مشاهده کل مجله

محصولات مفید برای تناسب اندام و مراقبت از بدن و پوست در زمان بارداری و پس از بارداری

محصولات مفید برای تناسب اندام و مراقبت از بدن و پوست در زمان بارداری و پس از بارداری

محصولات مفید برای تناسب اندام و مراقبت از بدن و پوست در زمان بارداری و پس از بارداری

از نگرانی های مهم افراد افتادگی پوست و افزایش وزن بی رویه بعد از دوران بارداری است. بر سر این مسئله نیز ممکن است خیلی از افراد از زایمان و بچه دار شدن منصرف شوند. اما همیشه این گونه نیست شما می توانید با استفاده از روش های مختلف از اضافه وزن و افتادگی پوست و سایر عوارض زایمان جلوگیری نمایید.

در زمان بارداری به دلیل افزایش حجم عضلات شکم به خصوص در هنگامی که فرد به صورت غیر طبیعی زایمان می کند امکان افزایش وزن بر اثر تخریب عضله و همچنین افتادگی شدید پوست شکم به همراه ایجاد لک و ترک وجود دارد. از طرفی سینه ها نیز به دلیل تجمع شیر افتاده می شوند. اما ما در این مقاله به شما روش هایی را پیشنهاد می کنیم که می توانید با استفاده از آن ها پس از زایمان نیز اندامی دلخواه و زیبا داشته باشید.

مراقبت های بارداری

چگونه بعد از زایمان اندام و پوستی زیبا داشته باشیم؟

ورزش کنید:

اگر می خواهید پس از زایمان نیز دارای هیکلی بسیار عالی و دلخواه باشید. ورزش کردن را فراموش نکنید. ورزش می بایست جزو برنامه های روزانه ی شما بوده و قبل و بعد از زایمان آن را در برنامه ریزی خود بگنجانید. در زمان قبل از بارداری می توانید با ثبت نام در کلاس های مخصوص خانم های باردار ورزش های مناسب زمان بارداری را انجام دهید. این ورزش ها می تواند شامل شنا، دویدن آرام و ورزش هایی برای تقویت عضلات شکم باشد. هر چقد عضلات شکم شما قبل از زایمان قوی تر باشد امکان برگشت به حالت اولیه در زمان پس از زایمان سریع تر است.

تناسب اندام در بعد از بارداری

تغذیه ی سالم داشته باشید:

داشتن تغذیه ی مناسب از اصول مهم در تناسب اندام است. عده ای تصور می کنند چون باردار هستند پس باید واقعا جای دو نفر تغذیه داشته باشند. این اصل درست است اما تغذیه ی یک فرد به عنوان مادر باید سرشار از مواد مغذی اما به اندازه باشد. یک مادر نباید خیلی از غذا های چرب استفاده کند تا وزن خود و جنین خود را یکجا افزایش دهد. تغذیه ی مادر در هنگام بارداری می بایست حاوی منابع قوی از پروتئین، لبنیات،چهار مغز ها و این گونه مواد غذایی باشد. تا علاوه بر حفظ تناسب اندام سلامت خود و جنین خود را حفظ نماید.

از طرفی داشتن تغذیه ی مناسب و خوردن مواد غذایی ویتامین دار می تواند شما را در جهت داشتن پوستی زیبا پس از بارداری نیز یاری نماید. چرا که از افزایش وزن بیش از حد شما و در نتیجه از افزایش حجم بیش از حد عضلات جلوگیری خواهد کرد.

آب فراوان استفاده کنید:

شما به عنوان یک مادر باردار وظیفه دارید روزی 8 لیوان آب را بخورید. خوردن آب کافی موجب می شود تا علاوه بر حفظ تناسب اندام در زمان بارداری از افتادگی پوست جلوگیری شود. خوردن آب کافی موجب می شود تا آب میان بافتی افزایش پیدا کرده و در نتیجه پس از زایمان از چروک افتادن بر روی شکم و نواحی دیگر بدن جلوگیری شود.

