مشاهده کل مجله

بهترین مارک ژل آلوئه ورا خارجی

بهترین مارک ژل آلوئه ورا خارجی

اگر به مراقبت های شخصی اهمیت می دهید، قطعا نام ژل آلوئه ورا به عنوان گیاه هزار درمان شنیده اید. اما باتوجه به سوءاستفاده تبلیغاتی بسیاری از مارک ها تحت عنوان ژل آلوئه ورا، تصمیم گرفتیم در این مقاله به بهترین مارک ژل آلوئه ورا خارجی چه برای نوشیدن چه برای صورت و برای مو اشاره کنیم؛ با فوراور ایران همراه باشید.

آلوئه ورا: قدمتی به اندازه تاریخ

تاریخچه آلوئه ورا

در مقاله انواع آلوئه ورا، درباره تاریخچه کشف و پیشرفت روش های درمانی گیاه Asphodelaceae یا همان آلوئه ورا را بررسی کردیم. آلوئه ورا در طی قرون گذشته تا به امروز در بسیاری از روند های درمانی تاثیرگذار بوده است. از تسکین زخم ها و جای سوختگی تا روش های درمان بسیاری از بیماری های داخلی بدن، ژل این گیاه با داشتن مقادیر بالای هیدراته، آنتی اکسیدان، مواد معدنی و ویتامین ها همواره مورد استفاده قرار می گرفته است.

بهترین برند ژل آلوئه ورا

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره داشتیم، مارک های بسیاری با سوء استفاده از عدم آگاهی مشتریان، ژل آلوئه ورا را در کنار هزاران ترکیب شیمیایی و طعم دهنده می آورند و آن را صرفا به عنوان یک وجهه تبلیغاتی برای خود در نظر دارند. بهترین برند ژل آلوئه ورا باید دارای تاییدیه های مختلف از سازمان های مرجع، ارائه دقیق ترکیبات محتوای محصول و دارای رضایت مصرف کننده بالا باشد. در ادامه به یکی از برترین مارک های ژل خالص آلوئه ورا خارجی خواهیم پرداخت:


فوراور لیوینگ آمریکا: نامی در کنار آلوئه ورا

بهترین برند ژل آلوئه ورا خارجی

شرکت فوراور لیوینگ آمریکا با سابقه بیش از 40 ساله فعالیت در زمینه محصولات سلامتی محور طبیعی که صرفا بر پایه آلوئه ورا نژاد باربادنسیس میلر تهیه می شوند، در سراسر جهان شهرت قابل توجهی دارد. همانطور که از لوگو این شرکت نیز بر می آید، آلوئه ورا نقش مهمی در شکل گیری محصولات فوراور داشته به طوری که کمیسیون بین المللی مطالعات آلوئه ورا بالاترین درصد خلوص آلوئه ورا در یک محصول (97.5 درصد) را به نوشیدنی ژل خالص آلوئه فوراور لیوینگ اختصاص داد.

در ادامه به معرفی بهترین محصولات ژل خالص آلوئه ورا فوراور آمریکا خواهیم پرداخت:

بهترین مارک ژل آلوئه ورا خوراکی (خلوص 97.5 درصد)

اگر به بخش نوشیدنی های خالص فوراور نگاهی بیاندازیم، 3 نوشیدنی با پایه آلوئه ورا خواهیم یافت:

  1. نوشیدنی آلوئه ورا ژل | Forever Aloe Vera Gel (1 لیتر)

نوشیدنی ژل خالص آلوئه ورا فوراور

این محصول با خلوص بیش از 97.5 درصد ژل خالص آلوئه ورا نژاد باربادنسیس میلر، دارای اولین تاییدیه کمیسیون بین المللی مطالعات آلوئه ورا (IASC) است. مصرف روزانه این نوشیدنی خالص به بهبود بسیاری از بیماری های درونی مانند ریزش مو، مشکلات پوستی، مشکلات گوارشی، کبد چرب، تنظیم قند خون، کلسترول و چربی، دفع سموم از بدن و ... کمک می کند.

نکته مهم در ترکیبات این نوشیدنی ترکیب حداقلی ژل خالص باربادنسیس میلر با سایر مواد مانند آنتی اکسیدان سیتریک اسید و سوربیتول است.


  1. نوشیدنی آلوئه بری نکتار | Forever Aloe Berry Nectar (1 لیتر)

آلوئه بری نکتار

این نوشیدنی که ترکیبی از ژل خالص آلوئه ورا به همراه کرن بری و آب سیب طبیعی است، سرشار از آنتی اکسیدان بوده و برای تصفیه کلیه و مجاری ادراری فوق العاده است. از دیگر ویژگی های این نوشیدنی می توان به طعم داده شدن با قند های طبیعی میوه ها و بهبود فوق العاده جریان خون اشاره کرد.


