حساسیت های پوستی و آلرژی | فوراور ایران www.forever-iran.net

حساسیت های پوستی و آلرژی | Forever Skin Allergy

حساسیت پوستی بر اثر عوامل مختلفی امکان ایجاد دارد. اما علل اصلی ایجاد حساسیت پوستی، اختلالات سیستم ایمنی بدن، عوارض دارو های شیمیایی و برخی عفونت ها میباشد. هنگامی که آلرژی عامل محرک سیستم ایمنی بدن باشد، به این بیماری، حساسیت و آلرژی پوستی میگویند.

کد کالا: 1009

کد محصول = ۱۰۰۹


حساسیت های پوستی و آلرژی | Forever Skin Allergy

آلرژی پوستی چیست؟

حساسیت یا آلرژی چیست

حساسیت پوستی بر اثر عوامل مختلفی امکان ایجاد دارد. اما علل اصلی ایجاد حساسیت پوستی، اختلالات سیستم ایمنی بدن، عوارض دارو های شیمیایی و برخی عفونت ها میباشد. هنگامی که آلرژی عامل محرک سیستم ایمنی بدن باشد، به این بیماری، حساسیت و آلرژی پوستی میگویند.


حساسیت پوستی اگزما

اگزما شایع ترین بیماری پوستی بخصوص در کودکان است. خشک شدن پوست، قرمزی و التهاب از جمله علائم شایع اگزما است و همچنین برخی از حساسیت های غذایی میتواند اگزما را شدید تر کند. در حدود نیمی از بیماران مبتلا به درماتیت آتوپیک شدید، این بیماری به دلیل ارث بردن یک ژن معیوب در پوست آنها به نام فیلاگرین است. (منبع) بر خلاف کهیر که در ادامه به آن میپردازیم، خارش ناشی از اگزما صرفا ناشی از هیستامین نیست و نمیتوان به قطع گفت مصرف آنتی هیستامین مشکل را حل میکند.


آلرژی درماتیت تماسی

آلرژی و راه های درمان آن

درماتیت تماسی زمانی رخ میدهد که پوست شما مستقیما به یک ماده حساسیت زا برخورد و تماس پیدا کند. به عنوان مثال اگر به روی، نیکل یا مس حساسیت داشته باشید، هر جواهری که حتی به میزان پایین از این مواد داشته باشد، میتواند در محل تماس پوست را قرمز و پوسته پوسته کند. درماتیت تماسی میتواند بر اثر تماس با حیوانات خانگی، گیاهان جنگلی و ... نیز اتفاق بیفتد.


حساسیت پوستی کهیر

کهیر به لحاظ علمی هنگام ترشح هیستامین طبق دستور سیستم ایمنی سبب التهاب در پوست میشود. دو نوع کهیر وجود دارد:

  1. کهیر حاد
  2. کهیر مزمن

کهیر حاد پس از خوردن ماده غذایی حساسیت زا (مانند بادمجان) اتفاق میفتد. کهیر مزمن به ندرت ایجاد می شود و ممکن است سالیان سال فرد را درگیر خود بکند، اما باید بدانیم کهیر بیماری مسری نیست. علائم این بیماری شامل تاول های برجسته خارش دار، اغلب اطراف چشم، گونه و لب ها، علائم کهیر حاد زود تر از کهیر مزمن از بین می روند.


حساسیت پوستی آنژیوادم

تورم آنژیوادم عمدتا در لایه های عمیق پوست اتفاق می افتد. این بیماری پوستی غالباً همراه با کهیر دیده می شود. آنژیوادم معمولا در بافت های نرم مانند پلک ها، دهان یا اندام تناسلی ایجاد می شود. آنژیوادم در صورتی حاد نامیده می شود که بیش از مدت کوتاهی مانند چند دقیقه یا چند ساعت طول بکشد. آنژیوادم حاد معمولاً در اثر واکنش آلرژیک به دارو ها یا غذا ها ایجاد می شود.


 محصولات فوراور مناسب برای حساسیت و آلرژی پوستی

کرم آلوئه پروپولیس فوراور

هر مقدار در مورد خواص و فوائد ژل خالص آلوئه ورا صحبت کنیم، باز کم است. این نوشیدنی طبیعی سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و املاح مفید و مناسب برای کمک به بهبود سلامت داخلی بدن و به طبع آن بهبود آلرژی و حساسیت های پوستی است.

این کرم، یکی از بهترین محصولات مراقبت پوستی فوراور لیوینگ امریکا است. کرم پروپولیس فوراور با ترکیب اصلی بره موم عسل و ژل خالص آلوئه ورا محصولی منحصر به فرد برای بهبود مشکلات پوستی از جمله آلرژی است.

این اسپری تقویتی با دارا بودن مواد ضد حساسیت طبیعی، بهترین محصول جهت تسکین و بهبود زخم های جزئی، حساسیت ها و سایر موارد پوست و مو میباشد. توضیحات کامل و فوائد این اسپری را میتوانید در صفحه محصول آن مشاهده و مطالعه نمایید.

مکمل طبیعی بره موم عسل آنتی بیوتیک طبیعی برای جلوگیری از گسترش باکتری، میکروب و انواع ویروس هاست. برخی از خواص بی پروپولیس فوراور:

  • بهبود فشار خون
  • مقابله با سلول های سرطانی
  • بهبود بیماری های آسم، آلرژی، برونشیت و عفونت های تنفسی
  • خواص ضد پوسیدگی
  • بهبود مشکلات پوست و مو
  • بهبود مشکلات داخلی بدن
  • و ...

ادامه خواص این مکمل را میتوانید در صفحه محصول آن مطالعه کنید.


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

حساسیت های پوستی