محصولات فوراور لیوینگ چه کمکی در این زمینه می کند؟

از آن جایی که فوراور دارای محصولات تناسب اندام و مراقبت از پوست فوق العاده ای است می توانید در جهت تناسب اندام و مراقبت از پوست در دوران بارداری نیز از آن استفاده نمایید. تمامی محصولات در جهت مراقبت در دوران بارداری گیاهی هستند. بنابراین نگران به خطر افتادن سلامتی خود و جنین خود نباشید. چرا که یک مکمل ارگانیک و گیاهی برای سلامتی هیچ خطری نمی تواند داشته باشد. در ادامه می خواهیم محصولات فوراور برای مادران باردار را معرفی نماییم:

مکمل امگای فوراور: قرص امگای فوراور سرشار از روغن ماهی و امگا است. اگر می خواهید پس از بارداری نیز همچنان اندام دلخواه خود را حفظ کنید به شما توصیه می کنیم از این مکمل فوق العاده در جهت حفظ تناسب اندام در حین بارداری استفاده نمایید. قرص امگا علاوه بر مواد مغذی که دارد و برای سلامت جنین یک مکمل فوق العاده است از تجمع اضافی چربی در بدن جلوگیری می نماید.

مکمل کلسیم: همان طور که می دانید کلسیم برای استخوان سازی و سلامت جنین در دوره ی بارداری یک ماده ی ضروری است. از این رو استفاده از مکمل کلسیم فوراور کمک به استخوان سازی بهتر و پیشگیری و درمان پوکی استخوان در زنان باردار می شود. علاوه بر این مکمل کلسیم فوراور سرشار از ویتامین و مواد معدنی بوده و از ایجاد نفخ در حین بارداری نیز جلوگیری می کند.

ویتامین بی 12 فوراور: ویتامین بی 12 نقش مهمی را در رشد جنین در دوره ی بارداری بازی می کند. با استفاده از این مکمل قوی سلامت خود و نوزاد خود را تضمین نمایید. این ویتامین از نقص های مادر زادی در جنین جلوگیری کرده و در جهت تکامل سیستم عصبی جنین فوق العاده است. این مکمل غذایی برای مادران باردار به شدت توصیه می شود.

رویال ژلی فوراور: این قرص گیاهی به اکسیر جوانی فوراور معروف است. اگر می خواهید پس از بارداری نیز پوستی شفاف و صاف داشته باشید از این قرص بی نظیر استفاده نمایید. علاوه بر این مکمل اکسیر جوانی فوراور دارای مواد معدنی و ویتامین بوده که در رشد جنین تاثیر به سزایی خواهد گذاشت. از اکسیر جوانی در افزایش قوای جنسی نیز می توان استفاده نمود. استفاده از این مکمل در حین بارداری موجب بهبود رشد کودک و افزایش اشتهای وی در دوران کودکی می شود.

مکمل مواد معدنی: از آن جایی که استخوان سازی در حین بارداری برای حفظ سلامت جنین بسیار مهم است. از مکمل مواد معدنی حتما در دوره ی بارداری خود استفاده نمایید. این مکمل سبب بهبود مفصل سازی و استحکام استخوان خواهد شد.

مکمل فوراور دیلی: استفاده از قرص دیلی برای هر فردی به ویژه برای افراد باردار ضروری است. این مکمل هر آنچه که یک مادر باردار به آن نیازمند است را در اختیار او و جنین وی قرار می دهد. همچنین از آن جایی که حاوی سبزیجات است از افتادگی پوست پس از بارداری جلوگیری می نماید.

فوراور لایت اولترا: این مکمل در دو طعم بی نظیر وانیلی و شکلاتی است. مکمل پروتئین وانیلی و شکلاتی فوراور در جهت حفظ تناسب اندام کارایی بسیار بی نظیری داشته و در کاهش وزن و جلوگیری از افتادگی پوست عالی است.

تمامی محصولات گفته شده در جهت تقویت مادر و جنین و سلامت پوست و مو بیان شد. این مکمل ها کمک به افزایش شیر مادر کرده و از خشک شدن شیر در حین شیردهی جلوگیری خواهد کرد. اما در ادامه محصولاتی در جهت سلامت پوست و تناسب اندام معرفی خواهیم کرد.

مکمل برای بارداری

کرم آلوئه ورا ژلی: کرم آلوئه ورا ژلی در جهت تغذیه ی پوست و مو کاربرد دارد. از این کرم در جهت از بین بردن لک و ترک های پوستی پس از بارداری می توانید استفاده نمایید. آلوئه ورای موجود در این کرم موجب شفافیت و صاف شدگی پوست خواهد شد.

