.net

لکه های ناشی از کهولت | Forever Skin blemishes

لکه های قهوه ای پوست که معمولا با افزایش سن پدیدار می شوند، به دلیل تابش نور آفتاب و بیماری های کبدی نمایان می شوند. در این مقاله بهترین راهکار برای رفع این لکه ها را بیان می کنیم.

کد کالا: 1005
5.0 / 1

کد محصول = ۱۰۰۵


لکه های ناشی از کهولت

لکه های پوستی ناشی از کهولت سن

با افزایش سن و نزدیک شدن به کهنسالی، در روی پوست لکه های قهوه ای رنگ پدید می آید. این لکه ها با نام لکه های پیری، لکه های خورشیدی و یا لکه های کبدی شناخته می شوند. هر کدام از این لکه ها همان طور که از نامشان پیداست دارای تفاوت های بارزی با یکدیگر هستند. به طور مثال لکه های خورشیدی در اثر تابش بیش از حد نور خورشید روی پوست (تاثیر اشعه UVA و UVB) و لکه های کبدی در اثر بیماری های کبد ایجاد می شوند.


انواع لکه های قهوه ای رنگ پوست

انواع لکه های پوستی

لکه های کبدی: این دسته از لکه ها بر اثر اختلالات کبدی ایجاد می شوند. در ابتدا این لکه ها به صورت ریز اما زیاد بوده و با مرور زمان معمولا بیشتر می شوند.

لکه های خورشیدی: در صورتی که بیشتر زمان خود را در بیرون از منزل سپری می کنید، توصیه می کنیم از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید تا دچار این لکه ها نشوید. افرادی که از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنند، معمولا بیشتر از افراد دیگر در معرض ایجاد لکه های قهوه ای هنگام پیری قرار می گیرند.

چرا این لکه ها در زمان پیری ایجاد می شود؟

با افزایش سن ترکیبات پوست فعالیت خود را از دست داده و کلاژنی در بدن ساخته نمی شود. از این رو بدن توانایی سابق را در جهت مبارزه با عوامل پیری نداشته و این عوامل لکه های قهوه ای را در روی پوست ایجاد می کند. البته دلیل اصلی آن قرار گیری در معرض اشعه فرابنفش خورشید است.

چگونه لکه های قهوه ای را درمان کنیم؟

می دانید که پیشگیری بهتر از درمان است. از این رو بهترین کار، مراقبت از پوست در برابر عوامل بیماری زا و مخرب است. استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب و کلاه نقاب دار در معرض آفتاب مهم ترین روش پیشگیری از ایجاد لکه های قهوه ای خورشیدی است. یکی از اقدامات دیگر این است که اجازه ندهید پوستتان خشک شود و مرتب آن را با مرطوب کننده مناسب نرم کنید. از لوازم آرایشی یا کیفیت استفاده نمایید. در این خصوص می توانید از محصولات گیاهی فوراور بهره مند شوید. از طریق مصرف کرم های پوستی مناسب جهت لکه بری نیز می توانید لکه ها را از بین ببرید.


محصولات فوراور مناسب برای از بین بردن لکه های قهوه ای پوست

محصولات فوراور برای لکه های پوستی

شرکت فوراور ایران بزرگ ترین مرجع محصولات فوراور در ایران دارای محصولات کاملا گیاهی و ارگانیک در جهت از بین بردن لکه های قهوه ای پوست است. اگر به دنبال بهبود سریع لکه های پوستی خود هستید، محصولات زیر بهترین انتخاب برای شماست:

 یکی از فوق العاده ترین محصولات پوستی فوراور، کرم آلوئه ورا ژلی است. این کرم علاوه بر مرطوب کردن پوست، در بهبود التهاب پوستی و شفاف سازی پوست نقش دارد. کرم آلوئه ورا ژلی یک محصول عالی در جهت تغذیه پوست است. این کرم برای از بین بردن کک و مک، تبخال، قارچ، اگزما و سایر آلرژی های پوستی عملکرد بسیار عالی دارد.

یکی از محصولات بی نظیر فوراور در جهت بهبود انواع مشکلات پوستی و حفظ سلامتی نوشیدنی ژل آلوئه ورا فوراور است. این نوشیدنی تضمین کننده یک عمر زندگی سالم برای شماست. در جهت حفظ سلامت پوست و درمان بیماری های پوستی، کاهش قند خون، بهبود بیماری های گوارشی و سم زدایی بدن و شفاف سازی پوست میتوانید از این محصول بی نظیر بهره مند شوید.

جینسینگ موجود در این قرص علاوه بر جوانسازی و بهبود لکه های پوستی، در افزایش میل جنسی نیز تاثیر گذار است. ترکیب جینسینگ و روی

ال ژلی یک مکمل قوی در جهت از بین بردن لکه های پوستی و جوانسازی پوست است.

آلوئه سانسکرین، یک محصول چند منظوره است. کرم آلوئه سانسکرین فوراور نه تنها یک ضد آفتاب، بلکه یک کرم آبرسان و ضد لک بسیار قوی است. با استفاده از این کرم تاثیرات منفی اشعه فرابنفش را میتوانید خنثی کنید. این کرم از طریق افزایش رطوبت پوست مانع ایجاد لکه و تیره شدن پوست می گردد. همچنین قابلیت ماندگاری روی پوست و مقاومت در برابر آب به مدت 80 دقیقه از جمله ویژگی های این کرم میباشد.

این کرم از ترکیب ژل آلوئه ورا و روغن دانه جوجوبا ساخته شده است. کرم آلوئه اسکراب یک پاک کننده قوی در جهت پاکسازی پوست از انواع آلودگی هاست. با استفاده صحیح از این کرم به احیا سازی پوست خود کمک کرده و لکه های پوست خود را به طور کامل از بین ببرید.


شما عزیزان میتوانید برای تهیه هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

لکه های ناشی از کهولت

مهمان

سلام پكيج مراقبت پوست تاركت براى چه سنى توصيه ميشود?

0
0
پاسخ مدیر :

سلام
از سنی که پوست نیاز به مراقبت داره محصولات گیاهی فوراور قابل استفاده و مورد نیاز هستند البته بسته به نوع پوست و شرایط محیطی ممکنه متفاوت باشه و معمولا ۱۸ سال به بالا مناسب هست.