  1. نوشیدنی فوراور فریدام | Forever Freedom (1 لیتر)

فوراور فریدام

با گذشت زمان و کهولت یا به علت تحرکات بیش از حد، ممکن است کارکرد غضروف و استخوان های بدن تضعیف شود. ترکیب ژل خالص آلوئه ورا با ترکیبات منحصر به فردی مانند سولفات گلوکزامین، سولفات کندراتی، Methyl sulfonyl Methane، ویتامین سی با دوز بالا و طعم طبیعی پرتقال، یکی از برترین برند های ژل آلوئه ورا برای مشکلات حرکتی و مفصلی را ایجاد کرده است.


بهترین مارک ژل آلوئه ورا برای صورت

آنقدر از خواص آلوئه ورا برای پوست، مو و بدن شنیده ایم که ناخودآگاه با شنیدن نام این گیاه خارق العاده، به سمت محصولات مراقبت پوست می رویم. البته این موضوع تا حد زیادی درست است؛ چراکه خاصیت تسکین دهندگی این گیاه در کنار ویتامین ها و مواد معدنی مناسب، آن را برای استفاده روی پوست و مو ایده آل می کند.

از محصولات خالص و طبیعی زیر می توانید برای مراقبت از پوست خود با آلوئه ورا استفاده کنید:

  1. کرم آلوئه ورا ژلی | Aloe Vera Gelly (بهترین انتخاب برای استفاده چندگانه)

کرم آلوئه ورا ژلی

پرفروش ترین محصول مراقبت پوستی شرکت فوراور لیوینگ، کرمی با ژل خالص و شفاف آلوئه وراست که مرطوب کننده و التیام بخش فوق العاده می باشد. از این ژل برای بهبود بسیاری از بیماری های پوستی مانند جوش و آکنه، کک و مک، تبخال، قارچ های پوستی، اگزما و آلرژی های پوستی، جای نیش حشرات و ... استفاده می شود.


  1. آلوئه لیپس فوراور | Forever Aloe Lips (بهترین انتخاب برای لب ها)

آلوئه لیپس فوراور

همانطور که در مقاله بالم

لب چیست نیز به آن اشاره داشتیم، طبیعی بودن و استفاده از روغن های طبیعی در چرب لبی که استفاده می کنید، مهم است. آلوئه لیپس فوراور که ترکیبی طبیعی از ژل آلوئه ورا خالص و روغن دانه جوجوبا است کاملا نیاز های روزانه پوست نازک روی لب ها را برطرف می کند. همچنین بالم لب فوراور تسکین دهنده، مرطوب کننده و کاملا طبیعی است و می توان از آن جهت بهبود رشد ابرو، کاهش سوزش اصلاح، ترمیم جای جوش و لک، استحکام ناخن ها و ... استفاده کرد.


  1. آلوئه سانسکرین | Aloe Sunscreen new (بهترین انتخاب ضد آفتاب)

ضد افتاب فوراور

ضد آفتاب معدنی که با اس پی اف 30، بیش از 97 درصد اشعه های UVA و UVB را دفع می کند، حاوی ژل خالص آلوئه ورا تثبیت شده، ویتامین E و زینک اکسید است و 80 دقیقه در برابر رطوبت مقاوم می باشد را می توان بهترین ضد آفتاب دنیا نامید.


  1. اویکنینگ آی کرم | Forever awakening eye cream (بهترین انتخاب کرم دور چشم)

کرم دور چشم فوراور

بهترین کرم دور چشم بر پایه آلوئه ورا بدون شک اویکینگ آی کرم یا کرم دور چشم تارگت فوراور است. این کرم با استفاده از ژل خالص آلوئه، بوتیلن گلیکول و آنتی اکسیدان های مفید به طور قابل توجهی خطوط پنجه کلاغی، افتادگی پلک، پف و سیاهی زیر چشم را کاهش می دهد.


  1. صابون صورت و بدن آلوئه آووکادو (بهترین انتخاب برای شستشوی روزانه)

 صابون آلوئه آووکادو فوراور

روزانه چندین هزار سلول پوستی در بدن ما می میرند و بدن آن ها را با سلول های جدید جایگزین می کند. این صابون گیاهی با ترکیب ژل خالص آلوئه ورا و آووکادو ساخته شده و منبع غنی از ویتامین های آ، ب، ث و ای است. بنابراین می توانید با خیال راحت از این صابون برای شستشوی روزانه پوست صورت و بدن استفاده کنید.