کرم بره موم زنبور عسل و آلوئه ورا: این کرم ترکیب فوق العاده ای از موم زنبور عسل و آلوئه ورا است. برای از بین بردن لکه های سفید و یا تیرگی پوست شکم می توانید از این کرم گیاهی بی نظیر استفاده نمایید. ترکیبات موجود در این کرم بی شک پوست شما را فوق العاده خواهد کرد.

سرم ترمیم کننده ی پوست فوراور: کار اصلی این کرم ترمیم کنندگی پوست بوده و از چروک شدگی پوست پس از زایمان جلوگیری می کند. این سرم شامل روغن های بی نظیر به همراه ویتامین آ،ث و ای بوده و موجب درخشندگی پوست خواهد شد.

مکمل سفت کنندگی پوست فوراور: پس از بارداری بسیار پیش آمده که دچار شل شدگی پوست می شوید. با استفاده از این مکمل که به صورت قرص استفاده می شود دیگر نگران شل شدگی پوست خود نباشید. مکمل کلاژن فوراور برای کلاژن سازی ،سفت کنندگی و جلوگیری از پیری پوست فوق العاده است.

کرم ترمیم کننده ی آرتری فکتور: از این کرم می توانید در جهت پیشگیری و بهبود چین و چروک شکم و حتی صورت استفاده نمایید.

محصولات فوراور در جهت تناسب اندام پس از بارداری

 

مکمل کاهش اشتهای فوراور: استفاده از مکمل کاهش اشتهای گارسینیا پلاس فوراور از تجمع بیش از حد چربی کمک کرده و همچنین موجب کاهش اشتهای فرد می شود.

مکمل چربی سوز فوراور: قرص چربی سوز فوراور همان طور که از نامش پیداست در چربی سوزی تاثیر بی نظیری دارد. این مکمل سبب بهبود سوخت و ساز چربی ،پروتئین و کربوهیدرات می شود. از این رو در لاغری تاثیر به سزایی دارد.

مکمل کاهش جذب کالری فوراور: می دانید که جذب بالای مواد مغذی نظیر قند و چربی موجب افزایش چربی در بدن و در نتیجه اضافه وزن می شود. این مکمل از جذب بیش از حد کالری در بدن جلوگیری کرده و در نتیجه موجب کاهش وزن پس از بارداری خواهد شد.

نوشیدنی خالص آلوئه ورا : نوشیدنی های خالص آلوئه ورا که شامل ژل نوشیدنی آلوئه ورا و بری نکتار فوراور است. نوشیدنی های فوراور موجب سلامت پوست و بهبود سوخت و ساز بدن شده و در نتیجه علاوه بر حفظ سلامتی در سم زدایی و در نتیجه کاهش وزن تاثیر خواهد داشت. نکته ی مهم در مورد این نوشیدنی ها منع مصرف آن در دوران بارداری است. چرا که ممکن است موجب سقط جنین شود. از این رو از نوشیدنی های فوراور پس از بارداری در جهت کاهش وزن استفاده نمایید.

پکیج کلین ناین: با استفاده از پکیج لاغری کلین ناین فوراور می توانید یک کاهش وزن اصولی و عالی را تجربه نموده و ترسی از عوارض بعدی آن نداشته باشید. این پکیج موجب می شود تا کاهش وزن سریع داشته باشید. و چربی های شکم و پهلو در اثر زایمان را از بین ببرید.

پکیج آنتی سلولیت فوراور: محل تجمع چربی شکم،ران،پهلو و بازو است. به ویژه در صورتی که زایمان شما به طور طبیعی نباشد این اتفاق شایع است. از این رو می توانید برای از بین بردن سلولیت های این ناحیه از پکیج آنتی سلولیت فوراور استفاده نمایید.

در آخر باید گفت تمام محصولات فوق گیاهی هستند و عوارضی بر روی سلامت شما و جنین شما نخواهند گذاشت. به جز نوشیدنی های فوراور که می بایست در دوران پس از بارداری مورد استفاده قرار گیرند. اما توجه داشته باشید که تمامی محصولات گیاهی فوراور ایران را با مشورت پزشک خود استفاده نمایید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه