پیسی (برص، ویتیلیگو) فوراور ایران

پیسی | forever Vitiligo

افراد مبتلا به بیماری پیسی یا برص، روی پوست خود لکه هایی به رنگ سفید شیری مشاهده میکنند. پیسی بیماری مزمن پوستی و غیر واگیر دار است که عارضه آن بیشتر روحی و روانی میباشد. ملانین در بیماری پیسی دیگر تولید نمیشود و نتیجه از بین رفتن رنگدانه های پوستی، تشکیل لک های سفید رنگ روی صورت یا بدن افراد میشود.

کد کالا: 1125

کد محصول = ۱۱۲۵


پیسی چیست؟ (برص، ویتیلیگو)

برص، ویتیلیگو، پیسی

افراد مبتلا به بیماری پیسی یا برص، روی پوست خود لکه هایی به رنگ سفید شیری مشاهده میکنند. پیسی بیماری مزمن پوستی و غیر واگیر دار است که عارضه آن بیشتر روحی و روانی میباشد. ملانین در بیماری پیسی دیگر تولید نمیشود و نتیجه از بین رفتن رنگدانه های پوستی، تشکیل لک های سفید رنگ روی صورت یا بدن افراد میشود. رایج ترین مکان های شکل گیری پیسی عبارتند از:

  • صورت (اطراف دهان، بینی و چشم ها)
  • دست و پا
  • زیر بغل
  • اطراف دستگاه تناسلی و باسن
  • زانو و آرنج

نکته مهم: اگر ویتیلیگو روی پوست سر ایجاد شود، ممکن است باعث سفید شدن موها در آن ناحیه نیز شود.


متد های درمان ویتیلیگو

درمان پیسی

بیماری پیسی قابل درمان نیست!

دلیل این جمله آن است که تاکنون این بیماری برای بسیاری از متخصصان تا حدودی ناشناخته مانده است. روشهای درمانی که برای از بین بردن پیسی وجود دارد، کمک به تحریک رنگدانه های خنثی برای تولید رنگ میکند و تاثیر این نوع درمان ها برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

روش نور درمانی UVB

این روش در حال حاضر موثر ترین روش درمانی برای جلوگیری از پیشرفت و درمان بیماری برص یا پیسی است.

پماد حاوی کورتیکواستروئید

پماد های حاوی این ماده، التهاب و عفونت را کنترل میکند. این پماد بطور مستقیم تاثیر مستقیمی در رفع لک های پیسی ندارد، اما معمولا در کنار روش پرتو UVB مورد استفاده قرار میگیرد. (مشاهده مقاله بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم)

پماد تاکرولیموس

این پماد دارای خواض ضد التهابی است، عوارض بسیار کمی دارد و از تجزیه رنگدانه ها جلوگیری میکند. این پماد هم میتواند مکمل خوبی برای استفاده در کنار پرتو درمانی UVB باشد. این پماد بویژه برای پیسی صورت، بسیار مناسب است.

پیوند رنگدانه

چندین روش برای پیوند رنگدانه وجود دارد. در پیوند رنگدانه، متخصص پوست تکه های پوست رنگی را برداشته و روی پوست دارای بیماری ویتیلیگو می گذارند.


بهبود پیسی با استفاده از محصولات فوراور


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

پیسی (برص، ویتیلیگو)