مشاهده کل مجله

نمایندگی رسمی محصولات فوراور در ایران، تهران، اصفهان، شیراز و... دروغ یا واقعیت

نمایندگی رسمی محصولات فوراور در ایران، تهران، اصفهان، شیراز و... دروغ یا واقعیت

نمایندگی رسمی محصولات فوراور در ایران، تهران، اصفهان، شیراز و... دروغ یا واقعیت

کمپانی فوراور با داشتن بیش از ۴۰ سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید محصولات بهداشتی و آرایشی و همچنین محصولات کمک درمانی فوراور تمامی محصولات خود را به صورت بازاریابی شبکه ای و آنلاین به فروش می رساند. از این رو هیچ یک از محصولات فوراور توسط داروخانه ها و یا بازار به فروش نمی رسد. لذا فوراور ایران نیز محصولات را از طریق آنلاین و شبکه ای به تمامی نقاط ایران ارسال می نماید.

فوراور در ایران نمایندگی رسمی به نام خود در مکان مشخصی ندارد. دلیل این موضوع نیز روابط سیاسی ایران با کشور آمریکا است. از این رو نمایندگی رسمی محصولات فوراور در ایران وجود ندارد بلکه افراد می توانند از طریق عضویت رایگان در سایت رسمی فوراور امریکا از طریق کشور های اطراف از جمله امارات و ترکیه به عنوان نماینده رسمی تحت نظارت آمریکا شروع به فعالیت و عرضه کردن محصولات فوراور نمایند.

لازم به ذکر است که هر فردی نیز می تواند به عنوان نماینده ی رسمی محصولات فوراور از طریق عضویت در فوراور ایران به روش نتورک مارکتینگ و دایرکت سلینگ (بازاریابی شبکه ای و فروش مستقیم) به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مکان و زمان خاصی محصولات را به فروش برساند و جهت اقدام برای عضویت و دریافت کد نماینده رسمی فوراور می توانید از طریق بخش تماس با فوراور ایران اطلاعات بیشتری دریافت نمایید. بنابراین می توان گفت که در ایران هیچ یک از نمایندگی های فوراور به صورت رسمی مشغول به فعالیت نیستند. بلکه تنها با مجوز از فوراور آمریکا محصولات را وارد کرده و از طریق هوم بیس و خانگی و معرفی نفر به نفر و یا راه های آنلاین از جمله سایت و شبکه های اجتماعی محصولات را معرفی کرده و به فروش می رسانند. بنابراین ادعای نمایندگی رسمی فوراور در ایران صحت نداشته و تنها به عنوان زیر مجموعه ای از فوراور مشغول به فعالیت هستند.

چگونه محصولات اصلی فوراور را تهیه نماییم؟

کیفیت محصولات فوراور

این سوالی است که بیشتر مشتریان فوراور برایشان پیش می آید. در این قسمت باید گفته شود که برای همکاری با فوراور و یا خرید محصولات اصلی می بایست یا از کمپانی خرید نمایید یا از اعضای رسمی کمپانی که ارائه دهنده و فروشنده ی محصولات اصلی و ارگانیک هستند. فوراور ایران یکی از نماینده های رسمی فوراور در ایران است که تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین و با رعایت استانداردهای مربوطه به فروش می رساند. فوراور ایران قابلیت تامین محصولات با اصالت را داشته که تمامی محصولات را در بهترین شرایط از هر نظر نگهداری می کند. فوراور ایران علاوه بر ارائه ی محصولات اصلی و با کیفیت دارای اعتبار و امنیت از نظر ارسال کالا به دست مشتری است.

چرا نمایندگی فوراور ایران به عنوان یکی از نمایندگی های محصولات فوراور معتبر است؟

همان طور که در مقاله ی ملاک های اصلی برای تشخیص نمایندگی اصلی فوراور گفته شد. هر کمپانی معتبری دارای یک دسته از ملاک هایی است که مشتریان می توانند به راحتی از طریق آن به کمپانی اعتماد نموده و محصولات را از آن خریداری نمایند. نمایندگی فوراور نیز ملاک های معتبری را دارد. این فروشگاه بزرگ با داشتن سال ها سابقه ی کار درخشان توانسته است بهترین محصولات را با قیمت مناسب طبق استاندارد کمپانی و بدون واسطه و هزینه های اضافی به فروش برساند که در هر زمینه و برای پیشگیری و بهبود هر مشکل محصولات گیاهی را ارائه می دهد.

محصولات کمک درمانی و محصولات پیشگیری از بیماری فوراور معمولا برای بیشتر مشکلات قرص و مکمل های گیاهی فوراور را ارائه می دهد. از طرفی با استفاده از قرص ها و نوشیدنی های ساخته شده از آلوئه ورا شما می توانید سلامتی خود را حفظ کرده و زندگی سالم را با محصولات گیاهی تجربه نمایید.