بهترین مارک ژل آلوئه ورا برای مو

شامپو فوراور

یکی از فواید اصلی آلوئه ورا برای تقویت و ترمیم فولیکول مو هاست. شرکت فوراور با ترکیب سه گیاه معجزه گر آلوئه ورا، جوجوبا و روغن آرگان اصل یکی از برترین مارک ژل آلوئه ورا برای مو را تولید کرده است. از جمله خواص شامپو آلوئه جوجوبا فوراور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل استفاده برای تمامی افراد حتی موهای حساس
  • حاوی ژل آلوئه ورا خالص معروف فوراور به همراه روغن دانه جوجوبا و آرگان
  • محافظت از پوست کف سر
  • کف طبیعی برای شستشوی آسان چربی و کثیفی
  • کمک به نرمی و لطافت مو
  • بدون گلوتن و دارای گواهینامه عدم تست روی حیوانات (کروئلی فری)
  • این محصول کاملا وگان بوده و مناسب حتی برای افراد گیاه خوار است.

 چگونه بهترین برند ژل آلوئه ورا را انتخاب کنیم؟

اگر تا به حال از ژل آلوئه ورا و محصولات خالص حاوی این گیاه استفاده نکرده اید، مقداری از آن را روی مچ دست خود بریزید و حدود 10 دقیقه بعد، پوست خود را از نظر واکنش های آلرژیک بررسی کنید. اگر از خود ژل آلوئه ورا استفاده می کنید حتما بعد از استفاده مقدار باقی مانده را در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید.

عوارض جانبی استفاده از ژل آلوئه ورا

استفاده از ژل این گیاه (نژاد باربادنسیس میلر) کاملا بی خطر است ولی همانطور که گفتیم، تست آلرژی را حتما پیش از استفاده انجام بدهید. برخی از عوارض جانبی که ممکن است تجربه کنید را در زیر لیست کرده ایم:

  • واکنش های آلرژیک

برخی از افراد ممکن است هنگام استفاده از ژل آلوئه، احساس سوزش یا خارش کنند. اگرچه به طور کلی، این اثرات خفیف هستند، اما در صورت بروز کهیر یا قرمزی، فوراً استفاده از محصول را متوقف کنید و اگر خیلی سریع برطرف نشد موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

جایگزین های مناسب برای ژل آلوئه ورا

اگر به آلوئه ورا حساسیت دارید و دنبال جایگزین مناسب برای آن هستید، لیست زیر می تواند کمک کننده باشد:

  • روغن نارگیل: سرشار از ویتامین، آنتی اکسیدان و اسید های چرب مفید و کمک کننده به بهبود بیماری هایی مانند اگزما
  • بلغور جو دوسر: با استفاده از جو دوسر و شیر خمیری درست کنید و به عنوان مرطوب کننده روی صورت بمالید.

سوالات متداول در مورد بهترین مارک ژل آلوئه ورا خارجی

  • از آلوئه ورا برای بهبود چه مشکلاتی می توان استفاده کرد؟

آلوئه ورا را اغلب به عنوان گیاهی معجزه گر برای بهبود مشکلات پوستی یاد می کنند اما ژل این گیاه خواص فوق العاده ای دارد و در بهبود بسیاری از مشکلات موثر است؛ از جمله:

  1. سوختگی جزئی
  2. زیبایی و بازسازی بافت پوست
  3. پسوریازیس، اگزما، اکنه و جای جوش
  4. بهبود جای نیش حشرات
  5. سم زدایی درونی بدن (نوشیدن)
  6. بهبود مشکلات داخلی اعم از گوارش، سیستم ایمنی، کبد و ...

  • آیا آلوئه ورا موجب کاهش چین و چروک می شود؟

شواهد علمی زیادی برای اثبات تاثیر مستقیم آلوئه ورا بر روی خطوط ظریف و چین و چروک‌ها وجود ندارد. با این حال، یک مطالعه در سال 2015 نشان داد که مصرف ژل آلوئه ورا به عنوان یک مکمل غذایی به طور قابل توجهی چین و چروک صورت را بهبود می بخشد. یکی از دلایل اصلی که برای این اتفاق مطرح شد، وجود ساختار های کلاژن ساز درمیان بافت این ژل است.

  • آیا آلوئه ورا به کاهش آکنه کمک می کند؟

آلوئه ورا به خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی معروف است. مطالعه ای در سال 2021 نشان داد ترکیب ژل آلوئه با تکنیک های درمانی از بین بردن آکنه تاثیر قابل توجهی روی کاهش و بهبود این بیماری گذاشته است.

منبع: greatist.com

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 2

avatar
ممنون از توضیحات عالی و کامل شما
۱۴۰۱/۱/۲۹
avatar
بی شک فوروار بهترین شرکت دارویی جهانه
۱۴۰۱/۳/۲