پولیپ (گرفتگی بینی) فوراور ایران www.forever-iran.net

پولیپ (گرفتگی بینی) | Forever Polyps

پلیپ بینی یکی از بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی و بینی است. این بافت نرم در بینی و در قسمت سینوس ها وجود دارد. برای درمان پلیپ بینی راه های مختلفی وجود دارد که با محصولات فوراور می توان درمان نمود.

کد کالا: 1004
5.0 / 1

کد محصول = ۱۰۰۴


پولیپ چیست؟

پولیپ چیست

پولیپ بینی در مسیر بینی قرار داشته و معمولا در مسیر سینوسی قرار دارد. پلیپ یک توده ی نرم مانند بوده و معمولا درد خاصی ندارد و سرطانی نیست. شکل کلی این پلیپ ها به صورت خوشه ی آویزان است. معمولا عواملی نظیر آسم، عفونت های دوره ای، آلرژی و حساسیت به مواد مخدر موجب ایجاد پلیپ شده و گاهی اوقات منجر به عوارض می شود.

معمولا افرادی که دچار عارضه پلیپ بینی می شوند، همیشه بینی گرفته ای داشته و به سختی تنفس می کنند. از طرفی پولیپ های کوچک عوارض چندانی ندارند. اما اگر وضعیت پلیپ حاد باشد، معمولا منجر به مشکلات تنفسی، از دست دادن حس بویایی و در نهایت عفونت خواهد شد. معمولا با استفاده از دارو می توان پلیپ را از بین برد. اما در صورتی که نتوان اقدام به از بین بردن آن نموده و این مشکل حاد باشد، باید از طریق جراحی به درمان آن پرداخت.


علائم پلیپ بینی چیست؟

  • آبریزش بینی مکرر اولین نشانه ی داشتن پلیپ بینی است. در صورتی که آبریزش بینی شما بیش از حد ممکن است باید احتمال داشتن پلیپ را داد.
  • گرفتگی بینی نیز یکی از علائم دیگر در داشتن پلیپ بوده و معمولا بسیار کلافه کننده است.
  • در صورتی که در ناحیه ی پشت بینی دچار آبریزش بوده و در داخل بینی آن را حس می کنید و یا دائما دارای خلط از داخل هستید احتمالا پلیپ دارید.
  • کاهش حس بویایی پس از مدتی می تواند نشانه ای از نشانه های پلیپ بینی باشد.
  • درد در ناحیه ی سر و صورت به ویژه در ناحیه ی سینوس ها
  • در صورتی که در دندان های بالایی خود دارای درد هستید، احتمالا سینوس دارید.
  • خرناس کشیدن در حین خواب و نفس های کشیده و صدا دار
  • احساس خارش در اطراف چشم و بینی

بهبود پلیپ بینی

برای بهبود پلیپ بینی در اولین قدم می توان از طریق دارو اقدام نمود. معمولا با استفاده از قطره های مرتبط با درمان پلیپ و یا کورتیکو استروئید های خوراکی و تزریقی و همچنین دارو های دیگر توسط پزشک می توان پلیپ را درمان نمود. اما اگر پلیپ درمان نشود و حاد باشد، جراحی لازم است. با استفاده از جراحی می توان پلیپ های ایجاد شده را برداشته و از بین برد.


بهبود پلیپ بینی با محصولات طبیعی فوراور

مکمل بی پروپولیس برای بهبود پولیپ

اولین محصول در خصوص بهبود پلیپ بینی، مکمل طلایی بره موم زنبور عسل فوراور است. مصرف این مکمل طبیعی موجب بهبود سیستم تنفسی و بهبود عفونت های آن شده و همچنین برای سلامت دهان و لثه نیز بی نظیر است. علاوه بر این، خوردن قرص بی پروپولیس با توجه به املاحی که دارد در حفظ سلامتی دندان و جلوگیری از پوسیدگی آن نقش موثری دارد. به طور کلی اگر به دنبال سلامت دهان و بینی خود هستید در جهت بهبود گرفتگی بینی می توانید از آن استفاده نمایید.

ماده ی فعال ساز فوراور به طور کلی در بهبود مشکلات مربوط به دهان و دندان مانند آبسه کردن لثه، خونریزی های لثه، عفونت ها و... نقش دارد. این ماده با خاصیت پاک کنندگی قوی که دارد عفونت های گوش، حلق و بینی را برطرف کرده نقش موثری در بهبود آنها دارد.

 مکمل غذایی سیر و آویشن فوراور به عنوان یک قرص گیاهی برای بهبود بسیار از بیماری های عفونی، بیماری های خونی و همچنین در درمان التهابات تنفسی نقش داشته و منجر به تقویت بینایی نیز می شود. مصرف این مکمل طبیعی در بهبود سیاه سرفه و برونشیت هم نقش موثری دارد.

 نوشیدنی ژل آلوئه ورای فوراور منجر به پاکسازی بدن از سموم می شود. این نوشیدنی علاوه بر این که ارتقا دهنده ی سیستم ایمنی و گوارشی است؛ در بهبود بیماری و پاکسازی سیستم تنفسی نقش داشته و از این رو در جهت برطرف نمودن مشکلات تنفسی و پلیپ بینی نقش داشته و منجر به بهبود بیماری سینوزیت نیز می شود.


شما عزیزان میتوانید برای تهیه هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

پولیپ (گرفتگی بینی)

مهمان

بی پروپولیس رو در روز چنتا مصرف کنیم برای این پک؟

0
0
پاسخ مدیر :

روزی شش عدد تا برطرف شدن عفونت