اولین بحث در اطمینان از کیفیت و اعتبار محصولات فروشگاه فوراور ایران درصد رضایت مشتریان فوراور ایران است که شما با استفاده از نظرات و تحقیقات انجام شده توسط مشتریان دیگر می توانید به اعتبار محصولات فوراور پی ببرید. از طرفی داشتن گواهینامه های معتبر تضمینی بر کیفیت و اصالت محصولات فوراور در تهران است. مشتریان فوراور می توانند برای خرید محصولات قبل از اقدام به خرید  ابتدا توضیحاتی که درباره ی هر محصول نوشته شده است را مطالعه نموده و یا در قسمت مجله ی سلامتی فوراور اطلاعات لازم در مورد سلامت پوست و مو، پیشگیری و درمان بیماری های روحی و جسمی و.... را دریافت نمایند. همچنین می توانند از طریق مشورت با مشاوران فوراور محصول را با اطمینان و اطلاعات کامل خریداری کنند. پس از آن از طریق درگاه های امن اینترنتی فوراور مبلغ محصول را پرداخت نموده و در زمان تعبیه شده کالا را دریافت نمایند.

محصولات آلوئه ورای فوراور

اگر دقت کرده باشید قیمت محصولات گیاهی فوراور طوری است که با توجه به کیفیت بالای محصولات نسبت به برندها و سایت های دیگر بسیار مناسب است. راه های ارتباطی با فوراور ایران نیز بسیار متنوع است. شما می توانید از طریق کانال های تلگرام، چت آنلاین سایت فوراور و شماره تماس های درج در سایت با مشاوران و نماینده های فوراور ارتباط برقرار نمایید.

نمایندگی های اصلی محصولات فوراور در ایران کدامند؟

همان طور که گفته شد تمامی نمایندگی های فوراور در ایران تحت نظر نمایندگی فوراور در آمریکا بوده و این نمایندگی ها تنها از طریق وارد کردن محصولات فوراور به ایران اقدام به فروش می کنند. بنابراین در ایران نمایندگی رسمی فوراور وجود ندارد. بلکه هر فرد از طریق کسب مجوز از فوراور لیوینگ آمریکا می تواند به عنوان یک نماینده رسمی اقدام به فروش محصولات کند.

لذا فوراور ایران به عنوان یکی از نمایندگی های محصولات اصلی فوراور در ایران مشغول به فعالیت است. با مطالعه ی مقاله های سایت فوراور ایران در رابطه با اعتبار محصولات فوراور می توانید به اصالت محصولات این سایت و این کمپانی در ایران پی ببرید. این فروشگاه سال هاست به عنوان نماینده ی رسمی محصولات فوراور تحت نظر نمایندگی رسمی در آمریکا مشغول به فعالیت و فروش محصولات است. از این رو شکی در رابطه با محصولات و کیفیت آن ها نخواهد ماند. گروه تلگرامی فوراور با نام گروه "راز سلامت" بهترین راه در جهت ارتباط با مشاورین فوراور است. حتی در صورتی که شما در رابطه با کیفیت و یا عوارض محصولات فوراور دچار شک و تردید هستید علاوه بر سایت فوراور و مقالات وبلاگ می توانید سوالات خود را به طور مستقیم با مشاوران فوراور مطرح کرده و پاسخ مناسب را دریافت کنید. سایت فوراور ایران با عنوان سایت معتبر فروش محصولات فوراور در کشور ایران آماده ی خدمت به شما و ارائه محصولات با کیفیت گیاهی فوراور است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 4

avatar
وقت بخیر ببخشید من یه پک سم زایی کل بدن میخواستم و اگر براتون امکان داده چون دارو مصرف میکنم ایرادی نداده که هم زمان از این پک و دارویی روزانه استفاده کنم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید.

avatar
سلام ، آیا محصولات فوراور برای زنان باردار ضرر ندارند ؟
۱۴۰۱/۹/۱۷
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط برای بیماری خاص یا خانم های باردار و شیرده پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکشون استفاده کنند.

avatar
سلام وقت بخیر،  قیمت ضد لک اپی بلانک وضد آفتاب رو میفرماییدواینکه آیا ضد لک وضد آفتاب این برند فقط یک نوع هست؟؟
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
پاسخ مدیر :

سلام روز بخیر
برای مشاهده قیمت و توضیحات محصولاتی که فرمودین (مثل ضد افتاب فوراور) اونارو در گوگل سرچ کنید و وارد سایت فورار ایران شوید و قیمت را با تخفیف ملاحظه نمایید.

avatar
سلام
ابتدای توضیحات گفتید فوراور اصلا نمایندگی رسمی تو ایران نداره. اما چند جای متن بالا گفتید نمایندگی رسمی تو ایران، فوراور ایرانه.
یه مقدار ضد و نقیض حرف زدید.
۱۴۰۲/۴/۱۸
پاسخ مدیر :

سلام ممنون از حسن نگاهتون.
بله دفتری به صورت مستقیم از طرف شرکت فوراور در ایران وجود ندارد اما نمایندگی رسمی برند فوراور لیوینگ آمریکا در ایران، به صورت کسب و کار شخصی و با ثبت هویت و مشخصات کامل در وبسایت فوراور و دریافت محصولات از امارات و ترکیه با فوراور در ارتباط هستند.