RSS پست‎های وبلاگ "1397" "اردیبهشت"

با این جوش‌ها، لک ها و کک و مک‌های لعنتی چکار باید کرد؟

بهترین راه های درمان جوش صورت، لک و کک و مک؟ صبح شده و باید برای رفتن به سرکار یا دانشگاه آماده شوید. طبق عادت همیشگی جلوی آینه می‌ایستید تا نگاهی به صورت‌تان بیندازید که با دیدن مهمان ناخوانده‌ای روی پوست صورت‌تان آه از نهادتان بلند می‌شود: باز هم جوش زده‌اید و حسابی توی ذوق‌تان خورده. این اتفاق برای اکثر ما اتفاق می‌افتد و همه‌ی ما از تصورش هم گریزانیم چه برسد به اینکه واقعا اتفاق بیفتد. اما بهترین راه درمان جوش صورت چیست؟ آیا درمان سریع جوش صورت وجود دارد؟ چه کار باید کرد تا از شر جوش‌ها یا کک و مک‌های مزاحم راحت شویم؟ چه درمان‌های خانگی به دردمان می‌خورد؟ ما در این مقاله بهترین روش رفع جوش صورت را به شما آموزش خواهیم داد.

تاثیر آلوئه ورا در بهبود حساسیت و درمان آلرژی‌ فصلی

آلوئه ورا چه تاثیری در کم کردن آلرژی و حساسیت فصلی دارد؟ چرا باید از نوشیدنی آلوئه ورا برای درمان آلرژی استفاده کرد؟ درمان آلرژی فصلی با آلوئه ورا چگونه انجام می‌شود؟ بهترین درمان آبریزش بینی چیست؟ از نوشیدنی آلوئه ورا برای کم کردن علائم آلرژی می شود استفاده کرد. نگرانی کسانی که آلرژی فصلی دارند با رسیدن فصل بهار قابل درک است. آبریزش بینی، عطسه، سرفه و خارش، ضعف غیرعادی، تهوع، یبوست و خارش پوست از علائم آلرژی‌ فصلی است. درمان آلرژی فصلی راه‌های زیادی دارد برای کاهش علائم حساسیت‌های فصلی ارائه شده که هم پزشکان سنتی و هم پزشکان مدرن آن‌ها را به بیماران‌شان توصیه می‌کنند. از متداول‌ترین روش‌های درمان آلرژی فصلی و حساسیت پرهیز غذایی، اجتناب از پرخوری، مالش بینی با روغن بنفشه و مرزنجوش، استفاده از بخور یا مصرف غذاهای فیبردار است. اما پیش از ادامۀ بحث به یک توضیح کوتاه بپردازیم:

۵ خاصیت اعجاب‌ انگیز عسل برای پوست که هرکسی باید بداند

چرا باید از عسل برای درمان بیماری ها استفاده کرد؟ خواص و فواید عسل طبیعی برای درمان بیماری های پوستی چیست؟ فرآورده ها و مشتقات عسل چه چیزهایی هستند؟ همگی در اینجا توضیح داده شده. عسل تنها چیزی بود که وقتی درب مهر و موم شده‌ی اهرام مصر را باز کردند از میان آن همه ماده‌ی غذایی، فاسد نشده بود. این کشف جالب نشان می‌داد که عسل طبیعی بعد از گذشت 5 هزار سال هنوز هم می‌تواند مثل روز اولش تازه و قابل استفاده باشد. اما عسل چه چیز ارزشمندی داشت که مصریان باستان آن را با خود به جهان زیرین بردند و ما هم هنوز از آن برای درمان بیماری‌ها به خصوص بیماری‌های پوستی استفاده می‌کنیم؟ خواص عسل برای پوست چیست و عسل طبیعی چه فوایدی دارد؟ در این مقاله به تمام این موارد خواهیم پرداخت.

مکمل‌های غذایی؛ سلامت خوب با تغذیه قدرتمند

نقش مکمل های طبیعی در سبد غذایی و سلامت جسم و روان و تامین نیازهای بدن مکمل های غذایی چه هستند و چرا باید از آن ها استفاده کرد؟ آیا مکمل های غذایی مضرند؟ مکمل های طبیعی چه نقشی در سلامتی ما دارند؟ انواع مکمل های طبیعی چه هستند و از کجا باید آن ها را تهیه کرد؟ «چرا باید از مکمل‌های غذایی استفاده کنیم؟» یا «با وجود مواد غذایی طبیعی چرا باید دنبال راه‌های جایگزینش برویم؟»، این‌ها سوالات به ظاهر ساده‌ای هستند اما برای پاسخ به آن‌ها باید کمی از سادگی فاصله گرفت و عمیق‌تر در جستجوی جواب بود. جوابی قانع‌کننده، علمی و مطمئن. واقعا نقش مکمل‌های طبیعی در سبد غذایی چیست و چرا باید از آن‌ها استفاده کرد؟

لاغری سریع و اصولی در ۹ روز با پکیج کلین ناین

امروزه کاهش وزن و راهکارهای لاغری انسان های زیادی را در سراسر جهان درگیر خود کرده است. آمار بسیار جالبی در این باره وجود دارد؛ بر اساس بررسی‌های موسسه تحقیقات سلامت جان هاپکینز بلومبرگ در سال ۲۰۰۷ حدود ۷۵٪ جمعیت جهان مشکل اضافه وزن دارند. با اشتفاده از پکیج کلین شما می توانید لاغری را به سرعت تجربه کرده و از چربی های خود خلاصی یابید. افزایش وزن در دنیای امروز دلایل زیادی دارد، از مهم‌ترین دلایل افزایش وزن تغییراتی است که در سبک زندگی افراد بوجود آمده است از جمله: افزایش مشاغل مجازی کهتمام زندگی را در پشت میز‌ خلاصه کرده است . از آن طرف انواع اقسام اپلیکیشن‌ها و خدمات مجازی بسیاری از کارها را راحت کرده‌اند و شما با موبایلتان خیلی از کارها را بدون برداشتن حتی یک قدم انجام می‌دهید. تمام این عوامل در چاقی و افزایش وزن موثر است. اما ای کاش مسئله فقط اضافه وزن بود. اولین مشکلی که به دنبال اضافه وزن پیش می‌آید، برهم خوردن تناسب و زیبایی اندام است. در این زمان است که انواع اقسام قرص ، کمربند لاغری، راهکارهای لاغری، رژیم‌های مختلف و روش‌های عجیب غریب جلوی چشمتان سبز می‌شوند. کمی که تحقیق کنید خواهید دید که بسیاری از این روش‌ها باعث ریختن موها، خراب شدن پوست، به هم ریختن سیستم گوارش و موارد زیادی می‌شوند. حالا در این آشفته بازار محصولات خوش‌آب‌ورنگ و عوارض دردناک و سیاه چه باید کرد؟